Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietää että miehesi on käynyt huorissa, miltä sinusta tuntuisi?

Vierailija
17.08.2010 |

Sain tietää että mieheni on tehnyt niin, ja vieläpä samana päivänä ennenkuin tutustuimme.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuntunut juuri miltään enkä ole asiaa pahemmin sen koommin ajatellut. Eipä ole multa pois, kun huolehtii ehkäisystä.

Vierailija
2/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valhtelu tuntuisi pahalta. Inhoan valhetelua. Saisin varppina raivarin. ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi käynyt huorissa ennen kuin tapasi minut niin en ajattelisi kauheasti. Ehkä voisin himppasen kuittailla ja vittuilla siitä että eikö ilmaiseksi irronnut kun piti maksaa :)

Vierailija
4/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana ennen minua niin ei minulla olisi siihen mitään sanomista. On sitä itsekin tullut tehtyä kaikkea mistä en kovin ylpeä ole ennen kuin mieheni tapasin. Jos se sitten taas tapauhtusi avioliittomme aikana niin en kyllä todellakaan tykkäisi yhtään. Pettämistä se on huorissa käyminenkin minun mielestäni.

Vierailija
5/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olemme olleet yhdessä teini-iästä asti, joten se olisi sitten tapahtunut "mun" aikana.

Vierailija
6/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin fiksu, että huolehtisi tautien ehkäisystä, eikä menisi mihinkään kyseenalaiseen riistopaikkaan (suhteellista toki).

jos harrastaisi enemmän, olisin harmissani hukatusta rahasta.

Vierailija
7/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa jos on käynyt ennen sinua... Jos herralla on ollut ylimääräistä rahaa niin sen kun sitten vaikka maksaa seksistä... Ja ainakaan se huora tule häiriköimään teidän suhdettanne ja soittele epämääräisiä puheluita.

Mutta suhteen aikana saattaisi jo ruveta miettimään.

Vierailija
8/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että mä en taida enää oikein uskoa.

en missään vaiheessa ole ollut asiasta vihainen tms, ihmetellyt vaan ja vähän säälinytkin. ei ollut hän ylpeä asiasta kertoessaankaan, mutta kertoi silti, kun kysyin.

mutta tän 10vuoden yhdessäolon jälkeen mulla on vaan sellanen tunne, että mahtoiko hän aisasta kertoessaan jostain syystä haluta osoittaa mulle olevansa "elänyt" vähän enemmän, kuin mitä todellisuudessa on koskaan tapahtunut. mitään tarvetta tälläiseen ei mielestäni olisi ollut, mutta tiedättehän nämä alkuaikojen "tunnustukset"; kun kerrotaan/jätetään kertomatta existä jne, ehkä siinä tulee helposti vähän liioiteltuakin tai toisinpäin - jätetään kertomatta yhtä sun toista, jos se ei ole suhteen kannalta relevanttia ( näin itse tein ).

olen joka tapauksessa sanonut, että säälin jokaista huoraa ja oikeastaan myös jokaista, joka heitä käyttää.

asia ei ole sinällään vaikuttanut suhteeseemme millään tavalla.

Vierailija
9/9 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kyllä osannut kunnioittaa häntä sen jälkeen, tuntui että on jotenkin tyhmä tai vajaa ja ihan vain sen takia että oli ostanut seksiä.

Jos oma mies nyt paljastaisi tuollaista, en kyllä tiedä miten suhtautuisin, tuskin paljon mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän