Miksi kaveriperheen isä on lakannut katsomasta minua silmiin??
Onko hän ihastunut, vihastunut vai jotain muuta?Aikaisemmin hän katsoi minun kanssani puhuessaan ihan normaalisti silmiin, niin kuin tapana on. Hänen perusolemuksensa on vähän flirtti, mutta uskoakseni hän on sellainen kaikille.
Nyt hän on alkanut suorastaan vältellä silmiäni, katselee lähinnä maahan tai sitten lastani. Katsekontaktia on vaikea saada. Ihan normaalisti ja hyvässä hengessä saamme kuitenkin asiat hoidettua, joten en uskoisi että hän haluaa muuten minua karttaa.
Kommentit (11)
huomautellut flirtistä, ja nyt mies ei sit tiiä miten päin pitäs olla ettei taas tule sanomista.
silmiin, jos ovat yhtään flirttailevia tyyliltään. Pelkään että aiheutuu jotain harmia kaverisuhteelle. Ihan hölmöä, mutta on jo huonoja kokemuksia, pelko on olemassa siksi. Miehet etenkin ottavat herkästi tavallisen ystävällisyyden jonain merkkinä :(
pysty katsomaan silmiin ja menen ihan lukkoon kohteen seurassa.
eikä halua antaa vääränlaisia viestejä.
Ei siinä sen kummempaa tarvitse olla. :)
mutta kuitenkin rakastaa vaimoaan ja yrittää hillitä itse itseään jottei tilanne riistäydy käsistä. Eli vaikka pitää sua kivana ja nättinä niin kulli ei silti sanele kaikkea vaan pitää vaimostaan enemmän. Mut empä tiiä, vaikea sanoa...
jonkun nolon jutun, jonka olet vaimolle kertonut. Ja mies ei voi enää katsoa sua silmiin, koska pelkää alkavansa nauraa...
minua silmiin? Katsoo lasta, maahan tai sivuun kun juttelee minulle?
Ei kai tuo asia sua vaivais, jos et ois häneen ihastunut!? Ja nyt, kun et enää saakkaan katseita takas, jotka olet saanut tulkita flirtiksi, olet pettynyt ja tulet tänne mesoamaan, jotta muut alkaisivat haukkumaan vaimoa mustasukkaiseksi. Todennäköisesti kyse on kuitenkin siitä, että se mies on vain tajunnut taka-ajatuksesi, eikä tahdo höystää ihastustas sen enempää.
Mies on saanut selville että olet käynyt vieraissa. Ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.
huomautellut flirtistä, ja nyt mies ei sit tiiä miten päin pitäs olla ettei taas tule sanomista.