G:Paras horoskooppimerkki?
Eli mikä olet itse, minkä merkin kanssa on läpi elämän synkannut parhaiten? Entä lapsesi? Mitä merkkiä ovat ja osuuko luonnekuvaus?
Kommentit (30)
Enkä rationalisella tasolla usko siihen että tähtien asento jollain tavalla määrittäisi ihmisen luonnetta. Mutta jos mietin asiaa niiden horoskooppimerkkien kautta, jotka minua viehättävät, voin sanoa että:
Olen seurustellut neljän ihmisen kanssa, kaksi vaakaa ja kaksi härkää. Vaakojen kanssa on helppoa, härkien kanssa kipinöi vaikka jäänkin alakynteen.
Vaakojen kanssa tulen aina toimeen, yhteinen sävel löytyy vaikka muuta yhteistä ei olisikaan emmekä ystäviksi ryhtyisikään.
Jousimiesten kanssa on syviä ystävyyssuhteita, leijonien ja kaksosten kanssa pärjään hyvin.
Ravuista ja kaloista en saa otetta, oinaat ja kauriit käyvät hermoille ja neitsyet ovat viehättäviä mutta jotenkin pinnallisia.
Lapseni ovat härkä, kaksonen ja neitsyt, enkä osaa suoralta kädeltä sanoa vastaavatko merkkejään.
Mies on vesimies, ja ollaan niin erilaisia luonteeltaamme kuin olla voi, mutta yhdessä on pysytty tosi kauan. Mies on vesimiehen prototyyppi ja minä kalojen. Kai meidän kohdalla pätee se, että vastakohdat täydentää toisiaan. Lapset ovat oinas, kaksonen, kaksi rapua ja leijona, ja mun mielestä lapsista vain kaksosen luonnehoroskooppi osuu kohdalleen. Meidän leijona on kaikkein herttaisin ja kiltein ihminen, mitä tiedän. Ja paras horoskooppimerkki on tietenkin kalat.
kuten myos mieheni. En tiedä horoskoopeista mitään, mutta just mentiin avioon ja kivaa on :D
Jousimies: Ikuinen optimisti - ampuu nuolensa pitkälle ja "näkee" kauas. On kiinnostunut filosofiasta ja siitä, mikä on oikeudenmukaista. Sanoo suoraan niinkuin asia on.
Vaaka: Kunnon diplomaatti. On sanottu, että jos kaikki maailman ihmiset olisivat vaakoja, ei koskaan tarvitsisi sotia, sillä vaaka-ihmiset tasapainottavat erimielisyyksiä ja haluavat elää harmoniassa.
Vesimies: Ihmisläheisiä oman polkunsa kulkijoita, jotka osaavat ajatella valtavirran ulkopuolelta.
Mieheni on leijona, vain pöyhkeys onneksi puuttuu. Olemme täydellinen pari.
Exän kanssakin sujui 12 v, oli rapu. Minulle vaan turhan kiltti.
Kaksi lapsistani on rapua, yksi jousimies ja tämä masussa oleva on kohta neitsyt.
Mies Oinas Huolehtiva, hellä, kiltti, määrätietoinen, puhelias
Ex-miehet
1. Oinas, niin väärä valinta kuin olla saattaa, mutta luonneviasta tuskin voi syyttää roskakkooppimerkkiä.
2.Kauris, hyvä mies mutta liian tylsä ja tasapaksu.
