Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne avautuu Iltalehdessä

Vierailija
26.08.2010 |

Mitäs luulette, jos Teemu olisi tavallinen perus-Erkki, olisiko Sirpa jaksanut katsella läpi sormien Teemun suhinointia muiden naisten kanssa?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviopuolisoiden kesken myös tasa-arvoisia, arvon tädit!

Vierailija
22/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielisiä nuo lällättelevät horatsut, joiden mielestä on jotenkin hauskaa, että Teemu pettäisi Sirpaa. No mitä jos Teemu ei petä, vaan hänellä on siihen lupa?

Tällaisilla ihmisillä on sen verran isommat asiat pyörimässä kuin perus Keravan Minnalla, jolle ero merkitsee vuokra-asunnosta toiseen siirtymistä. Ihmiset valitsevat kukin millaista elämää haluavat elää ja millaisen hinnan siitä milläkin elämänalueella maksaa.

Yhtä arvokkaita ne Keravan Minnan lapsetkin ovat, ja Keravan Minna itse kuin yksi kiekkoa pyörittävä äijä. Ei sillä ole muuta kuin enemmän omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on sosialainen ja osaa puhua naisen pyörryksiin ei tarkoita, että pettää.

Vai oletko itse nylkyttänyt sitä?

Mistä te ootte niin varmoi et Teemul muita? Mä en oo ikinä kuullukaan vai luenko sit vääriä juorulehtiä.Se et joku bimbo antaa haastattelun tai väittää olleensa jonkun julkimon kans ei aina tarkoita en asia on tosi.Mä luulen et enempi on näitä pyrkyreita jotka levittää vääriä huhuja niinkuin esim.nää pikkuritsat jotka yrittää koukuttaa Kanervaa.

Et ole vissiin koskaan ollut samassa baarissa hänen kanssaan?

Vierailija
24/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Teemu olisi joku perttiperuserkki? Itse en moista URHEILIJAA (siis eikö tämä ole vielä vähä-älyisempi titteli kuin tradenomi, joka sentään saattaa työssään tehdä jotain hyödyllistä), vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.

Vierailija
25/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on sosialainen ja osaa puhua naisen pyörryksiin ei tarkoita, että pettää.

Vai oletko itse nylkyttänyt sitä?

Mistä te ootte niin varmoi et Teemul muita? Mä en oo ikinä kuullukaan vai luenko sit vääriä juorulehtiä.Se et joku bimbo antaa haastattelun tai väittää olleensa jonkun julkimon kans ei aina tarkoita en asia on tosi.Mä luulen et enempi on näitä pyrkyreita jotka levittää vääriä huhuja niinkuin esim.nää pikkuritsat jotka yrittää koukuttaa Kanervaa.

Et ole vissiin koskaan ollut samassa baarissa hänen kanssaan?

Vierailija
26/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte itse nähneet,ei kavereiden tarinat,Teemun baareissa ni miten se sit käyttäytyy.Onko aina kännissä ja lähestyy itse näitä naisia vai tarjooko naiset itse vai mitä?Pettääkö eli sekstaileeko siellä baarissa vai mistä tiedätte mitä tapahtuu?.Olen itsekin lähtenyt usein samalla pirssillä miesten kans mut määränpää ollu joko eri tai sama mutta mitään ei ole tapahtunut.Julkkisten jatkoilla pyörii varmaan paljon jengia eikä kaikki säädä toistensa kans.Ja tosiaan joku jo mainitsikin et on enempi kuin mahollista ei sirpa on mukana jutussa jos kaikki toi on totta.Suomen pintaliitopaikkojen vaihtuvuus niin pieni et eihän se salassa vaimolta pysy.Toisaalta,ei kaikki rikkaat julkkikset petä vaimojaan.Jotenkin saa kuvan et mitä enempi rahaa sitä vähempi moraalia.

Vierailija
27/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin isommat pyörät?

Todella vastenmielisiä nuo lällättelevät horatsut, joiden mielestä on jotenkin hauskaa, että Teemu pettäisi Sirpaa. No mitä jos Teemu ei petä, vaan hänellä on siihen lupa?

Tällaisilla ihmisillä on sen verran isommat asiat pyörimässä kuin perus Keravan Minnalla, jolle ero merkitsee vuokra-asunnosta toiseen siirtymistä. Ihmiset valitsevat kukin millaista elämää haluavat elää ja millaisen hinnan siitä milläkin elämänalueella maksaa.

