Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV 1 NYT: MUSLIMIELÄMÄÄ, olisiko susta muslimiksi?

Vierailija
27.08.2010 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen muslimi vaikka en noudatakaan kaikkia uskonnon sääntöjä, enkä koe mitään tarvetta vaihtaa uskontoa tai ryhtyä ateistiksi kun kuitenkin uskon Jumalan olemassa oloon. Sama kun väittäisit, että kaikki jotka eivät noudata kirjaimellisesti raamatun ohjeita ja sääntöjä ovat pakanoita ja kuitenkin suurin osa suomalaisista on kristittyjä vaikka eivät olekaan uskonnollisia.

Tässä muslimijutussakin on menty ihan yli, kaikki eri maiden kulttuuripiirteet ja ihmisten oma tyhmyys (esim. naisten ympärileikkaukset yms) pistetään kaikki uskonnon piikkiin vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Ongelma on, että iso osa muslimeista ei elä islamin oppien mukaan vaan oman kulttuurinsa tapojen ja omien halujensa mukaan. Monessa muslimimaassa miehellä tuntuu olevan hirveä tarve alistaa naisia ja määrätä kaikesta mikä ei kuitenkaan ole islamissa tarkoituksena. Naisellahan tulee olla oikeus tehdä töitä, pitää itse rahansa eli miehen tulee elättää nainen täysin. Naisen ei myöskään tarvitse pukeutua mihinkään kaapuun tms ja yhteisistä asioista tulisi keskustella eikä niin että mies yksin jyrää mielipiteineen.

Uskontona islam on oikeastaan aika hyvä ja jos kaikki ihmiset todella tarkalleen noudattaisivat uskonnon sääntöjä ei olisi rikollisuutta, ei pettämistä eikä väkivaltaa yms. koska kaikki pahat asiat olisivat kiellettyjä eikä niitä silloin siis edes tehtäisi.

Vierailija
42/55 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin muslimin kanssa. Se oli ihan älytöntä.

Muslimi ei esim. voinut pussata kaveriani jos kaverini oli juonut siiderin. Ei voinut viedä edes tyhjiä alkoholipulloja kauppaan. Ramadan aikana ei seksiä, ei edes halauksia.

Kesken seksin lähti rukoilemaan ja muutenkin kykki sen mattonsa kanssa vaikka missä.

Kertoi myös kaverilleni mitä naisen pitää tehdä, naisen pitää esim. laittaa ruokaa, mies ei sitä tee jos nainen on käytettävissä.

Siis ihan uskomattomia juttuja ja lisäksi se kauhea uskonnon julistus ja kehu miten hyvä uskonta se on, ihme käännyttämistä.

Onneksi kaverini oli fiksu ja lopetti suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV 1 Lähettää perjantai-iltana tämäntasoista asiaohjelmaa??? Terroristeja kasvattavasta uskonnosta. Älytöntä!

Vierailija
44/55 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu yhtään vaikeeta. :D

Vierailija
45/55 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin muslimin kanssa. Se oli ihan älytöntä.

Muslimi ei esim. voinut pussata kaveriani jos kaverini oli juonut siiderin. Ei voinut viedä edes tyhjiä alkoholipulloja kauppaan. Ramadan aikana ei seksiä, ei edes halauksia.

Kesken seksin lähti rukoilemaan ja muutenkin kykki sen mattonsa kanssa vaikka missä.

Kertoi myös kaverilleni mitä naisen pitää tehdä, naisen pitää esim. laittaa ruokaa, mies ei sitä tee jos nainen on käytettävissä.

Siis ihan uskomattomia juttuja ja lisäksi se kauhea uskonnon julistus ja kehu miten hyvä uskonta se on, ihme käännyttämistä.

Onneksi kaverini oli fiksu ja lopetti suhteen.

Ihan älyttömiä juttuja nuo. Mun muslimimies juo itsekin alkoholia ja pussaa mua jos oon juonut, vie tyhjät siideripullot kauppaan, panee mua vaikka olisi miten Ramadan (ei paastoa), tekee ruokaa tosi mielellään (ja siivoaa, vaihtaa lapsen vaippaa, pesee pyykkiä, jne), ei koskaan oo rukoillut mun nähteni.

Vierailija
46/55 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on minut vapauteen vapauttanut, miksi luopuisin rakastavasta Jumalasta ja vaihtaisin sen naisten alistamiseen ja ankaraan allahiin. Kristinuskossa on kyse armosta ja anteeksiannosta, islamissa taas sääntöjen noudattamisesta ja kostosta. Uskova kristitty saa tuntea olevansa pelastettu, muslimi ei voi koskaan olla varma onko hän tehnyt tarpeeksi hyviä tekoja tai allah muuten hänelle suosiollinen. Jeesus tuli täyttämään lain, hänen sijaiskärsimyksensä kautta meillä on armo ja pelastus, uskossa, ei lain teoissa. Pyhä Henki kyllä vaikuttaa uskovassa hyvää elämää, mutta meitä kannetaan, ei tarvitse loputtomiin kamppailla itse.

Vierailija
47/55 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/55 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhää, ylimielistä, junttia protestanttiakaan.

Onneksi minulla on terveempi käsitys itsestäni kuin esim. teillä.

Vierailija
49/55 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua koiran kanssa samassa kämpässä.

Vierailija
50/55 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku haluaa asua samassa asunnossa, jonkun haisevan eläimen kanssa. En ymmärrä varsinkaan sitä että haalitaan pieneen kämppään joku vasikan kokoinen elukka. Sen tajuaa jos eläin on metsätystä varten tms. Mutta pelkkä viihdyke...

vanhuset saa kuolla nälkään mutta eläimet hoidetaan ja niitä pidetään jopa parhaina ystävinä. Eihän se väitä vastaan eikä kerro että olet pelkkä itsekäs paska kusipää, kun ei se pysty sitä kertomaan. Sinä hallitset sitä ja päätät miten sillä menee.

En ole muslimi mutta minua ällöttää tuollainen, vanhuksia kuolee tässä maassa nälkään ja yksinäisyyteen.

Vierailija
51/55 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimielämää- sarjaa katsellessani häpeän taas kerran sitä, että olen suomalainen. Miten ihmeessä ne ihmiset ovat mennneet siihen ohjelmaan mukaan ellei heillä sen vertaa edes seikkailumieltä, että suhtautuisivat toisenlaisella tavalla eteen tuleviin asioihin?! Eihän heitä ole kukaan sinne pakottanut - miksi he sitten käyttäytyvät niin kuin olisi? Vähän aikuisempiakin ihmisiä olisi varmasti löytynyt ohjelmaan "koekaniineiksi" Haloo! Nyt vähän järkeä siihen touhuun, eihän kyseessä ole kuin 6 viikkoa ja sitten saatte taas elää kuten parhaaksi näette.

Vierailija
52/55 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojaani siitä että olen suomalainen, ja että en ole muslimi.

Vierailija
53/55 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruusunpunaiset lasit pudonneet silmiltä?

Vierailija
54/55 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella mistä uskontonsa varjopuolista kuten lapsiavioliitoista ja kunniamurhista, se nyt nähtiin tuossa ohjelmassa. Isra Lehtinenkin vaan vaihtoi puheenaihetta kun hänelle esitettiin kysymyksiä.

Vierailija
55/55 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella mistä uskontonsa varjopuolista kuten lapsiavioliitoista ja kunniamurhista, se nyt nähtiin tuossa ohjelmassa. Isra Lehtinenkin vaan vaihtoi puheenaihetta kun hänelle esitettiin kysymyksiä.