Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa mun miehen arvostelua enää

Vierailija
27.08.2010 |

Aamulla vauva/taapero heräs ennen kuutta ja alkoi huutamaan. Sanoin, että mene takaisin nukkumaan (nukkuu vieressä ja nukkuu yl. seitsemään). Ei saanut paijata, koska huuto vain yltyi. Ajattelin, että huutakoon nyt, ei nousta vielä, koska levänneenä ei herätä huutamaan vaan hän on väsynyt vielä. Mies tuli sitten makuuhuoneeseen ja sanoi, että anna tutti sille. Hän ei ole ikinä syönyt tuttia, ei osaa. Vielä pitäisi vaan opettaa antamaan tuttia, vaikka vauva täyttää kohta vuoden. Minä olen kuulemma liikaa netissä, kun sanon, että ei kukaan tässä vaiheessa enää ala opettaa tuttia. Sama juttu oli, kun vauva oli noin 7 kk ikäinen. Minun epävarmuuteni saa kuulemma vauvan huutamaan.

Vauvassa on jotain vikaa, kun se huutaa. Vauvassa on jotain vikaa, kun se hakkaa lelujaan ja on agressiivinen (läpsii naamalle, nipistelee, vetää hiuksia). Vauvassa oli jotain vikaa, kun se piti kieltä ulkona.

Vauvalle olisi pitänyt antaa iltamaito tuttipullosta eikä rinnasta, kun hänen ex-vaimonsakin on antanut. Niin maha täyttyy. Meillä kun nyt sattuu olemaan sellainen vauiva, joka ei huolinut pulloakaan.

Mua niin kyrsii noi miehen jutut. Tuntuu, että mä tukehdun. Mä oon sanonut, että mä en ole hänen ex-vaimonsa, enkä kasvata lastani samalla tavalla. Kaikki lapset eivät ole samanlaisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi syöttää väkisin, jos ruoka ei maistu.

ap

Vierailija
2/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jotain vikaa, jos se jatkuvasti niin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mies.Minun tuore eksä oli vähä semmonen että sanoi asioista kaikkea,vaikkei ole ikänää lapsia hoitanu,mut oli niin tietävinään.No ilmankos nyt ollaa erottu.Vauva 7kk. Ihanaa kun saan hoitaa ihan omin nokkineni,ja perhetyöntekijä alkaa käyä että saan välillä mennä yksin vaikka kauppaan.

Miehestä ei ollut apua,mutta suu sillä lauloi ja oli niin olevinaan,mutta kun paljastui sitten erinäiset valheet sun muut,niin eikun pellolle ukko.

Vieraat naiset ainakin oli ja on ikuinen harrastus hänelle.Kaikissa suhteissaan niitä jaksanut harrastella...

Ja niin tässä meidänkin suhteessa,en tosin tiedä kävikö pettämässä ihan käytännön tasolla,mutta netissä ainakin kaikki muut naiset paitsi minä olivat hänelle sexyjä...

Katselkoot ja tehkööt nyt mitä haluaa.Eipä tuo ole lapsestakaan enää mitään kysellyt.

Minua katseli arvostelevasti,en tiedä missä vaiheessa olisi alkanut sanoa suoraan että olen läski...

Vierailija
4/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jotain vikaa, jos se jatkuvasti niin tekee.

meillä puhui aina mitä teki eksänsä kans...hää oli just eronnu ku alettii...sit joskus sano vahingos miun isää ett t.... isä sit korjas:DD

ett sori...

Vierailija
5/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille kaikkitietävälle isukille, että tulee meille. Meillä on 9 kk:n ikäinen vauva, joka keksi kaksi viikkoa sitten kielensä ja pitää sitä ulkona, läpsii naamalle ja repii tukkaa, inhoaa pulloa ja vieroitti itse itsensä tutista 7 kk:n iässä ja just nyt paiskoo onnellisesti huutaen lelujaan tuossa vieressäni... Meidänkin vauva ja äiti on sitten varmaan jotenkin viallisia.

Kasvais se miehesi nyt aikuiseksi, huoh. Voimia!

Vierailija
6/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä se kaikkitietävä ukko sinne vauvaa hoitamaan, katotaan miten suu pannaan jos huutoa kuuntelee päivän tms. Jos imetät niin eikun pumppaat vaan maitoa pulloon päiväks ja menet vaikka kavereiden luo kylään. Minun mieheni tunnusti että on se vauvan hoito sittenkin aika rankkaa kun joutui ensimmäisen kerran hoitamaan aamupäivän ajan yksin tyttöämme. Tyttösemme kun on vielä sitä sorttia että yksin ei hereillä viihdy hetkeäkään, jos sen luota poistuu nii heti huutaa! Siihen loppu luulot et minä muka vaan makailen täällä äitiyslomalla ja nukunkin puolillepäivin. Siihen loppu myös kaikkitietävä asenne..

Vierailija
7/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä vauvan itkua. Hermostuu helposti.

Meidän vauva huutaa myös, jos sen vierestä poistuu. Mun pitää ottaa se vessaankin mukaan, koska muuten huutaisi oven takana. Koko ajan pitää viihdyttää, muuten alkaa kyllästyshuuto. Mies varmaan jättäs lapsen pojilleen, jotta vois itse istua netissä, niin kuin se tekee töistä tultuaan. Mä taas en luota vauvaani, joka nousee joka paikkaan ja pistää kaiken suuhunsa, kahden pojan hoitoon.

ap

Vierailija
8/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkea muuta kyllä suustaan laukoo, alentavia kommentteja satelee sellaista tahtia etten enää perässä pysy. Kommentit tulee sellaisessa muodossa etten oikein heti edes ymmärrä loukkaantua. Loukkaantuminen tulee vasta kun kommentti hetken päästä palaa mieleeni. Kuten että mun pitäis mennä sellaiseen työhön jossa "oikeasti" tienaa (olen töissä julkisella sektorilla), mun auto pitäis myydä pois kun en sitä edes käytä (joo olen ollut 2 vuotta hoitovapaalla, mutta palaamassa töihin ens kuussa ja auto on kaikenlisäksi jo velaton), lapsen hyvät geenit on häneltä ja huonot minulta, hän on niin hyvännäköinen ...

Voi kääk! Menispä aika nopeasti ja muksu kasvaisi niin voisin ottaa muksun ja lähteä.

Vierailija
9/9 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapaista myös meillä kuin 9:llä.

On tullut isäänsä hyvien ominaisuuksien muodossa.

Yksi esimerkki: Ihmettelin ääneen, että vauva ei ole väsynyt vielä niin kuin yleensä tähän aikaan. Miehen mielestä se johtui seurasta. Amelie oli istunut veljensä kanssa takapenkillä. Toisin sanoen minun seurani siis väsyttää.

Vaikka kommentit olis heitetty tsoukilla, ne ei tunnu siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi