Olen nyt rv19+3 ja tunnen vauvan liikkeet todella selkeästi joka päivä,
kyseessä kolmas raskaus -edellisestä raskaudesta tosin jo 5 vuotta. Onhan se ihanaa että ei tarvitse miettiä että ollaanko kohdussa elossa, mutta toisaalta olen alkanut miettiä että onko mulla tarpeeksi lapsivettä kun tuntuu et kaikki käsien ja jalkojen näpräyksetkin tuntuvat niin selkeesti??
Kommentit (7)
"liiankin" selkeästi. t: ap
olisi tilaa liikkua. Itsekin tunsin selkeästi liikkeet rv 17+ eteenpäin, vaikka odotin esikoistani. Mulla vettä oli reiluhkosti.
Ja onhan mulla reilun viikon päästä rakenneultra äitipolilla joten enköhän odottele sinne:)t:ap
jopa niin että ihan kipeää kävi. Maha oli myös rumanmuotoinen eli sellainen lapsen muotoinen ei kauniin pyöreä. Mitään haittaa lapsiveden vähyydestä ei kuitenkaan ollut paitsi supistukset tuntuivat ja nuo liikkeet liian hyvin.
Kun lapsivesi meni niin vettä tuli vain pari ruokalusikallista.
jopa niin että ihan kipeää kävi. Maha oli myös rumanmuotoinen eli sellainen lapsen muotoinen ei kauniin pyöreä. Mitään haittaa lapsiveden vähyydestä ei kuitenkaan ollut paitsi supistukset tuntuivat ja nuo liikkeet liian hyvin.
Liioittelussakin kannattaa pitää joku tolkku.
olisi tilaa liikkua. Itsekin tunsin selkeästi liikkeet rv 17+ eteenpäin, vaikka odotin esikoistani. Mulla vettä oli reiluhkosti.