Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko kierukan laitto

Vierailija
25.08.2010 |

ja miltä se noin ylipäätään tuntuu sitten jatkossa...Ei ole yhtään kokemusta itsellä ja sitä tässä nyt harkitsen.Pelottaa todella paljon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes tuntunut. Eikä se jatkossa tunnu kyllä mitenkään.

Vierailija
2/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta. otin ennen laittoa pari vahvaa särkylääkettä varalle, ja itse laitto ei sattunut. ihan vähän nipisti mutta ei sattunut ollenkaan ja oli todella nopeasti ohi. vuotoa tuli pari viikkoa ja sitten vain kerran kuukaudessa. kierukkaa en tunne mitenkään.

älä suotta pelkää! ota vahvaa lääkettä ennen laittoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin netistä... tuosta .... niin alkoi heikottaa:S.ap

Vierailija
4/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätti kyllä se että se sattui niin paljon. Olen hyvin kipua kestävä mutta kierukan laitto kyllä kirpaisi aika napakasti. Seuraavan vrk ajan alavatsaa jomotteli lääkkeistä huolimatta. Mutta on se sen väärti, vuotoa/tiputtelua oli viikko ja sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt!

Vierailija
5/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ottaa kierukkaa.Pyörryn jos tästä miettimisestä.-ap

Vierailija
6/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kestää! Ja voihan se olla että sulla se ei satu.

en voi ottaa kierukkaa.Pyörryn jos tästä miettimisestä.-ap

Vierailija
7/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut tuli sen jälkeen. Tuntui samalta kun tosi voimakkaat kuukautiskivut, jatkui kivuliaana n vuorokauden ja sitten normaalina kuukautiskipuna 4-5 päivää. Siihen loppui. Ei kuukautisia sen jälkeen...

Vierailija
8/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika inhottavaa, hieman nipisti. Jälkikäteen maha tuntui turvonneelta, pahoinvoivalta pari päivää. Kesti 2 vkoa kunnes tuli karmeiden kouristuksien kera ulos. Laitettiin uusi, ei tuntunut miltään. Taas 2vkoa ja karmeet kouristukset, kierukka tuli ulos. Ei ikinä enää! :( Olisin kyllä niin toivonut,että sopisi hyvin, mutta en halua kokea niitä kouristuksia enää, pahempi kuin synnytys.

Vierailija
9/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että paikoillaan on, odotin sitä kipua, mutta sitä ei sitten tullutkaan. Laiton jälkeen oli kuukautiskivun tapaisia kipuja pari päivää, mutta sen jälkeen ei ole tuntunut mitään.

Mulle se laitto oli siis tosi helppo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi