Erostamme pari kuukautta ja mies ei suostu puhumaan erostamme yhtään mitään?
Olen pyytänyt että kävisimme asiaa läpi, helpottaisi minua pääsemään asian yli, mutta mies ei kertakaikkiaan ala puhumaan yhtään mitään asiasta. Muutti pois kodistamme omasta halustaan ja minä jäin lapsen kanssa. Tapaa poikaansa kyllä säännöllisesti, mutta minulle ei vastaa viesteihin elleivät koske lapsen asioita, on kylmä ja julma minua kohtaan ja olen aivan ymmälläni tästä käytöksestä.
Eikö kuitenkin haluaisi että asiat hoidettaisiin mahdollisimman tuskattomasti ja minä ainakin naisena haluaisin asian käydä läpi hänen kanssaan.
Omat tuntoni olen kirjoittanut hänelle kirjeessä ja toivoisin kuulevani hänenkin näkökantansa asiaan, mutta ei mitään vastausta.
Miksi hän käyttäytyy näin? En ymmärrä.
Tuntee kyllä tulleensa loukatuksi suhteessamme, on tullut sanottua pahoja asioita puolin ja toisin.
Kamalaa tämä kylmyys minua kohtaan, tuntuu ettei kiinnosta yhtään miten minun asiani järjestyvät ja tämä tunteettomuus esim. viestejäni kohtaan joihin ei vastaa ihmetyttää.
Tajuaako joku mitä miehen päässä liikkuu?
Kommentit (43)
tarkoittaa myös sitä että joka erossa se jättäjä on oikeutettu kohtelemaan toista osapuolta miten julmasti haluaa?
Niin mustavalkoista ajattelua että...
Ei ihme että sinulla meni vuosia tajuta asia. Ei millään pahalla.
tarkoittaa myös sitä että joka erossa se jättäjä on oikeutettu kohtelemaan toista osapuolta miten julmasti haluaa?
Niin mustavalkoista ajattelua että...
Ei ihme että sinulla meni vuosia tajuta asia. Ei millään pahalla.
itse ajattelet mustavalkoisesti... Jos toinen sanoo asiallisesti että ei ole kiinnostunut enää keskustelemaan ja on päättänyt erosta, mitä siinä on "julmaa". Se on julmaa jos toinen eilen sanoo ettei halua ikinä nähdä, tänään tulee kylään juttelemaan, ehkä ollaan sängyssä ja huomenna taas sanotaan ettei kiinnosta. SE on julmaa.
Jätetty vain pitää julmana sitäkin kun jättäjä sanoo ettei rakasta enää ja yhteinen tie on katsottu loppuun saakka.
Mua mun ukko vituuttaa niin paljon, että jos eroon päätyisin, niin haluaisian olla rauhassa, kun kerta eroon pääsin.