Yhtä arvokkaita ne Keravan Minnan lapsetkin ovat, ja Keravan Minna itse kuin yksi kiekkoa pyörittävä äijä. Ei sillä ole muuta kuin enemmän omaisuutta.

Suomeksi sanottuna varmasti Keravan Minna ja NHL-vaimo asettavat avioliitoilleen toisinaan erilaisia vaatimustasoja. Jotkut elävät jopa avoimessa suhteessa. Ja varmasti hulppea elintaso ja elämäntyyli auttavat sietämään myös näitä monen mielestä ikäviä oheistuotteita kuten vieraita naisia - ja miehiä.

Vierailija
28/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

Mutta se on minun mielipiteeni se, muut eläköön tavallaan. Jos jaksaa katella pettävää puolisoa niin siitä vaan.

Vierailija
29/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

Mutta se on minun mielipiteeni se, muut eläköön tavallaan. Jos jaksaa katella pettävää puolisoa niin siitä vaan.

Katselisi pettävää ukkoaan, jos petturuus alkaisi ilmentyä kun asutaan lasten kanssa Kalifornian auringon alla hulppeassa luxustalossa kaikilla mahdollisilla mukavuuksilla, matkustelumahdollisuuksilla jne. Tosiaan, elämä on valintoja.

Vierailija
30/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisi pettävää ukkoaan, jos petturuus alkaisi ilmentyä kun asutaan lasten kanssa Kalifornian auringon alla hulppeassa luxustalossa kaikilla mahdollisilla mukavuuksilla, matkustelumahdollisuuksilla jne. Tosiaan, elämä on valintoja.

Minä ainakin katsoisin!

Vierailija
31/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minäkin katsoisin tuossa tapauksessa. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, jos oma mielenterveys kärsisi.

Minä ainakin katsoisin!

Vierailija
32/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä ei puhuta pettämisestä mitään. Puhutaan siitä maailmasta,kun toinen puoliso on kuuluisa ja muut piirittävät. Myös täällä palstalla arvaillaan ja esitellään spekulaatioita asioista, joista ei oikeasti tiedetä mitään. Tästä just puhutaan tuossa. ELämästä suositun ja halutun miehen rinnalla. Tämä loppu täällä on arvailua, johon tuollaisesssa elämässä saa tottua. Juuri tätä, julkista omaisuutta:) Tarvitaan todellakin hyvä itsetunto.

Vierailija
33/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minäkin katsoisin tuossa tapauksessa. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, jos oma mielenterveys kärsisi.

Minä ainakin katsoisin!

Sitten voidaan tehdä sopimuksia, että suhde onkin "avoin". Mutta tavallaan kuietnkin säälittää nämä ihmiset, jotka ovat nuorina ja rakastuneina lähteneet kumppaninsa kanssa elämään suurta unelmaa, ja joutuneet luopumaan siitä perinteisestä, eli niistä suurista tunteisista ja yhteisestä pyhästä parisuhteesta, jossa ei ulkopuolisia ole. On sitten kuitenkin ajateltu että on ihan ok olla näinkin tai paremminkin, etä olisi liian tuskallista ja hankalaa lähteä esim. suomeen ja viedä lapset kauaksi isästään jne.

En siis väitä että kenelläkään tietyllä olisi juuri näin, koska en tiedä, mutta olen aika varma, että tällainen meininki on joillain. Onhan tällaista ihan suomessakin taviksillakin käytössään. Yksi hyvä esimerkki se nainen, joka pari pv sitten kirjoitti ettei luovu purjeveneestään ym. vaikka ukko pettää.

Vierailija
34/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä ei puhuta pettämisestä mitään. Puhutaan siitä maailmasta,kun toinen puoliso on kuuluisa ja muut piirittävät. Myös täällä palstalla arvaillaan ja esitellään spekulaatioita asioista, joista ei oikeasti tiedetä mitään. Tästä just puhutaan tuossa. ELämästä suositun ja halutun miehen rinnalla. Tämä loppu täällä on arvailua, johon tuollaisesssa elämässä saa tottua. Juuri tätä, julkista omaisuutta:) Tarvitaan todellakin hyvä itsetunto.

Onko se sisältänyt muutakin kuin kohteliaan nimmarinkirjoituksen.

