Ilmoitin töihin, että lapsi on sairas, vaikka oikeasti
se vaan päätti valvoa koko yön. Mulla on olo kuin narkoleptisella, enkä kyennyt töihin.
Oonko aivan hirveä? Kivittäkää vaan, jos siltä tuntuu. Haukkuja kuunnellessa voisi vaikka pysyä hereillä vähän paremmin kuin muuten.
Kommentit (9)
pakkohan sitä on vertauksena käyttää, kun siitä kaikki jauhaa muutenkin. :)
ap, joka ei ole jaksanut osallistua yhteenkään narkolepsia-keskusteluun
nyt on menty sit siihen, että kuka tahansa yhden yön valvonut sanoo olevansa narkoleptinen. Voin sanoa, että ei oikeasti narkoleptikkoa moinen naurata. Se on vaiva, joka on läsnä joka päivä loppuelämän ajan ja joku mamma joka nyt yhden yön on lapsensa takia valvonut loukkaa aika paljon kuvailemalla oloaan narkoleptiseksi.
taloudellisesti teidän lasten valvomiset. Ja vieläkö ihmetellään miksi pikkulasten vanhempien, etenkin naisten on vaikeampi saada vakituisia työsuhteita tai raskautumisiässä olevien naisten työpaikkoja?
Ja tuskin sinäkään olet työkuntoinen?
Ei tässä kovin työkuntoiselta olo kyllä tunnu. Tulin tähän koneelle, että edes jotenkin pysyisin hereillä.
Sitä en tiedä, onko tuo lapsi terve vai sairas, mutta tämän päivän puolella se ei ole mun antanut nukkua. Joskus viiden jälkeen lopulta torkahti, mutta sitten en enää itse saanut unta. Flunssassa oli just, mutta siitä on kyllä toipunut. Enää vähän yskii.
ap
Kai on toiveita sen simahtamisesta nyt päivällä
Tosin sitten ei nuku taas yöllä?
on tuo mukelo. En tosiaan ymmärrä, mikä sitä yöllä vaivasi. Ei ole ollenkaan tavallista tuo.
ap
tuo päiväunet nuku. Taidan mennä itsekin nukkumaan... Mutta vielä pitäisi pari tuntia sitkuttaa hereillä.
ap
Narkoleptikon jatkuvaa oloa kuulemma verrataan 72 tunnin valvomiseen.