Lapset,
Kaksoset, Itsetietoinen, erittäin omistava luonne
Ei lainaa kellekkään mitään, pihi
Härkä, Itsepäinen, huoleton, äkkipikainen
Skorpioni Hiljainen, itsenäinen, rauhallinen
Kalat Taiteellinen, luova, rauhallinen
Parhaat ystävät, Kauris, Rapu, Skopu, Leijona, Vaaka
Mies Oinas Huolehtiva, hellä, kiltti, määrätietoinen, puhelias
Ex-miehet
1. Oinas, niin väärä valinta kuin olla saattaa, mutta luonneviasta tuskin voi syyttää roskakkooppimerkkiä.
2.Kauris, hyvä mies mutta liian tylsä ja tasapaksu.Lapset,
Kaksoset, Itsetietoinen, erittäin omistava luonne
Ei lainaa kellekkään mitään, pihi
Härkä, Itsepäinen, huoleton, äkkipikainen
Skorpioni Hiljainen, itsenäinen, rauhallinen
Kalat Taiteellinen, luova, rauhallinenParhaat ystävät, Kauris, Rapu, Skopu, Leijona, Vaaka
Auttavainen, itsepäinen, empaattinen, äkkipikainen
kuten miehinikin eli siis kaikkien horoskooppikirjojen mukaan nappipari. Ollaan molemmat varmaan prototyyppejä vesimiehistä, rayhallisia, mutta omalaatuisia :D Meidän huumoria ymmärtää vain me kaksi :D
Lapsi on kalat, en osaa sanoa vielä onko horoskooppinsa kaltainen, aikuismaailmassa en ole koskaan tullut juttuun kalojen kanssa :(
Exinä ollut rapu (never again! itserakas naistenmies joka julisti olevansa "perusrapu") ja neitsyt, joka oli turhan narsistinen luonne minulle.
Pitkäaikaiset suhteet olleet Skorpionin (tyypillinen Skorpioni!) ja tämän nykyisen aviomies Ravun kanssa.
Skorppari oli liian mustasukkainen ja omistushaluinen - sekä hallitseva tälle herkälle Kalalle.
Rapu sopii hyvin; on myös kiltti ja herkkä, sekä on koti-ihminen.
Ystävät (parhaat!) tosiaan Neitsyt, Kauris ja Jousimies - yleensä tulen hyvin toimeen myös Vaakojen kanssa. Vaa'at ja Kalat haluavat molemmat ylläpitää ystävällistä ja miellyttävää ilmapiiriä - siksi varmaan sopii niin hyvin yhteen. Lisäksi molemmat ovat estetiikan kaipuisia.
13
Täällä kirjoittelee Kala-nainen, jolla on Rapu-mies - mekin ollaan täydellinen pari yhdessä (jostain astrologiakirjasta olen lukenutkin, että tämä on harmonisin yhdistelmä ja meidän kohdalla se pitää ainakin hyvin paikkaansa). Olemme aika tyypilliset Kala- ja Rapuluonteet.
Lapsemme ovat:
Neitsyt (melko tyypillinen, kartalla myös paljon Vaakaa, joten sieltä tulee myös vaikutteita - Kuu on Ravussa, joten herkkäkin tämä tyttö on).
Kauris (tosi tyypillinen Kauris; vakaa johtopersoona).
Vesimies (vasta vauva, ei vielä osaa luonteesta muuta sanoa, kuin että sikäli vesimiesmäinen, ettei ainakaan vierasta ketään, vaikka onkin vierastusiässä - tykkää siis kaikista :-)).
Itse olen aina tullut parhaiten toimeen Kauriiden ja Neitsyeiden kanssa; terkut vain sinne päin :-)! Pidän siitä maa merkkisten ihmisten vakaudesta ja maan läheisyydestä; Kauriissa ihailen kykyä saattaa pitkäjänteisesti loppuun aloittamiansa asioita, rauhallisuutta ja viisautta. Neitsyeissä parasta on juuri tuo sarkastinen huumori, mistä yksi Neitsyt ennen mua kirjoitti ja lisäksi se pyyteetön auttamisen halu, millä Neitsyt-ihmiset yrittävät tehdä maailmaa paremmaksi. Sitä ei voi kuin ihailla. Pisteet siis teille!
2 merkkiä, joita en voi ymmärtää alkuunkaan, ovat juuri Leijona ja Oinas - joita tässä ketjussa on ollut runsaasti. Leijonien kohdalla en ymmärrä tätä ylivertaisuuden ajatusta - mistä se oikein kumpuaa? Ai miten niin olet paras ja suurin kaikista; porukoiden keskipiste ja ylväs johtaja? Musta terve nöyryys on paljon kunnioitettavampaa. Oinaiden kohdalla en voi sietää sitä (mielestäni) vääränlaista kunnianhimoa, joka antaa luvan ja oikeuden (ainakin oinaan mielestä siis) jyrätä muut alleen. Itse olen muutenkin (koko kartaltani) aika ns. "vanha" sielu, joten en ehkä siksikään ymmärrä sitä oinasmaista tulisuutta ja innostusta. ;-)