Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä margariini-ihmiset joku jälkeenjääneiden lahko ?

Vierailija
25.08.2010 |

jos 60 luvulla on sanottu että margariini on terveellistä ja voi ei niin he luulevat asian olevan vielä 2000-luvullakin samoin...

eivät tajua että aikoinaan kaikki "professorit" ym jotka kehuivat margariinia olivat itse asiassa teollisuuden maksamia

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sanotaan luonnon transrasvoista joita on voissa ja esim.maitorasvoissa ja mitä puolestaan margariineissa.Nimenomaan nämä luonnolliset eivät ole haitallisia vaan teollisesti valmistetut!

Vierailija
2/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivät jokainen korkeasta verenpaineesta, korkeista kolestroliarvoista ja kaikenmaailman krenkoista. Lisäksi he ovat kärkkäitä ja äkkipikaisia luonteeltaan, sekä hyvin laiskoja liikkumaan.

Vierailija
4/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki Hesarin juttuun aiheesta. <a href="http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Kuluttaja-lehti+V%C3%A4h%C3%A4rasvais…" alt="http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Kuluttaja-lehti+V%C3%A4h%C3%A4rasvais…">http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Kuluttaja-lehti+V%C3%A4h%C3%A4rasvais…;

vaikka olisi mikä tutkimus niin eivät usko kun heille on aina sanottu 60-luvulta lähtien että voi lihottaa !! ja sanojana on ollut useimmiten Raision tms maksama "asiantuntija"

Vierailija
5/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään isoja alkukirjaisimia virkkeen alussa?

Vai onko voi heikentänyt näön niin täydellisesti, etteivät vaan huomaa, että virkkeen alkuun on tullut vääränkokoinen kirjain?

Vierailija
6/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTK onkin täysin puhdas oman edun tavoittelusta. Maajussit tahtovat vaan kansan parasta - lissee voeta ja kermmoo!

Isoisäni söi vain voita eikä mitään kevyttuotteita ja kuoli sydänkohtaukseen 45-vuotiaana.

Vierailija
7/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTK onkin täysin puhdas oman edun tavoittelusta. Maajussit tahtovat vaan kansan parasta - lissee voeta ja kermmoo! Isoisäni söi vain voita eikä mitään kevyttuotteita ja kuoli sydänkohtaukseen 45-vuotiaana.

ei ole koskaan syönyt muuta kuin VOITA. pelaa viläkin lentopalloa, suunnistaa, keilaa, lenkkeilee.

Taas mieheni isä kuoli 50 vuotiaana vaikka oli koko ikänsä anopin pakottamana syönyt margariinia ja light-tuotteita

Vierailija
8/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keisseillähän me saadaan tehtyä täysin luotettava tilastollinen analyysi kaikkien light-tuotteiden ja toisaalta meijerituotteiden vaikutuksesta ihmisen elinajanodotteeseen.

Arvelen kuitenkin että maitorasvan kulutuksen väheneminen korreloi elinajan pidentymisen kanssa.

Vierailija
9/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimakkaasti allerginen maidolle ja saan anafylaktisen reaktion jo pienestä määrästä maitoproteiinia.

Joten en siis voi syödä voita :-). Vaan syön margariinia, oli se sitten terveellistä tai ei.

Vierailija
10/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän siinä maidossa on muuten niin allergisoivaa. Itse en ole millekään muulle allerginen.

Vierailija
11/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän siinä maidossa on muuten niin allergisoivaa. Itse en ole millekään muulle allerginen.

lueskelepa vähän nettiä. . . maito ei todellakaan ole terveellistä. ainakaan suomalainen maito, kiitos AIV -rehun.

Suomalainen maito aiheuttaa mm lapsuusiän diabetesta. Tämä on lopputulos 15 vuotta kestänesitä DIPP-tutkimuksista. Silti mammat juottaa lapsilleen LEHMÄNmaitoa. . Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan...

Vierailija
12/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nyt 83 vuotias isäni ei ole koskaan syönyt muuta kuin VOITA. pelaa viläkin lentopalloa, suunnistaa, keilaa, lenkkeilee.

Miten sen äiti tiesi jo silloin 83 vuotta sitten, että lapselle ei kannata antaa muuta kuin voita? Oli varmaan melko itsenäinen päätös jo siihen aikaan olla antamatta esim. lainkaan perunoita tai leipää. Mutta kiva että ihmiset ovat osanneet ajatella omilla aivoillaan ennen neuvolasysteemin perustamista.

Vierailija
13/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini isoisä eli 90vuotiaaksi,poltti paljon tupakkaa ja söi voita ja joi kahvia ja suolaa käytti paljon.ei mitään tauteja tullut. 90v kuoli ihan luonnostaan... monta muutakin tapausta tiedän... eks mieheni äiti juo aina kulutusmaitoa,käyttää voita todella paljon,polttaa,juo jne. ja ikää on 65vuotta ja ei mitään remppaa hänelläkään.eikä ole edes lihava!!!

Minun isälläni oli samanlaiset elämäntavat. 36-vuotiaaksi asti meni ihan hyvin, mutta sitten hän kuoli yllättäen. Perusterve mies (näin oli lääkäri todennut vielä pari viikkoa ennen isän kuolemaa). Ruumiinavauksessa löytyi kuitenkin mm. sepelvaltimotauti.

Ei suola, kahvi, voi, tupakka ja alkoholi kaikkia terveenä pidä.

Vierailija
14/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nyt 83 vuotias isäni ei ole koskaan syönyt muuta kuin VOITA. pelaa viläkin lentopalloa, suunnistaa, keilaa, lenkkeilee.

Uskomatonta, oikeasti.

Vierailija
15/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 4 dl vuorokaudessa per henki. Suuremmat määrät altistavat osan suomalaisista diabetekselle. Joka viidennelllä suomalaisella on geeni, joka altistaa diabetekselle ja heille olisi tärkeää, että maidon kulutus pysyy tuossa 4 dl rajoissa.

Vierailija
16/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän saisi vedellä useamman lasin. Yök.

Vierailija
17/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sai olla 90 vuotiaaksi.

koko ikänsä käytti voita ja punaista maitoa sekä luonnonmukaisia raaka-aineita ruuanvalmistukseen, ja oli sentään terveydenhoitaja!

Vierailija
18/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän saisi vedellä useamman lasin. Yök.

Ja eipä mulla ole mitään paino-ongelmia, allergioita tai mitään muutakaan. ja niiät light-tuotteitakin käytän

Vierailija
19/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kahviin kun en mustasta kahvista pidä. Mutta paljaaltaan? Ei mahdu järkeen. Taaperot nyt ehkä vielä ymmärtää, mutta omat lapseni ovat jättäneet kumpikin maidonjuonnin omasta aloitteestaan parin vuoden iässä. Juovat vettä tai mehua mieluummin.

Vierailija
20/50 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kahviin kun en mustasta kahvista pidä. Mutta paljaaltaan? Ei mahdu järkeen. Taaperot nyt ehkä vielä ymmärtää, mutta omat lapseni ovat jättäneet kumpikin maidonjuonnin omasta aloitteestaan parin vuoden iässä. Juovat vettä tai mehua mieluummin.

makuasioista lienee turha kiistellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä