Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopas sattui ihme juttu.. yliluonnollista?

Vierailija
24.08.2010 |

:D

No joo. Katsahdin kelloa ja huomasin että yksi lapsistani on päässyt juuri koulusta. Samantien tuli tunne, että täytyy mennä katsomaan kännykkää (jäi äänettömälle), lapsen koulusta on soitettu.

Ja niin, niin oli soitettu. 10 min sitten.

Lapsen koulusta ei olla kertaakaan soitettu, joten ei ole tavanomaista tämä.

En nyt saanut ketään kiinni koululta, mutta soittanevat uudelleen jos on jotain tärkeää. Lähinnä oletan että lapsi on saattanut itse soittaa ja pyytää hakemaan kun ei jaksa pyöräillä kotiin.

Käykö teille muille tämmöisiä juttuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauppaan mennessäni on tunne että siellä on joku tietty ihminen samaan aikaan, ja niin siellä sitten onkin :)

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauppaan mennessäni on tunne että siellä on joku tietty ihminen samaan aikaan, ja niin siellä sitten onkin :)

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliluonnollista:) ihan tavallista.ainakin meillä:) paljon aistin/tiedän/näen asioita,ja osa lapsista myös:)

intuitio kertoo,onko hänellä kaikki ok,kuulostele oloasi.

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliluonnollista:) ihan tavallista.ainakin meillä:) paljon aistin/tiedän/näen asioita,ja osa lapsista myös:) intuitio kertoo,onko hänellä kaikki ok,kuulostele oloasi.

Kohta varmaan tulee ulko-ovesta.

Mistä tulikin mieleen. Kerran olin tässä koneella netissä, ja kuulin miten ulko-ovi ja tuo keittiön ovi kävi ja ihan kuin ois laukku heitetty lattialle. Huusin "moi, oliko kiva päivä?" kun olin ihan varma että tyttäreni tuli koulusta. En saanut vastausta, menin katsomaan, ei ketään missään. Ja ihan muutaman sekunnin päästä lapsi tuli kotiin ja ovet kolahti ja reppu heilahti just samalla tavalla kuin ihan hetki sitten kuului. Ihan oikea etiäinen siis! :)

ap

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kun oltiin ulkona ja puhelin oli sisällä, tuli tunne että mun lapsi nyt soittaa juuri ja lähdin juoksemaan sisään ja niin se todentotta soitti juuri sillä hetkellä.

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulen puhelimeni soivan. Katson puhelinta eikä se soi, eikä siinä ole vastaamattomia puheluita, mutta joku soittaa parin minuutin säteellä.

Vierailija
7/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin lienee se, että kaivan puhelimen esiin ja juuri silloin siihen soitetaan tai tulee viesti.

Tuliko se sun lapsi jo kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi