Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämähän menee nyt sitten niin että Kok, RKP ja KD. määrittelevät järjestöjen avustuskriteerien myöntöperusteet

Vierailija
24.06.2026 |

Myöhemmin syksyllä ko. puolueet päättävät mitkä järjestöt saavat avustuksia, ja kuinka paljon. Antavat päätöksensä "vastuu"ministeri Rydmanille joka ihan oman tulevaisuutensa takia allekirjoittaa sen.

Että ei tässä Rydmanin tarvitse enää oikeastaan murehtia asiaa miltään kantilta. Ei myöskään ole tilaisuuksia protesteihin, ellei sitten halua poliittista itsemur*aa tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että paalutit askelmerkit tämän asian suhteen. Halki, poikki ja pinoon on malli, millä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi