Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku tilannut tohvelisankarista?

Vierailija
25.08.2010 |

onko tossut ollut sopivat lapselle ja onko ollut miellyttävät ja hyvät? ostaisitteko uudelleen sieltä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihme lärpäkkeet käytössä ja eskarilaisellekin hankalahkot pukea. Tossu hajosi 3 kuukaudessa...

Vierailija
2/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää nätiltä mutta en ehkä uskallakaan tilata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossut on reilun kokoisia, kannattaa katsoa tossun sisämitta sieltä sivuilta taulukosta ja verrata lapsen jalkaan. Kauheesti ei kannata kasvunvaraa ottaa. Tossut on tosi pehmeät ja mukautuu jalkaan parissa päivässä.

Vierailija
4/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päiväkodissa 3-5 v. ryhmässä ja en vielä ole nähnyt yhtään normaalimotoriikalla varustettua lasta, joka ei olis osannu niitä pukea...

Vierailija
5/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät lapsen jalassa.

Kestäneet todella hyvin. Lapsen helppo pukea ne itse.

eskarivuoden jälkeen tossut ovat vieläkin kuin uudet. Päiväkodissakin olleet tossut (joutuivat kovemmallle kulutukselle) vielä aivan ehjät ja siistit.

Paremmin nuo kestävät kuin kaupassa jumppatossuina myytävät tossut.

Voin lämpimästi suositella tohvelisankarin tossuja.

Seuraavat mahdollisesti tarvittavat tossut tilaan aivan varmasti sieltä.

Vierailija
6/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse niitä enää aio ostaa. -2-

Vierailija
7/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapselle erittäin mieleiset. Eräs tuttu osti tiikeritossut sieltä, ne on sellaista mokkanahkaa ja ne kului nopeasti puhki.

Vierailija
8/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli otettua liian pienet, kasvuvaraa jäi mittausten mukaan 1-1,5cm mutta kokeilussa sitten todettiin että jäävät heti pieniksi. Vaihto sujui helposti ja maksutta.

Muista tossuista kommentteja:

Tintti-tossut (?) melkein saman hintaiset, mutta itse en pidä siitä että niissä on kova pohja. Hankalat kun lapsi leikkii lattialla. Muutenhan ovat hyvät, ja helppo laittaa jalkaan.

Perusjumppatossut mielestäni ok:t! Ne ovat kevyet ja mukavat lapsen jalassa. Ja edulliset. Niitä saat viisi paria samalla hinnalla kuin tohvelisankarin tossut.

Anttilassa ym. myynnissä olevat tossut joissa raidallinen resorivarsi, ovat aivan kamalat. Lapsi ei saa niitä itse jalkaan, koska resori liian ahdas.

Noita tohvelisankarin ymv. tossuja alkaa olla joka toisella. Mietinkin, että alkaako lapsetkin haluamaan niitä kun toisilla on, mutta en ainakaan vielä viime talvena tällaista huomannut.

Eskarilaisilla ehkä voikin olla jo tossukateutta : )

T. Päiväkotitäti

Vierailija
9/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankittu useampi pari ja lahjaksi ostettu myös.

Vierailija
10/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö sai tossut 1-vuotislahjaksi ja ovat olleet todella hyvät ja mieleiset sekä kestävät.