Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne avautuu Iltalehdessä

Vierailija
26.08.2010 |

Mitäs luulette, jos Teemu olisi tavallinen perus-Erkki, olisiko Sirpa jaksanut katsella läpi sormien Teemun suhinointia muiden naisten kanssa?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] [/quote]

Vierailija
82/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2010 klo 14:14"]

Katselisi pettävää ukkoaan, jos petturuus alkaisi ilmentyä kun asutaan lasten kanssa Kalifornian auringon alla hulppeassa luxustalossa kaikilla mahdollisilla mukavuuksilla, matkustelumahdollisuuksilla jne. Tosiaan, elämä on valintoja.

[/quote]

En katselisi. Ottaisin eron ja hommaisin oman taloni. Oman makuni mukaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:20"]

Tiedoksi vaan, että Sirpa itse on käynyt yli puolet ankkojen joukkueesta aikanaan itsekin läpi, joten sillä sutturalla ei ole varaa sanoa mitään vaikka Teemu kävisi joka helvetin päivä tuuppaamassa uutta! Ja rahallahan saa lisä vaihtoehdon aina!

[/quote]

Mistä näitä juttuja tulee? Kalifornian mammoilta? Melkoinen pariskunta, jos kaikki jutut pitävät paikkansa. Hiljainen lehdistö, sankaritarinan kääntöpuolella.

Vierailija
84/98 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitä uskottavuutta lisää että kirjotettaisiin "mun kaveri Minna Möttönen oli 5.5.2011 Rymy-Eetussa ja lähti Teemun kanssa Glo-hotelliin"?

Mä en epäile ollenkaan ettei Sirpa ja Teemu rakastais toisiaan. Enkä epäile yhtään sitäkään etteikö molemmilla olis omat säätönsä avioliiton ulkopuolella. Sirpa ei varmaan ole ihan tyhmä nainen, ja Teemu ei todellakaan mitenkään peittele omaa käytöstään. Olen nähnyt Sirpan Teemulle laittaman viestin, jossa kertoi rakastavansa miestään ja hänen olevan paras ystävänsä.

Tämä ei muuta mihinkään sitä, että uskollisia eivät varmasti kumpikaan ole. Sirpaa en ole tavannut, mutta Teemun kyllä - ja kyllä, ihan itse olen puuhia todistanut. Ihan itse olen myös hänelle "ei" sanonut, mitä muuten varmaan tuollaisille miehille harvemmin tapahtuu. Teemun ei tarvitse kuin valita hyvännäköinen nainen baarista tai vastaavasta ja pyytää esim. jatkoille. Naisia imartelee julkkiksen huomio.

Ja niistä lehtijutuista, tai niiden puutteesta lähinnä. Teemu on selvästi hoitanut suhteensa lehdistöön hyvin. En tiedä paljonko niille maksaa :P Kerran kyllä nauratti kauppalehdessä 3sivulla ollut kolumni, jossa puhuttiin mm. Selänteestä ja miten nämä urheilijat pitäisi "tiputtaa jalustalta", mutta kukaan ei sitä vaan tee. Harmi kun ei ole juttua tallessa, en muista tarkemmin.

Vierailija
85/98 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

* pettyy *

Vierailija
86/98 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavaa tietoa myös Kurrin teerenpelistä muiden naisten kuin vaimonsa Vanessan kanssa?

Vierailija
87/98 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pääsi korkkaamaan?

Vierailija
88/98 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2010 klo 10:51"]

Todella vastenmielisiä nuo lällättelevät horatsut, joiden mielestä on jotenkin hauskaa, että Teemu pettäisi Sirpaa. No mitä jos Teemu ei petä, vaan hänellä on siihen lupa?

Tällaisilla ihmisillä on sen verran isommat asiat pyörimässä kuin perus Keravan Minnalla, jolle ero merkitsee vuokra-asunnosta toiseen siirtymistä. Ihmiset valitsevat kukin millaista elämää haluavat elää ja millaisen hinnan siitä milläkin elämänalueella maksaa.

[/quote]

"Isommat asiat" :D Sen toinen nimi on narsismi ja ahneus. Keravan Minnalla voi kuule mennä ihmisenä paljon paremmin kuin näillä "Isompien asioiden" kavereilla. Jos olisivat yhtään kehittyneempiä ihmisenä, he käyttäis valtansa ja rahansa ihman muuhun kuin henk.koht laukeamisiinsa. Ja voi teitä sinisilmäisiä pikkuvaimoja. Monella julkkiksella on ihana, sympaattinen imago, jonka takana on sitten kaikkea muuta. joissakin piireissä pidetään itsestään selvänä sitä että käy vieraissa. Enkä tiedä yhtään vaimoa jonka mielestä tämä olisi ok. Kun on tarpeeksi valtaa, muuttuu itsekeskeiseksi paskaksi, niin se ikävä kyllä usein on.

Vierailija
89/98 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, jos Teemu olisi tavallinen perus-Erkki, olisiko Sirpa jaksanut katsella läpi sormien Teemun suhinointia muiden naisten kanssa?

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

niinpä niin, eli pitää kulissia yllä. Moni pitää. Miehillä on salarakkaita.

Vierailija
90/98 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten avautuu – onko ihan jalat levällään ?

Vierailija
91/98 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että Sirpa itse on käynyt yli puolet ankkojen joukkueesta aikanaan itsekin läpi, joten sillä sutturalla ei ole varaa sanoa mitään vaikka Teemu kävisi joka helvetin päivä tuuppaamassa uutta! Ja rahallahan saa lisä vaihtoehdon aina!

Onko toi nyt niin hurmaava suttura että olis kelvanut noin monelle?

Vierailija
92/98 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeNainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

niinpä niin, eli pitää kulissia yllä. Moni pitää. Miehillä on salarakkaita.

Naisillakin on.

Vierailija
93/98 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paneskellu kymmenien ja kymmenien ukkojen kanssa hetkellisen himon vallassa. Kotona on kuitenkin maailman Paras aviomies ja lasteni isä. En ikinä luopuisi tästä perhe-elämästä. Taloudellisestikin kaikki hyvin. Joten jos minä teen näin, niin miks ei myös Teemu.

Vierailija
94/98 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha?

Vierailija
95/98 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Teemun vieraissa juokseminen on kaikkien sisäpiiriläisten tiedossa. Ja kyllä Sirpakin siitä tietää. 

Tavallaan julkinen salaisuus.

Itse olen katsellut tuota yli parikymmentä vuotta, mutta mikäs siinä, jos on kummallekin ok. Vähän toki särähtää nuo noiden haastattelut avioliiton laadusta.

Vierailija
96/98 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa onnen nainen saanut pitää Teemun ja ottajia olisi varmaan. Ei oo ollut juttuja seiskoissa että Teme pettäisi Sirpaa. Täydellinen perheenisä ja aviomies.

Vierailija
97/98 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ottaisin köyhän kil-ttimiehen, kuin rikkaan pettäjän, jos nämä pitävät paikkaansa.

Vierailija
98/98 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi