Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitinko mieleni turhasta? Pidin päviälliskutsut

Vierailija
28.08.2010 |

ja ystäväni huomasi, että meillä on uusi kirjahylly ja sohva. Kysyi, että mistä ovat. Vastasin että Ikeasta. Rupesi puhumaan, että hän ei laittaisi rahojaan tuollaiseen roskaan. Ikean kamat on kuin rahansa polttaisi saman tien. Hajoavat varmasti jo vuodessa. Haukkui myös sitä, että hyllyssämme on pääosin kirjoja eikä koriste-esineitä. On niin kauhean raskaan ja epäsiistin näköiset, varsinkin se hylly, jossa on kokonaan lasten kirjoja.

Sanoi myös, että hänellä itsellään on Billnäsin kirjahyllyjä ja huonekaluja. Ne kestävät ja ovat paljon paremman näköisiäkin. Ja lasimaljakot ym tekevät rikkaan vaikutuksen hyllyssä, verrattuna kirjoihin, jotka näyttävät epäsiistiltä. Eikä tarvitse hävetä kotiaan, kun tulee vieraita.

Uskon, että Billnäsin hyllyt ovat laadukkaampia, mutta me emme valita sitä, kun elämä on niin kauhean kallista ja luottokorttilaskuja pilvin pimein. (Tällä ystävällä on aina ainakin omien sanojensa mukaan vaikeuksia laskujen maksuissa)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista moukkaa kutsu

Vierailija
22/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suurin osa olohuoneen kalusteista on Ikeasta, mm. alati laajeneva kirjahyllykokonaisuus. En ainakaan itse ole todennut mitään laatuongelmia niissä; vanhimman osan olen saanut käytettynä, taitaa olla sillä ikää kymmenisen vuotta... Meillä oli viimeeksi pari päivää sitten kaveri kylässä, ja hän ihasteli asuntomme viihtyisyyttä ja kodikkuutta - ei tiedustellut, mistä kalusteet ovat tai arvostellut hyllykokonaisuutta, josta löytyy kirjojen lisäksi lautapelejä, leffoja, musiikkia ja koriste-esineitäkin.

Älä kuuntele tuollaisia puheita; tärkeintä on, että itse viihdyt omassa kodissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on huono itsetunto ja pohjimmiltasi pidät ystäväsi mielipidettä oikeana ja kadehdit toisten materiaa. Tosin sama vika sun kaverillasi näyttää olevan.

Vierailija
24/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on typerä.

Vierailija
25/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoittaa kämppään. Nyt sä haluut et kaikki rupee haukkumaan kalliita laatuhuonekaluja ja kehumaan sun kirjojasi. Huoh!

Vierailija
26/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeaa ja Billnäsin KIRJAhylly, jossa on KIRJOJA!!! Sitä vartenhan kirjahyllyt ovat. Meidän Ikeankin hyllyissä on kirjoja. Meillä kun on paljon kirjoja, koska osaamme lukea. Juuri ostimme lapsellekin kirjahyllyn Ikeasta, johon laittoi kolme hyllyä kirjoja, loput leluja.

On epänormaalia haukkua toisen huonekaluja ja kehua omaansa. Sellaisella on tosi huono itsetunto. Sano takaisin. Ilmoita, että teillä ei ole tarve hankkia huonekaluja oman egon pönkitykseen vaan teillä niitä hankitaan siihen tarkoitukseen, mihin ne on luotu. Vai hankkisiko kaverisi sohvan, jolle ei saa istua??? Ja tuo Hyacinth Bucket/Bouqet-vertaus oli mainio! :D

Vierailija
27/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällisillä uusilla Ikean kalusteillaan, mutta suunnitelma menikin perseelleen....

Vierailija
28/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin kirjahyyllyt on hankittu ihan sen takia että niihin laitetaan kirjoja. Toki jokainen tekee tavallaan. Ei mielestäni kuitenkaan tuolla tavalla tarvitse alkaa toisen sisustusta arvostelemaan. Jokainen sisustaa omalla tavallaan, ei sitä niitä vieraita varten sisusteta. Tai ainakaan minä en sisusta vieraita varten, vaan niin kuin itsestä tuntuu hyvältä ja kotoisalta.

Kyllähän ne Billnäsit varmasti ovat laadukkaampia kun ikean hyllyt. Mutta mielestäni on tyhmää väittää että kaikki ikeasta ostettu hajoaa saman tien... Meillä ainakin ollut kirjahyllyt ikeasta viimeisen 8v ja muutaneetkin 5x eikä mitään ongelmaa ole ollut. Mutta eivät kyllä ole niitä ikean halvimpia hyllyjä, vaan kalliimasta päästä. Eikä kukaan varmaan oletakkaan jonkun 15e kirjahyllyn kestävän ikuisesti...

Vierailija
29/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällisillä uusilla Ikean kalusteillaan, mutta suunnitelma menikin perseelleen....

Vierailija
30/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kutsuja järjestää vain silloin, kun kaikki on vanhaa????

