Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Toimenpide, jota ihmiset yleensä pelkäävät, mutta joka on sinusta helppo kuin mikä?

Vierailija
24.08.2010 |

Minulla ehdottomasti polven punktio. Mitähän siinä oikein pelätään??? Minusta se sattuu vähemmän kuin verikoe. Lähemmäs 10 kertaa on punktoitu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu missää

Vierailija
2/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tehnyt yhtään kipeää, eikä pelottanut. Jälkivuoto oli harmillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä tekijä, joka osaa puuduttaa kunnolla.

Vierailija
4/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katedrointi synnytyksessä, epämiellyttävää, muttei kestänyt kauaa.

Verenluovutus (siis kun se iso luovutusneula laitetaan suoneen), ei tunnu kun sen laittaa sitä työkseen tekevä ihminen

Vierailija
5/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio x 2. En ole pelännyt, eikä ole tapahtunut mitään kamalaa. Hyvää tuuriakin siis.

Vierailija
6/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hammaslääkärille meno ja käynti ei tunnu missään. ;)

Vierailija
7/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärissä tehtävät operaatiot: poraukset, paikkaukset, juurihoito, viisaudenhampaan leikkaaminen. Yleensä ei satu, ja jos sattuu niin se kipu on ihan siedettävää eikä pahaa.

Vierailija
8/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim munasolujen kerääminen, istutus yms alapäätoimenpiteet. En ymmärrä tippa yms toimenpide vauhkoajia. Mitä sitten pelkään? Hammaslääkäriä, sinne ei ilman rauhottavia mennä

Vierailija
9/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt noita kaikkia edellämainittuja tosi pelottavina, ja on ihanaa tietää ettei se niin kamalaa olekaan

Tämä nyt ei ole kovin hyvä, mutta pistän nyt kuitenkin jakoon pahahkon synnytyksessä repeämisen. Itse repeäminen ei ollut paljon mitään: se sattui samalla lailla kuin vaikka ihokarvojen poisto. Sekunnin kestävä "argh!!" joka oli saman tien ohi. (Palautumiseen meni kyllä pitkä aika, mutta itse repeäminen oli yhtä tyhjän kanssa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi