Miksi mies pettää vaimoaan tällaisessa tilanteessa?
Vaimo on poikkeuksellisen kaunis, perheen talous kunnossa, lapset suloisia ja miehellä omia harrastuksia.
Mikä saa tässä tilanteessa miehen "pakenemaan" perhettään, olemaan paljon kotoa pois ja vielä pettämään?
Kommentit (11)
Voihan siinä olla monta syytäkin.
1. Mies haluaa vielä testata omaa viehätyskykyään ts. saisiko vielä uudenkin naisen
2. Kotona on kaikki liian hyvin. Pitää hakea jännitystä muualta.
3. Mies on yksinkertaisesti sitä mieltä että on vaimo/äiti ja sitten on rakastajattaria. Ts. vaimon/äidin kanssa ei voi toteuttaa itseään seksuaalisesti.
Oma pomoni on just tuollainen. Yrittää etenkin humalassa (muttei pelkästään humalassa) panna kaikkea mikä liikkuu, mm. vaimoaan merkittävästi vähemmän kauniita naisia.
Kyseinen pelimies on tosi mukava ihminen, fiksu ja sosiaalisesti taitava. Jos ei tietäisi kuinka kroonista tuo pettäminen on, tuntisi varmaan olonsa imarrelluksi saadessaan häneltä tällaista huomiota.
Tosin on myös varmaan mahdollista että hän on jotenkin seksiriippuvainen eikä vain pysty jättämään yhtään tilaisuutta käyttämättä, en tiedä.
Elämässä pitää olla sisältöäki. Jos kotona ei muuten ole asiat hyvin. Kaikki ei ole kultaa mikä kiltää..näin se vain on.
Kyllä elämässä pitää olla muutakin kuin kauniit kulissit. Toista pitää rakastaa ihmisenä, ei objektina.
enkä tietenkään tarkoittanut sillä, ettei elämässä olisi muuta sisältöä. Haloo! Mutta jos av:lla ei korosta vaimon olevan kaunis, niin pettämisen syyksi epäillään välittömästi hänen rupsahtanutta ulkonäköään.
ap
ei rakasta vaimoaan enää, saatuaan kaiken ap:n luetteleman mies (sama voi koskea naistakin) tajuaa, että arvot ovat olleet ihan vinksallaan ja haluaa elämältä jotakin oleellisempaa, epätoivo, rakkaus ...
perheessä, vaimossa tms.
Pettäjä pettää, vaikka kenen kanssa naimisissa olisi, vaikka miten ihania lapsia olisi...
On ihmisiä jotka eivät kykene rakastamaan itseään, puolisoaan tai lapsiaan.
Vaimo on poikkeuksellisen kaunis, perheen talous kunnossa, lapset suloisia ja miehellä omia harrastuksia.
Mikä saa tässä tilanteessa miehen "pakenemaan" perhettään, olemaan paljon kotoa pois ja vielä pettämään?
Minulla on tilanne aikasta lain noin.
Vaimoni vain ei rakasta minua. Rakastan itse kyllä häntä, mutta tunnun olevan hänelle yhdentekevä.
Pettänyt en olisi, mutta varsin helpolla minut saisi iskettyä jos joku esittäisi minua kohtaan kiinnostusta.
Yksi puolinen rakkaus on tylsää
m36
"mikään ei riitä mulle -mentaliteetti", seksiaddiktio tai sitten vaan silkka kusipäisyys.