Mille raskausviikolle asti voi/kannattaa matkustaa ja lentää?
Mulla on vielä yksi viikko lomaa ennen äitiyslomaa ja mieli tekisi vielä ulkomaille. Nyt viikkoja 21, kuinka kauan uskaltaa vielä matkustaa ja minne?
Kommentit (3)
reissusta kotiin. Nyt meneillään vk 34. Finnair vaatii tuossa vaiheessa lääkärintodistuksen, mutta ulkomainen lentoyhtiö, jolla lensin myös ei tarvittu mitään todistusta ennen rv 36. Tutki siis lentoyhtiön nettisivut.
Itse en tässä vaiheessa raskautta enää samalla tavalla kuin aiemmin reissusta nauttinut. Mutta minulla matka liittyi enemmän työhöni. Mutta muuten kaikki meni vielä hyvin, kuumuus ei haitannut, eikä lentomatkatkaan tuntuneet liian pitkiltä (lennot Euroopan sisällä).
Neuvona antaisin sen että valitse sellainen kohde, jossa pääsee hyvin rentoutumaan, esim. rannan, spa-hoitojen ja ruuan parissa. Nähtävyydet ei välttämättä jaksa niinkään kiinnostaa:)
tai lähde ainakaan mihinkään lomakohteeseen missä ei oo kunnollisia terveydenhuoltopalveluja. nimim ulkomailla synnyttänyt rv22...
järkyttävää hoitoa tenerifalla ainakin, niinku suomes 70 luvulla.
Irlannissa olin ollut lomalla 3 viikkoa. Ihan hienosti meni, kaikki oli ok. Tosin selvitin lähimmän sairaalan sijainnin ja puhelinnumeron, ja kansainvälinen kela-kortti oli. Ilmailulaitoksen sivuilta löydät tietoa.