Karsastatteko heti r-vikaisia miehiä?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2010 klo 20:25"]vai kävisikö esim. myös kaikki nämä heille
-vaikeasti ylipainoinen, bmi >35
-vaikea karsastus silmissä
-kuulo- tai näkövammainen
-skitsofreeninen?
[/quote]
- ei kävisi vaikeasti ylipainoinen koska tiedän ettei ajatusmaailmat ja elämäntavat ja urheilutottumukset kohtaisi.
- karsastus ei mitenkään viehättävää ole mutta jos muuten olisi hyvännäköinen, fiksu, hauska, luotettava ja älykäs niin päästäisiin tuollaisen pikkuseikan yli.
-kuulo tai näkövamma ei haittaisi ollenkaan, saisi syyn treenata viittomakieltä tai pistekirjoitusta.
-skitsofrenia on nounou.
Mun veljellä on ärrävika. Yläasteelta saakka tytöt on soitelleet jatkuvasti (se oli vielä lankapuhelimien aikaa). Just taannoin yksi veljeäni kymmenen vuotta nuorempi tuttu sanoi, että onpa hottis mies, vaikka on jo ikämiessarjassa. (Ei tiennyt puhuvansa veljestäni) Veli on tyyppiä pitkä, tumma, leveästi hymyilevä ja errrrittäin sosiaalinen. Ei pysäytä ärrävika puhetulvaa.
Mullakin oli ärrävika. Korjautin sen. Ei ole silti ikinä miehiä pyörinyt ympärillä samalla lailla kuin veljellä naisia.
Mä en edes huomaa kuin pahimmat äänneviat. Mun aivot ainakin korjaa kuulemansa niin, että "kuulen" kaiken oikein. Miehelläni on r-vika jota puheterapiakaan ei ole saanut kokonaan korjattua. Useimmiten unohdan koko asian. Lasten nimiä valittaessa ihmettelin, miksi torppasi monet ehdotuksistani, kunnes tajusin että ehdotin nimiä joissa on r-kirjain :) Onneksi nimistä päästiin sopuun.
Lisäksi miehelläni on muuten kuulo- ja näkövamma. Muutkin tuosta ylläolevasta listasta kelpuuttaisin, paitsi skitsofreenikkoa. Se ei toisi turvallisuuden tunnetta, mikä minulle on miehessä se tärkein ominaisuus.
Seurustelen ihmisen kanssa jolla tämä on ja pidän sitä yhtenä hänen piirteistään ja nimenomaan positiivisena asiana. Se on hyvin hellyyttävä piirre, kun poikaystäväni on muuten todella miehekäs! Hän välttää tosin r:n sanomista lähes täysin, siihenkin tarvitaankin älykkyyttä kun keksii ns. "korvaussanoja".
Mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?
Molemmat on jylsiöitä....