Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta jota olisi potkittu vauvasta asti, syövytetty kemikaaleilla omien vanhempien taholta?

Vierailija
26.08.2010 |

Uhattu paloitella välillä veitsi ja välillä sakset kädessä. Hakattu vyönsoljella tekemättömistä läksyistä. Äiti yrittänyt hukuttaa kylpyammeseen, laittoi vielä vaahtoa eteei olisi nähnyt ilmettäni kun hän kuristi minua. Lisäksi yh-isäni uhkasi tappaa minut harva se päivä. Äitiäni, rappioalkoholistia, ei kiinnostanut huoltajuus, kun oikeudessa oltiin, kun olin 3 v, isäni olisi halunnut minut lastenkotiin, mutta mummoni otti minut hoiviinsa. Äitini hylkäsi minut 2 vikkoisena ennen laskettua aikaa kotiin ja häipyi ulos kavereidensa kanssa. Ostin itselleni kultahamsterin, mutta isäni tappoi sen ja repi kaikki sukulaisilta saamani pehmonalleni ja hyppi leluni murskaksi. Repi kaikki piirustukset mitä toin koulusta kotiin ja karjui että mitä sä tänne tällaista paskaa kannat ja hakkasi taas. Piti usein nälässä jopa vuorokauden. Kun kerroin tästä mummoilleni, he vain nauroivat minulle ja äidinäiti sanoi että se vika on sussa itsessäsi. Silti minua ei koskaan huostaanotettu. Onko muita samanlaisen kohtelun kokeneita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi ennen laskettua aikaa.

Olisi tietysti ihanaa jos tämä olisi provo, mutta en mä uskalla siihen uskoa. Järkyttävä juttu. Tietysti jos on provo niin sitten on järkyttävä ihan toisella tavalla.

Sä oot avun tarpeessa, oikeesti! Tätä lausetta en tosin ihan ymmärtänyt ja siksi tää paljastuikin provoksi....Äitini hylkäsi minut 2 vikkoisena ennen laskettua aikaa kotiin ja häipyi ulos kavereidensa kanssa

Vierailija
22/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat sairaita. Ja lapsia muka huostaanotetaan liikaa ja liian heppoisin perustein? Sallikaa mun oksentaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi hylkäsi sinut ennen laskettua aikaa kotiin, mutta olit kuitenkin ennen laskettua aikaa jo 2-viikkoinen?

Mummosi otti otti sinut hoiviinsa, mutta isäsi oli kuitenkin yh- isä?

En usko pätkääkään tästä. Tällaisia epämääräisiä tarinoita kertovat ihmiset, jotka ovat joko skitsofreenikoita, tai psykoosissa.

Vierailija
24/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinkuvaamattoman paha olo tuli puolestasi jos tuo on tosiaan totta. Minkä ikäinen nyt olet? Onko sinulla lapsia?

ap

Vierailija
26/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas toi voisitko mennä naimisiin ja elää tällaisen miehen kanssa. Samantyylisesti kirjoitettu tarina...

Vierailija
27/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani ap miten sinua on kohdeltu. Tuollaisia asiota ei saisi tapahtua kenellekään. Toivon sinulle turvallista ja hyvää elämää ja voimia toipumiseesi.

Vierailija
28/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokenut kauheita, miten olet päässyt yli sadistisista kokemuksista? Itkettää puolestasi. Toivottavasti elämäsi on nyt onnellista, edes toisinaan.

Vierailija
29/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää tekemisissä perheesi/sukusi kanssa?

Vierailija
30/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokenut kauheita, miten olet päässyt yli sadistisista kokemuksista? Itkettää puolestasi. Toivottavasti elämäsi on nyt onnellista, edes toisinaan.

On se onnellista.

ap

Vierailija
31/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatika henkisesti? Kai sinua joskus vietiin lääkäriin? Eikö lääkärit pitäneet mitenkään erikoisena haavoja/vammoja?

Vierailija
32/32 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenisten vanhempien kotona.

Oliko ap:n tarkoitus näyttää että tässä teille? Tiedän tunteen..pullamössökasvatuksen saaneet elävät kuplassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä