Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko ketään väkivaltaista, öykkäriä ATEISTIA?

Vierailija
27.08.2010 |

nätä ketjuja luettuani ja muuhunkin elämänkokemukseeni heijastaen huomaan, että ihan jok'ikinen tuntemani/tietämäni lapsiaan tai vaimoaan/miestään hakkaava väkivaltainen ihminen on ollut uskonnollinen ihminen. sen sijaan uskonnottomat ihmiset ovat minun kokemukseni mukaan olleet aina ihan tolkkuja ihmisiä.

onko muilla samanlaista kokemusta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet ei-uskovaisia. EN tarkemmin tiedä heidän uskomuksistaan mutta ainakaan mihinkään uskontokuntaan eivät kuulu eivätkä muutenkaan ole koskaan osoittaneet minkäänlaista uskonnollisuutta.

Vierailija
2/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInoa perhe lapsuudessa, joissa lapset saivat selkäänsä oli jehovalainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pyrit johdattelevalla kysymykselläsi?

Vierailija
4/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti avarakatseisempia ihmisiä kuin tuntemani uskikset!

Vierailija
5/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisteilla korkeampi moraali.

Vierailija
6/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne montaa ateistiakaan.

-uskovainen, joka joskus ihmettelee näitä kysymyksiä.

Vierailija
7/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pyrit johdattelevalla kysymykselläsi?

kuten kysymykset käy ilmi, yhtäkkiä tajusin tätä palstaa lukiessani sekä miettiessäni ihmiskohtaloita noin yleensä, että onko uskikset jotenkin...taipuvaisempia väkivaltaan. kuten joku sanoi, onko moraali jotenkin löyhemmässä kun aina voi rukoilla Jumalalta anteeksiantoa. ei-uskova sen sijaan on itse vastuussa moraalistaan.

Vierailija
8/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistille kelpaa seksinä hetero kuin homoseksikin.

Ateisteilla ei ole käytännössä sääntöjä elämälle. On vain kristinuskon haalea kulttuuri, joka toistaiseksi pitää arvoja koossa " yllä".

Vierailija
9/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni tuosta kuvauksestasi.

ateisti

Vierailija
10/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella homoseksi on jonkin "säännön" vastaista? Kehäpäätelmä, koska raamattu sanoo niin ja raamattu on totta koska se on jumalan sanaa...

ateistille kelpaa seksinä hetero kuin homoseksikin.

Ateisteilla ei ole käytännössä sääntöjä elämälle. On vain kristinuskon haalea kulttuuri, joka toistaiseksi pitää arvoja koossa " yllä".

Vierailija
11/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin tietää, että miksi saa joka päivä nykyään lukea lasten hyvksikäyttötapauksista uskonnollisissa piireissä? Onneksi ollaan ateisteja, ja jos joskus muksut haluavat kääntyä uskonnollisiksi, niin kiellän heiltä ainakin tietyt lahkot...

Vierailija
12/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin tietää, että miksi saa joka päivä nykyään lukea lasten hyvksikäyttötapauksista uskonnollisissa piireissä?

ja miten homoseksi mitenkään liittyy väkivaltaan?

Vierailija
13/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saa mitenkään väkivaltaista, öykkäriä, kapeakatseista eikä moraalitonta, mutta silti olen erittäin ateistinen. En vain kykene uskomaan jumalaan, mutta kykenen silti olemaan empaattinen, harkitseva ja haluamaan aina toisille hyvää.

Vierailija
14/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaisuudesta ei mainita mitään. Tosin Jeesus sanoo ettei saa lyödä vaikka murtomies tulisi kotiin ja hakkaisi vaimoa ja lapsia niin ei saisi puolustaa perhettään lyömällä murtomiestä.

Ateisti sensijaan saa ampua murtomiehen ja raiskata hänet. Ateistilla ei ole sääntöjä kuin lain puitteessa.

Käy kuten sodomassa ja Gordomalassa

Vierailija
15/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saa mitenkään väkivaltaista, öykkäriä, kapeakatseista eikä moraalitonta, mutta silti olen erittäin ateistinen. En vain kykene uskomaan jumalaan, mutta kykenen silti olemaan empaattinen, harkitseva ja haluamaan aina toisille hyvää.

itse olen syntynyt norjassa ja kuunnellut läpi elämäni Heviä. Syljen seinille ja kattoon. Potkin roskiksia kumoon ja halveksun kaikkea mikä liikkuu.

Olen kasvanut luonnossa. En ole empaattinen enkä harkitseva. Teen kaiken halujeni mukaan. Jos tahdon vanilija, toffee, mansikkajäätelöä niin otan sen. Enkä pese käsiäni ennen ruokailua.

Vierailija
16/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti sensijaan saa ampua murtomiehen ja raiskata hänet. Ateistilla ei ole sääntöjä kuin lain puitteessa.

Käy kuten sodomassa ja Gordomalassa

Vierailija
17/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoksi nooasta!

Vierailija
18/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KAPPAS saarnaavat Raamattua O_o

Vierailija
19/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KAPPAS saarnaavat Raamattua O_o

Tui tui silmät, anna tädin silittää sieviä silmiäsi.

_

Vierailija
20/41 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gordoborg-saarnaaja on provo.

-uskova

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä