kierukan pää tuntuu kohdunkaulan päässä
Hei!
Olkaa rakkaat kierukan käyttäjät niin ystävällisiä ja vastatkaa. Itselleni kierukka asennettu vajaa kaksi kuukautta sitten. Aluksi tiputtelua muutama viikko sitten viikon tauko, jonka jälkeen alkoi "kuukautiset". Vuoto kesti muutaman viikon, käytin siteitä muttei niin runsasta kuin alkuperäiset kuukautiset. Kuitenkin sisälsi mahakipuja ja pieniä hyytymiä. Nyt vuoto loppunut ja pientä tihuttelua tulee tosi vähän.. Äsken vessassa käydessäni koitin tuntuuko langat ja tunsin se muovisen kierukan pään aivan kohdunsuulla ja josta langat tulee pihalle.
Onko kierukka lähtenyt pois paikoiltaan vai voiko se laskea välillä näin alas? Onko tämä päivystysasia ja kuinka varmasti sitä olisi raskaana jos edellisestä yhdynnästä on kaksi päivää??
KIITOS!
Mies ensin vinkui, että minun pitää hankkia pillerit, kun ei kondomin kanssa tunnu missään. Kondomi lisäksi rikkoutui melko usein, joten tuolloin jouduin joka tapauksessa hakemaan apteekista jälkiehkäisyn.
Terveydentilani estää ehkäisypillerien käytön, joten hankin kuparikierukan. Sitten alkoi itku, kun kierukan langat pistävät seksin aikana ja heti ensimmäisellä seksikerralla mies ilmoitti, että minun täytyy otattaa kierukka pois heti maanantaina. En suostunut. Kondomin kanssa ei pistellyt, joten annoin hänelle tietysti luvan käyttää edelleen kondomia, jonka käytöstä itku jatkui.
Ensimmäisten kuukautisten yhteydessä langat vetäytyivät kohdunkaulaan, enkä edes minä tunnustellen niitä tuntenut, ja mieskin uskalsi jättää kondomin pois. Mies sai kuitenkin tästä kokonaisuutena valtavat itsekkyyspisteet, ja onneksi suhde jonkin ajan kuluttua päättyikin. "Laita sitä, laita tätä, ota heti pois tuo!!"