G: Antaisitko Teemu Selänteelle?
Kommentit (33)
Ei kyllä ole minunkaan tyyppiäni. Tykkään älykkäistä miehistä. Ulkoisestikaan en pidä häntä erityisen puoleensavetävänä.
Ainut kenelle annan (ja olen ikinä antanut) on oma aviomieheni.
ja varmasti mulla ois mahiksia, se on fakta!! :D
Ainut kenelle annan (ja olen ikinä antanut) on oma aviomieheni.
jos oltais vapaita niin ehdottomasti!
en ole kiinnostunut varatuista miehistä. Tai no yhdestä olen, hän on aviomieheni. =)
varsinaisesti ei kyllä innosta millään tavalla, ulkonäkö tai muutenkaan
Jos hän osaisi lähestyä minua oikealla tavalla, voisin antaakin.
Ei yleensäkään ole tapana mennä valmiiksi reidet auki makaamaan, vaikka paikalle saapuisi kuinka komea uros. Kyllä mä silti odotan, että mies osaa vietellä mut oikealla tavalla. Teemu on komea mies, mutta en yhtään tunne häntä ihmisenä.
Inhoan mulkosilmiä. Enkä muutenkaan jakele ympäriinsä.
En tyypille, joka on naimisissa ja jolle kelpaa kuka tahansa siedettävän näköinen nainen panopuuksi.
Teemu ole kovinkaan uskollista soerrtia.
ja antasin sen näköselle miekkoselle vaikka olis ihan tavallinenkin heppu
Kuin lehmää panis.
Varatut ei kiinnosta muutenkaan, oli lehmänsilmät tai ei. Halveksin naisia, jotka panevat varattuja miehiä ja tietenkin niitä "miehiä" myös. Oksettavaa ja säälittävää. Parempaakin on tarjolla.
En antaisi. Varmaan ihan kiva kroppa, mutta Teemun kasvot eivät miellytä sitten yhtään.
kerran unta, että olin vahtimassa Teemun lapsia ja päädyimme (Teemun kanssa) sänkyyn. Se oli kyllä miellyttävä kokemus.
epäkohteliastahan se olis kieltäytyä ;)
Ennen en pitänyt hänen naamastaan, mutta mies on vanhetessa komistunut huomattavasti.
kun ei ole mahiksia