Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa Selänne avautuu Iltalehdessä

Vierailija
26.08.2010 |

Mitäs luulette, jos Teemu olisi tavallinen perus-Erkki, olisiko Sirpa jaksanut katsella läpi sormien Teemun suhinointia muiden naisten kanssa?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa Teemun tekemisistä mitään. Kuulostaa vain yhden naisen mieheltä.

Eihän siitä eräästä uimaristakaan lehdissä koskaan mitään kerrottu ja juoruttu, vaikka vietti perheellisenä aika railakasta elämää "uimapartyineen".

Vierailija
2/98 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme siinä on ettei kukaan uskalla nimiä käyttää. "se yks uimari ja sen poolpartyt", "yhden tunnetun laulajan yks tunnettu bändäri yhdessä tunnetussa paikassa". Nää paskanpuhujat vois ihan suosiolla laittaa nimet ja paikat tiskiin niin tulis vähän uskottavuutta noihin juttuihin.

"mun yks kaveri on pannu"... niin, eihän se ollutkaan kaveri vaan kaverin kaveri, eiks niin? Mut ihan täysin totta se on kun se kaveri oli kuullu silt kaverin kaverilt et näin oli käyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, jos Teemu olisi tavallinen perus-Erkki, olisiko Sirpa jaksanut katsella läpi sormien Teemun suhinointia muiden naisten kanssa?

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

Vierailija
4/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita siina sanotaan? Onko linkkia vai lehdessa vaan?

Vierailija
5/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittää hukkaan hieno suhde jonkun seksiseikkailun vuoksi? Vertaa myös aamun keskustelunaihe: pikkulapset ja ero.

Onko suhde hieno kun mies laukkaa vieraissa päntiönään?

Vierailija
6/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että Teemu rakastaa Sirpaa. Ja jos jotain muita on, niin ne on vaan seksiä, ei mitään muuta. Vähän kuin raapisi kutiavaa ihoa.

Mä luulen, että kuuluisat/rahakkaat miehet houkuttelevat niin paljon näitä halpoja tyrkkyjä ympärilleen, että on todella oltava pyhimys, jotta ei käytä hyväkseen. On tuo nähty niin monen kohdalla. Se on vaan hyväksyttävä ja otettava "selän raapsutuksena". Ei se sen kummempaa ole. Tai sitten on erottava.

Jos mä rakastaisin miestäni ja tietäisin, että hän rakastaa minua, niin kait se olis hyväksyttävä.

Vierailija
7/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen taatelintallaaja 2500e kuukausiliksalla niin Sirpa olis lähteny läppäsemään aikapäiviä sitten...

Vierailija
8/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että Teemu rakastaa Sirpaa. Ja jos jotain muita on, niin ne on vaan seksiä, ei mitään muuta. Vähän kuin raapisi kutiavaa ihoa.

Mä luulen, että kuuluisat/rahakkaat miehet houkuttelevat niin paljon näitä halpoja tyrkkyjä ympärilleen, että on todella oltava pyhimys, jotta ei käytä hyväkseen. On tuo nähty niin monen kohdalla. Se on vaan hyväksyttävä ja otettava "selän raapsutuksena". Ei se sen kummempaa ole. Tai sitten on erottava.

Jos mä rakastaisin miestäni ja tietäisin, että hän rakastaa minua, niin kait se olis hyväksyttävä.

Vierailija
9/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen taatelintallaaja 2500e kuukausiliksalla niin Sirpa olis lähteny läppäsemään aikapäiviä sitten...

Tuskinpa Teemullakaan silloin olisi tuollaista valikoimaa ja yhtä isoa määrää tilaisuuksia olla pois kotoa yms.

Vierailija
10/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on täälläkin aina sanottu. Kateellisten panettelua jne.

NOT =DD

Teemun naisseikkailut on samanlainen julkinen salaisuus kuin Linda Lampeniuksen silikonit. Juorulehdetkään ei jostain syystä (voiko ne lehdet todellakin ostaa tietysti asioista hiljaisiksi tms?) näistä jutuista kirjoita.

