Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säälittää synnärillä miehet, joiden esikoinen on tyttö

Vierailija
25.08.2010 |

Miesten naamasta näkee pettymyksen... poikaa toivottiin mutta tietenkin tytär on "rakas" ja "toivottu".

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut tuommoista.

t. 2 pojan äiti

Vierailija
22/66 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä, saati sitten kysellä kumpaa sukupuolta mies olisi toivonut tai toivoisi. Hassu ajatus :I

Nimim. 2 poikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä tarvi yhtään sääliä, olen ylpeä kolmesta ihanasta pojastani!! Miksi ihmeessä minua pitäisi sääliä? Olen ihan ikionnellinen äiti. Poikien maailma tulee tutuksi, enkä yhtään koe jääneeni jostain paitsi.

Vierailija
24/66 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttyä ja tuo tyttö on edelleen miehen silmäterä vaikka rakastaakin kaikkia lapsiaan tasapuolisesti :)MISTÄ TE MUUTEN AINA KAIVATTE NÄMÄ VANHAT PROVOT ESIIN????

Vierailija
25/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaanpa silti että mieheni jo tavatessamme sanoi toivovansa tyttölapsia kun itse on perheestä missä on 4 poikaa ja veljien lapsetkin on kaikki poikia. Meidän esikoinen olikin poika ja mies oli vähän aikaa pettynyt sukupuoleen mutta se meni ohi. Sittemmin olemme saaneet kaksi tytärtä ja mies on onneissaan.

Vierailija
26/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin silti. Mun mies oli niin onnesta soikeena kun sai kauan toivomansa tyttövauvan ;) Taitaa olla jonkun onnettoman kuuden pojan äidin kirjottama provo.

Vierailija
27/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saivat sen kauan kaipamansa lapsen, tytön, mutta kuoli jo päivänikäisenä pahaan sydänvikaan.

Vierailija
28/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai viiden vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen terveen ihanan tytön;)). Ja kuulemma seuraavakin vois olla tyttö ei väliä, ja tytölle olis kaikki vaatteet sun muut valmiina...Mutta siis aika köyhä provo oot:/

Vierailija
29/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on niin provo kuin provo voio olla. Itseä taas säälitti synnärillä ne äidit kun niin toivoi tyttöä ja sitten olikin vaalean sinistä vilttiä sängyssä. Tietenkin poika on "rakas" ja "toivottu".

Mutta minkäs teen kun olemme täydellinen perhe ja saimmekin kumpaakin sukupuolta. (Sanoo sarkastisesti).

Vierailija
30/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sellaisiakin on.

Minun mieheni sanoi heti alussa, että sukupuolella ei ole väliä,

mutta jos olisi pakko valita jompikumpi, niin ottaisi tytön.

Tyttö tuli.

Vierailija
31/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä miehelle sen kamalampi onnettumuus kuin saada ihana, rakas, kauan kaivattu lapsi. :)

Vierailija
32/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä sekä nyxä molemmat toivoivat juuri sitä omaa prinsessaa. Ekalla kertaa mies koki lievää pettymystä kun tulikin poika, mutta onneksi saatiin vielä kaksi tyttöä lisää. Nyxä toivoo tyttöä, mutta hyväksyy myös pojan, tottakai.

Oletko ap. muslimi tms?

Vierailija
33/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullisia miesten naamoja joka päivä. Haluaisin halata heitä ja sanoa, että kyllä se poika sieltä vielä tulee.

Vierailija
34/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
35/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siellä töissä näen joka päivä :)

Vierailija
36/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap työskentelee synnärillä ja näkee näitä surullisia miesten naamoja joka päivä. Haluaisin halata heitä ja sanoa, että kyllä se poika sieltä vielä tulee.

Missähän päin maailmaa?! Islamabadissa? Kyllä isät vaan on surullisia kun näkee kauan odottamansa lapsen saapuvan maailmaan! :D

Vierailija
37/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap työskentelee synnärillä ja näkee näitä surullisia miesten naamoja joka päivä. Haluaisin halata heitä ja sanoa, että kyllä se poika sieltä vielä tulee.

Missähän päin maailmaa?! Islamabadissa? Kyllä isät vaan on surullisia kun näkee kauan odottamansa lapsen saapuvan maailmaan! :D

Tietysti miehet näyttää iloista naamaa lapsen äidille mutta yksin vessassa istuessa tulee kyyneleet...

Vierailija
38/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin halusi tyttöä ja tyttö saatiin.

Toisesta lapsesta toivoi taas tyttöä, poika saatiin.

Mies oli oikeasti pettynyt pojasta, mutta erittäin rakas vesseli tuo nyt on

Vierailija
39/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen paistaa toi tyttäretön katkeruus.

Vierailija
40/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä ihmiset jaksaa miettiä. Tämänkin aivopierun tuottamiseen käytetyllä energialla olisi voinut tehdä jotain hyödyllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän