Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatemania

Vierailija
30.06.2010 |

Onko muita samanlaisia? 5-vuotiaalla tyttärelläni on yli 30 lyhythihaista paitaa, toista kymmentä kesätunikaa, yli 10 kesämekkoa, yli kymmenet legginsit sekä varmaan kymmenkunta puolihametta. Kenkien lukumäärää en viitsi edes mainita. Mulla on jotenkin täysin lähtenyt tämä homma lapasesta, mutta kun lastenvaatteet vaan nyt on niin ihania...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on:) tääl yks samanlainen.lapsii neljä,vaatteita tuhottomasti. ja lisää taas ostamas.just cittarin alest ja netist katon.

Vierailija
2/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikonloppuna taisi olla ketju, missä joku kysyi, että kuika usein muut ostaa lapselle vaatteita.



Ja siellä ne vastaukset oli, että harvemmin ostavat ostavat pari kertaa kuussa ja useammin ostavat sitten joka toinen päivä.



Mä olin tietysti järkyttynyt, kun mä ostan suunnilleen kolme kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA..

Olen ostanut noista vaatteista max kolme paitaa, kahdet shortsit tai caprit jne. Loput ovat joko lahjoja tai sitten kavereilta saatuja (varsinkin yksi kaveri raahaa jätesäkellisen vaatteita meille).

Vierailija
4/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes saa mitään lahjoituksia (enkä kyllä haluakaan, koska haluan itse ostaa mieleiseni). Ikävä puoli tässä on, että lapsella on voimakas oma tahto ja moni vaate jää pitämättä, koska lapsi haluaa itse päättää mitä laittaa päälleen. No, onneksi kaikki vaatteet päätyvät meiltä kiertoon, joten saajat ovat iloisia, kun saavat lähes pitämättömiä vaatteita...