Niin siis joo, Teemulla on todellakin riittänyt naisia (on ollut mm. mun ystäväni kanssa), mutta raha riittänee vaimolle vai miksi lie liitto kestää. Itse en kyllä moista nöyryytystä kestäisi.

Vierailija
11/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ootte niin varmoi et Teemul muita? Mä en oo ikinä kuullukaan vai luenko sit vääriä juorulehtiä.Se et joku bimbo antaa haastattelun tai väittää olleensa jonkun julkimon kans ei aina tarkoita en asia on tosi.Mä luulen et enempi on näitä pyrkyreita jotka levittää vääriä huhuja niinkuin esim.nää pikkuritsat jotka yrittää koukuttaa Kanervaa.

Vierailija
12/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ootte niin varmoi et Teemul muita? Mä en oo ikinä kuullukaan vai luenko sit vääriä juorulehtiä.Se et joku bimbo antaa haastattelun tai väittää olleensa jonkun julkimon kans ei aina tarkoita en asia on tosi.Mä luulen et enempi on näitä pyrkyreita jotka levittää vääriä huhuja niinkuin esim.nää pikkuritsat jotka yrittää koukuttaa Kanervaa.

Et ole vissiin koskaan ollut samassa baarissa hänen kanssaan?

Vierailija
13/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut kaikenlaista pääkaupunkiseudun joidenkin pintaliitobaarien vip-tilojen meiningeistä.Voi olla kuulopuheita, mutta niitä on kantautun aika monilta.

Vierailija
14/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ystävä on ollut Teemun ja kaikkien jääkiekkoilijoiden kans.Itse asiassa kaiikien julkkisten kans koska mä sanon niin.Ei kun sehän olinkin minä itse.Haloo,miks Teemu yms.asemassa oleva riskeerais kaiken olemalla jonkun taviksen kans hetken vaan seksin takia.Rahallahan sais ammattilaisenkin jotka ei juoruile ainakaan netissä.

Vierailija
15/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aivan lääpälläni siihen heti...että helppo on naisia sen saada. Komea ja hyväkroppanen mies. Naminami :-)

Vierailija
16/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ystävä on ollut Teemun ja kaikkien jääkiekkoilijoiden kans.Itse asiassa kaiikien julkkisten kans koska mä sanon niin.Ei kun sehän olinkin minä itse.Haloo,miks Teemu yms.asemassa oleva riskeerais kaiken olemalla jonkun taviksen kans hetken vaan seksin takia.Rahallahan sais ammattilaisenkin jotka ei juoruile ainakaan netissä.

Oot aika naivi ;-)... mitahan sille Tiger Woodsille tais just kayda...

Vierailija
17/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai kuvittele julkkisten olevan jotain puhtoisia pulmusia näissä asioissa?

Vierailija
18/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, ei tod. tarvi uskoa.

Huvittaa aina vaan nää Teemun puolustelijat. Liekö Sirpa onlinellä... ;DD

Vierailija
19/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, jos naiset piirittää ja piirittää niin houkutus voi joskus käydä aika kovaksi. Ei välttämättä niinkään pelkästään sen seksin takia, mutta varmaan myös sen valloittamisen vuoksi. On pikkusen eri juttu olla ammattilaishuoran kanssa, kun valloittaa baarista joku hehkeä nainen.

Vierailija
20/98 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielisiä nuo lällättelevät horatsut, joiden mielestä on jotenkin hauskaa, että Teemu pettäisi Sirpaa. No mitä jos Teemu ei petä, vaan hänellä on siihen lupa?

Tällaisilla ihmisillä on sen verran isommat asiat pyörimässä kuin perus Keravan Minnalla, jolle ero merkitsee vuokra-asunnosta toiseen siirtymistä. Ihmiset valitsevat kukin millaista elämää haluavat elää ja millaisen hinnan siitä milläkin elämänalueella maksaa.