Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Gallup: Miksi et nypi/nypitytä rehottavia kulmakarvojasi?
25.08.2010 |
Kulmakarvat ovat mielestäni kasvojen kehykset ja huolitellut kulmat yksinkertaisesti vain antavat kasvoille huolitellumman ilmeen...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos ne sua häiritsee niin nypi sinä sitten ne. Tosin saatan tirvaista turpaan jos edes yrität.
Vakavasti ottaen, en pysty käsittämään miksi toisten ihmisten ulkonäkö on joillekin henki ja elämä. Ajattele asiaa niin, että jos maailmassa on hirveesti tosi rumia ihmisiä, jotka eivät tee ulkonäölleen yhtään mitään, olet sinä se maailman kaunein ja ihailluin.