Onko jotenkin kiellettyä keskustella mahdollisesta uskollisuudesta, varsinkin, kun näissä keskusteluissa niin usein joku kertoo rehvakkaana, että tietää jonkun julkkiksen pettäneen tai tekevän sitä jatkuvasti. Totta kai sekin puoli soluttautuu tällaiseen aiheeseen.

Vierailija
35/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä toisenkin kerran voisin vilkaista, vaikka se olis joku perus-Erkki.

Mä en ole mustasukkainen itse, ja jonkun panon varmasti antaisin anteeksi, mun perus-Pekallekin.

Vierailija
36/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa peitellysti (ja kaunistellen) puhutaan nimenomaan uskottomuudesta, vaikka nimellisesti kerrotaankin innokkaista naisfaneista.

Vierailija
37/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän nyt tietää kaikki! Minä olen tiennyt jo vuosia, koska hyvän ystäväni mies pelasi aikoinaan Teemun kanssa samassa joukkueessa ja ystävän mies kertoi avoimesti kuinka Teemu lähti aina jokaisista bileistä eri naisen kanssa illan päätteeksi hotelliin. Tämä ystävkin näki kerran oltuaan itse bileissä (Sirpa ei siellä ollut), kuinka Teemu vietti illan tuntemattoman naisen kanssa ja lähti halaillen taksila jonnekin. Varmaan menivät vaan iltateelle ;D.

Vierailija
38/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa peitellysti (ja kaunistellen) puhutaan nimenomaan uskottomuudesta, vaikka nimellisesti kerrotaankin innokkaista naisfaneista.

Iltalehdessä tästä ei mitään puhuta eikä Sirpa Selänne edes kirjassaan. Sinä haluat lukea rivien väliä näin, mutta niin siinä ei lue. Nämä ovat sitä omaa spekulaatioita:),joka on niin hauskaa.Sitä kutsutaan myös joskus juoruiluksi. Se on hauskaa ihmisistä monestakin syystä...lievittää kateutta ja oman elämän harmautta:)

Vierailija
39/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden Suomen urheiden Leijonien kanssa ja erityisen monesti biletysolosuhteissa esim. turnausten päätyttyä. Itse olen ollut töissä tuolloin ja ei, en ole todellakaan ollut yhdenkään kanssa, muutamia ehdotuksia on tullut, enkä todellakaan laske niitä ansiokseni siitä, että olisin jotenkin superviehättävä, vaan aikamoisena pontimena vastapuolen melkoinen promillemäärä. Ja siis ehdotukset ovat olleet hyvin suoria, ei mitään voinksmä tarjota sulle drinkin. Enemmän osastoa "huone sataviis, saavu sinne siis."

Mutta sen verran sanon, että vaikka todellakin tyrkkyjä naisiakin riittää, niin kyllä aika huikeasti löytyy aloitteellisuutta näistä sympaattisista perheenisistä, jotka ilmeisesti rankan rupeaman jälkeen muuttuvat horny-idiooteiksi. Ja silti uskon, että he näitä vaimojaan rakastavat.

Teemua en tunne ollenkaan ja kun harvoin olen ollut samoissa kesteissä, hän on ollut hyvin siivosti. Kuulopuheisiin en ota kantaa, niitä toki olen kuullut paljon itsekin, mutta kukapa ei olisi ja puheet on puheita kunnes toisin todistetaan. Siihen en pysty :)

Surullisen usein sitten uran loputtua se avioliittokin on kariutunut (Kurrit, Tikkaset jne.) ja toivon sydämestäni ettei esim. Selänteille käy niin, enkä jotenkin sitä edes usko.

Kyllä noiden lätkävaimojen elämä on rankkaakin, kaikesta kuorrutuksesta huolimatta.

Vierailija
40/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina ihmetellyt miksi Sirpa joka haastattelussa avautuu kuinka Teemun ympärillä naiset pyörii. Ilmeisesti on rouvalle vaikeampi paikka tai jotain on joskus oikeasti tapahtunut. Teemu joutuu kiekkoilun takia paljon matkustelemaan ja on pois kotoa, tilaisuuksia pettämiselle on. Sirpan täytyy vain luottaa Teemun sanaan ja tyhmähän mies olisi jos myöntää mahdolliset pettämiset.

Moniko meistä taviksista uskoo noin vain jos joku kertoisi että puolisosi pettää? Ei melkeinpä kukaan, varsinkaan jos puoliso kirkkain silmin sanoisi, etten ikinä ole muita katsellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi