Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säälittää synnärillä miehet, joiden esikoinen on tyttö

Vierailija
25.08.2010 |

Miesten naamasta näkee pettymyksen... poikaa toivottiin mutta tietenkin tytär on "rakas" ja "toivottu".

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi säälitellä sillä oli rakkautta ensi silmäyksellä! Mies toivoi tytärtä enemän kuin minä ja sen mulle kertoikin jo etukäteen :D mutta tää olikin huono provo!

Vierailija
62/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin ei todellakaan ole kaikilla.

t. se jolla 47 000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä todella tiesin 13v kokemuksella milloin mies itkee ilosta eikä surusta :D miestä ei meinannut saada irti lapsesta millään :D heillä oli myös aivan erityisiä kahdenkeskisiä tuokioita synnärillä joihin mua ei päästetty! Tuijottelivat toisiaan kasvotusten...revi siitä ap

Vierailija
64/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä edelleen vain tuo esikoistytär?

Vierailija
65/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on myös heitä joille asialla ei ole väliä ja jopa heitäkin jotka toivovat erityisesti sitä tytärtä :D että ap ja muut kumppanit lopettakaa hölmöily! Mä veikkaan että suurin osa miehistä toivoo ihan vaan lasta ei väliä mitä sieltä haaruksista löytyy! Mun mies ollut pätkääkään pettynyt saadessaan tyttären...ei ollut kuulemma uni tullut silmään ekasna yönä kotona kun mietti kaunista tytärtään! Edelleen tuo 8v ihanuus on isänsä silmäterä vaikka rakastaa yhtä paljon muitakin lapsiaan.

Vierailija
66/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi oli poika ja muistaakseni hian samoin reagoi...myös vuosi sitten keväällä kun saimme vielä tyttären...vaikka toisaalta kyllähän se esikoisen syntymä taiis herättää ne suurimmat tunteen purkaukset kun kaikki oli vielä niin uutta :D myöhemmin kaikki oli enemmän jo rutiinia. Jotenkin olen kyllä huomannut että pitää tyttöjään kuin kukkia kämmenellä ja poikaa taas vähän ronskimmin ottein...osaa kyllä poikaakin halailla onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän