Kerrostalossa ei saa kuulua mitään ääniä
Lopettakaa!
SIIS VIHAAN kerrostalon äänisaastetta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei auta sanoa muuta kuin että
muuta metsään torvelo.
SIIS inhoan sua.
Olet todella inhottava ihminen.
No ei tietenkään saa, ruuvat ja juomat kannattaa syödä puistossa ettei se ryystäminen ja maiskutus häiritse naapureita;)
Autojen ja moottoripyörien pärinä on sietämätön voivat ajaa myöhäänkin
Minkäs teet. Pianot, koirat, yliherkät kakarat, juopot, lauleskelijat, bilettäjät jne.
Itsellä tippui viime yönä suuri taulu yhtäkkiä seinältä kiinnitys petti. Kunnon paukaus yössä kun metrinen taulu tippuu laminaatille. :)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa tällainen yhtään. Sen sijaan kaikenlainen sisätiloissa tapahtuva kolistelu, kantapäätamppaaminen ja pikkulasten juoksuaskeleet oman asunnon "katolla" aiheuttaa todellista tuskaa. Koirat saavat mun puolesta haukkua ja juhlatkin ovat ok, mutta pauke ja töminä ei.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tippui viime yönä suuri taulu yhtäkkiä seinältä kiinnitys petti. Kunnon paukaus yössä kun metrinen taulu tippuu laminaatille. :)
SIIS VIHAAN SUA.
OLE YSTÄVÄLLINEN JA LOPETA.
Kiipeä kiikkuun ap niin saat rauhan sielullesi. Ihme itkupotkuraivaria taas sulla pitkin päivää milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa tällainen yhtään. Sen sijaan kaikenlainen sisätiloissa tapahtuva kolistelu, kantapäätamppaaminen ja pikkulasten juoksuaskeleet oman asunnon "katolla" aiheuttaa todellista tuskaa. Koirat saavat mun puolesta haukkua ja juhlatkin ovat ok, mutta pauke ja töminä ei.
Muuta hyvä ihminen rivitaloon. Ei ole yläkerran naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta hyvä ihminen rivitaloon. Ei ole yläkerran naapureita.
Metelöijät voisivat muuttaa rivitaloon häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS VIHAAN SUA.
OLE YSTÄVÄLLINEN JA LOPETA.
Kukapa nyt vihaajalle olisi ystävällinen. Viha synnyttää vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiipeä kiikkuun ap niin saat rauhan sielullesi. Ihme itkupotkuraivaria taas sulla pitkin päivää milloin mistäkin.
Juokse puukkoon homo.
Ei ole omakotitalossakaan äänetöntä, jos asuu kaavoitetulla alueella tai muuten tien/kadun vieressä. Minkäs sitten teet?
Joo mutta ei voi vaatia kaikkia muita käyttäytymään oman mielen mukaisesti. Pitää hakeutua itse haluamaansa ympäristöön. Valinnan varaa onneksi on. Itsekin muutin kerrostalosta vanhaan mökkiin. Ah, mikä rauha!
Kannattaa todella miettiä omaa asumismuotoa jos ei kestä kerrostaloelämää. Itse tykkään omakotitalosta, kun voin huudattaa telkkaria, pestä pyykkiä, käydä suihkussa ja vessassa koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse puukkoon homo.
Hienoa että olet uskaltanut tulla kaapista ulos ja myöntää homoseksuaalisuutesi👍🏻
Kerrostalot on niin epäinhimillinen asumismuoto, että ne pitäisi kieltää lailla. Varsinkin rahvaan halvimmat talot missä ei ole kunnollista äänieristystä. Mutta muutenkin, ei sellaisissa lokerikoissa eläminen ole mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa todella miettiä omaa asumismuotoa jos ei kestä kerrostaloelämää. Itse tykkään omakotitalosta, kun voin huudattaa telkkaria, pestä pyykkiä, käydä suihkussa ja vessassa koska vaan.
Omakotitalot maksavat suurissa kaupungeissa paljon. Ja kaupungissa on pakko asua, jos mielii töissä käydä. Eli ei aina tosiaan ole mikään valintakysymys.
Nyt ei auta sanoa muuta kuin että
muuta metsään torvelo.