Farmariautojen mieskuskeilla aivot jääneet kotiin....?
Olen todella usein huomannut että erityisesti farmariautojen (volvot, mersut ja citymaasturit) kuskit ovat liikenteessä täysin holtittomia. Motarilla paahdetaan ainakin 150km/h satasen alueella, vaihdellaan kaistoja ilman vilkkuja yms. Pari kertaa olen nähnyt mukuloitakin takapenkillä. Ratin takana sattuu AINA olemaan mies. Mikä ihme näitä tyyooejä riivaa...? Onko autokouluajoista jo niin kauan ettei enää muisteta miten ajetaan? Vai onko sillä kyrvänjatkeella vaan niin pohjattoman upeaa ajaa? Kerran yksi sankari tuli ohituskaistalla perseeseen roikkumaan ja vilkuttelemaan valoja, vaikka ajoin n 15km/h ylinopeutta. Pääsin omalle kaistalle ja nostin kauniin sormeni pystyyn. Tämä kiilaa eteen ja heittää pissapojastaan kostoksi satsit tuulilasiini. Silläkertaa oli ihan tervetullut lasti kun oma lasi oli muutenkin paskainen, mutta haloo...? Kaistoja vaihdellaan kaupungissa ilman vilkkua niin että olen joutunut useasti lyömään jarrut lukkoon asti. Tai sitten vilkku laitetaan samalla hetkellä kun aletaan jo siirtymään kaistalta, ja tietysti katsomatta että minä satun olemaan lähes kohdalla, ja taas jarru huutaa...Mikä ihme näitä ukkoja vaivaa? Ei naiset tuollaisia ole. En sano etteikö naiskuskitkin toheloisi, mutta ei se noissa mitoissa ole keski-ikäisten ukkojen kanssa. Naiset tuntuvat hyökkivät risteyksistä eteen, himmailen valoissa ja ajelevan vähän miten sattuu, mutta ei sentään yli 100km/h vaihdissa! Helvetti soikoon, jos nämä ovat perheellisiä äijiä niin opettakaa nyt eukot niitä tai pakottakaa uusintakierrokselle autokouluun....