Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hissutellaanko teillä jos lapsi/lapset nukkuu?

Vierailija
25.08.2010 |

Me emme ole kuiskineet tai harrastaneet muutakaan hissuttelua koskaan, vaikka lapset nukkuvat. Nykyään eivät herää vaikka pommi räjähtäisi.

Luulen, että liika hissutteli tekee lapsen vain erittäin herkkäuniseksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin haluan äänet pienemmälle jos olen nukkumassa.

Vierailija
22/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pikkulapsia. Nuorin on 6v. ja jos joku on päiväunilla sitä kyllä kunnioitetaan ja annetaan nukkua. Itsekin teen 3-vuorotyötä ja minun ollessa lepäämässä huushollissa on oltava hiljaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat kolahdukset yms. voivat häiritä lasten unta, mutta normaaleita elämisen ääniä: puhuminen, radio yms. ei olla lopetettu.

Vierailija
24/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu juttu että ihmiset jotka asuu lentokentän vieressä nukkuu parhaiten.

Vierailija
25/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sitä oppii hissuttelemaan. Ei nimittäin ole kivaa saada vauva juuri nukahtamaan ja sit se herää kesken unien kiukkuisena. Ja sitä kiukkua joka tulee kun herätetään kesken unien voi kestää useamman tunnin tai koko illan.

Sitä paitsi mä kunnioitan lapsiani ja niiden unta. Hyvä uni on todella tärkeätä lapselle.

On varmasti olemassa sikeunisia sukuja ja ne ei tajuu ja pilkkaa niitä jotka eivät ole sikeunisia, mutta mä en välitä niistä tolloista jotka kuvittelee että melussa nukkumisen voi opettaa. Tottakai jos aina on meluista niin pakko siihen on viimein yliväsyneenä nukahtaa, mutta mä en kiduta lapsiani jotka eivät ole sikeäunisia päiväunien/aamu-unien suhteen ja jotka eivät nukahda mekkalassa.

Ja mitä kehumisen aihetta siinä on jos nukkuu niin sikeästi että talo voisi romahtaa? Kyllä musta tuntuu kivalta ajatella että herään tulipaloon tai talonromahdukseen ja ehdin ehkäpä pelastautua. Tai herään siihen jos lapsilla on yöllä joku hätänä ilman että niiden täytyy poistua huoneistaan ja tulla ravistelemaan mut hereille.

Vierailija
26/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokentästä (helsinki-vantaa). Meille kuuluu todella harvoin lentomelua, joskus lähestyvät normaalista poikkeavasta suunnasta ( yleensä parin päivään aikana kahdesti vuodessa...)

Vierailija
27/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kilsaa on aika kaukana. Tolle 3 kilsan säteelle mahtuu jo paljon ihmisiä.

Me asuttiin joskus kerrostalossa jonka päältä ajoi viikottain hornetit niin että ikkunalasit natisi. ;)

Vierailija
28/28 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mitään valtavaa meteliä pidetä kun lapsi nukkuu mutta ihan normaalilla äänellä puhutaan ja ollaan ihan niin kuin muutenkin. Ei muakaan haittaa jos oon päiväunilla ja toisessa huoneessa muut juttelee ihan normaalilla äänellä. Jotkut tietysti voivat olla paljon herkkäunisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme