Käykö Bamse-nalle eskarilaiselle (vielä 5v) pojalle?
Vai onko jo liian lälly? Alesta löysin kivoja 116 cm Bamse-vaatteita ja mietin antavani kummipojalle, joka on kyllä sellainen hempeän lempeä poika, mutta sitten mietin mitä eskarikaverit mahtaa niistä tykätä (kiusaaminen tms?)?
Kommentit (6)
Siis tykkäisikö Bamse-vaatteista, jos sellaisia löytäisin, ja vastaus oli innostunut "joo! mä tykkään Bamsesta".
Hän ei kylläkään välitä muutenkaan siitä, mitä muut sanovat, ja katselee esim. telkusta sekä Micky Mouse Wonderhouse ja Nalle Puhia että Code Lyokoa.
Kuulostaa kivalta lahjalta!
Mun 5v poika (ei vielä eskarissa) ei kyllä tykkäisi...
Meillä on nyt in dinosaurukset ja kaikki niihin liittyvä, Bakuganit, Spidermanit yms. Eli kyllä tuo Bamse olisi meillä ihan menneen talven lumia, mutta varmaan riippuu pojasta!
tuo juuri 5v täyttänyt poika on perheen kuopus. Löytyy 1 isoveli ja 1 isosisko.
Mun 5v poika (ei vielä eskarissa) ei kyllä tykkäisi... Meillä on nyt in dinosaurukset ja kaikki niihin liittyvä, Bakuganit, Spidermanit yms. Eli kyllä tuo Bamse olisi meillä ihan menneen talven lumia, mutta varmaan riippuu pojasta!
vaikka hänellä on isoveli. Vielä 6-vuotiaanakin olisi kelvannut, muttei enää mahtunut kun on iso kokoinen ikäisekseen ja nuo vaatteet minusta aika nafteja.
käy meidän pojalle 4.v siis äidin mielestä.
Eskarilaiset-ekaluokkalaiset on vielä pieniä, moni käyttää vielä haalariakin yms.