Vierailija
31/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikeasti ystävä vuosien vuosien takaa, tosi rakas. Mutta silti ajoittain sanoo kaikkea ajattelematonta tyyliin "ai teillä on tälleen näin täyttä täällä kotona, mä tykkään kun on avaraa, se on paljon tyylikkäämpää" tai muuta vastaavaa. "sun tyyli on tuommoinen kirppis-peppi, mä tykkään enemmän silleen tyylikkäistä asioista".

Eipä siinä, hän tarkoittaa sen varmasti sanoa että meillä on erilainen tyyli, mutta hän sanoo asioita usein vähän kömpelösti. en edes nyt muistanut mitään hyviä esimerkkejä tuosta. :D Mutta tunnen ystäväni ja tiedän että hän pitää minusta. Varmasti hän tykkää omasta tyylistään enemmän kuin minun, mutta se katu ei ole yksisuuntainen. En itse osaisi ikinä asua hänen valkoisessa hotellikodissaan, vaikka se kaunis onkin.

Vierailija
32/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläistä, Skannoa, HT Collectionia ja Ikeaa sisustuksessa, ja niin tekee melkein kaikki kaveritkin. Ikeasta saa trendikästä maustetta aisustukseen. Billnäs on liian perinteinen ja aivan eri tyyliselle ihmiselle..

Mutta ystävälläsi ei ole mitään käytöstapoja kun tollaista päästelee suustaan. Tuskin sinäkään arvostelet hänen sisustustaan suoraan päin naamaa jos se ei satu miellyttämään. Oisit näpäyttänyt jotenkin.

Vierailija
33/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ollut kirjahyllyt ikeasta viimeisen 8v ja muutaneetkin 5x eikä mitään ongelmaa ole ollut. Mutta eivät kyllä ole niitä ikean halvimpia hyllyjä, vaan kalliimasta päästä. Eikä kukaan varmaan oletakkaan jonkun 15e kirjahyllyn kestävän ikuisesti...

Pakko tuohon vielä lisätä, että meillä on Billy-hyllyt, jotka ovat maksaneet 39€-59€ koosta riippuen, eli halpojakin vielä! :D

Vierailija
34/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn ja sohvan ymmärrän, omatkin halvat vastaavani ovat jo aikoja sitten levinneet ihan lötköiksi, mutta niin vaan jämäkästi seisoo paikallaan Sotkasta 99 markalla ostettu kirjahylly, ikää 10 vuotta.

Vierailija
35/57 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekalusuunnittelijaa, laatutarkkailijaa ja trendigurua.

Kirjahylly on aika yksinkertainen vempele, siihen tarvitaan kaksi pystysuoraa tasoa ja niiden valiin vaihteleva maara vaakasuoria.

Jos Ikea olisi suomalainen yritys niin laatu paranisi sekunnissa maailman huipputasoon lastulevyn maarasta riippumatta.

Vierailija
36/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ikean kalusteita useampiakin ja ovat olleet kestäviä. Minkälainen rymyäjä on vieraasi ollut, jos ei kalusteet kestä?!? Tosi moukkamaista täyttää kirjahylly lasiesineillä, ehkäpä kaverillasi ei jää kirjahyllyn jälkeen rahaa kirjoihin, niihin nimittäin saa rahaa menemään!

Vierailija
37/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kaveri ja nyt sillä napsahti päässä?

Älä viitsi ap, jos tää on totta niin miksi kutsut tuollaisia idiootteja teille? Haluatko huvikseen turpiin moukilta?

Vierailija
38/57 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kirjahylly, mikä on täysmäntyä, ei mitään lastulevysheissea. Ja on jämäkkä ja kaunis. Eikä kiinnosta yhtään, mitä muut ajattelee. Se on meidän kirjahylly. Ja koska halvalla sai sitä mitä haki, se on sitten siinä.

Kiitos Ikea kirjahyllystämme!

Vierailija
39/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut että kirjahylly on kirjoja varten ja halvemmalla saa hyllyt täytettyä typerillä pokaaleilla ja mauttomilla vaaseilla kuin kirjoilla. Minä arvostan kirjoja kirjahyllyssä ja vuosien varrella haluaa uusia hyllyjä, joten miks ostaa iankaikkista tavaraa. Olen 52vee ja minusta olet toiminut ihan oikein!

Paitsi ettet ojentanut Käytöksen kultaista kirjaa ton vieraasi käsiin ;)

Vierailija
40/57 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli hyvä, mitä joku ehdotti, että vastaisi teidän käyttävän rahoja ystävien kestittämiseen..

Mutta itsekin pidän laadukkaista huonekaluista. Mutta - kirjahyllyhän ei varsinaisesti kulu :). Kun minä muutin, niin ensimmäisenä rakensin kirjahyllyn ja laitoin siihen kirjat (seinällinen niitä), ja silloin koti alkoi tuntua kodilta.

Itse en olisi tuossa tilanteessa varmaan osannut mitään vastaan sanoa, vain tuijottanut suu auki. Mutta en kutsuisi tuota "ystävää" ainakaan vähään aikaan käymään, ja ehkä sitten joskus seuraavalla kerralla olis vaan ne mariekeksit pöydässä, ja pirkkakahvia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme