Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiatonta toimintaa...

Vierailija
24.08.2010 |

lapsen eskarissa on tietynlainen tilaongelma ja annoin siitä palautetta pkn johtajalle joka vastaa myös eskarin tiloista. Nyt jokaikinen henkilökuntaan kuuluva tietää että MINÄ olen valittanut. Tuleepahan tunne ettei kannata enää palautetta antaa eikä mahdollisista epäkohdista keskustella kun näin saan julkisuutta. Olin kyllä tarkoittanut asian vain minun ja pkn johtajan väliseksi asiaksi sillä se asia ei koske millään tavalla eskarin henkilökuntaa vaan tiloja. Eipä tässä nyt suurta ongelmaa ole mutta harmittaa kun noin lörpötellään kaikki asiat....

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikaisuvaatimuksen? Näin sitä taas mammat vääristelevät asioita pikku aivoissaan mami parat!

Vierailija
62/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimitse tai meilitse kyselemään :D MAIJU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin että miten ovat suunnitelleet mahduttavansa lapset ja hoitajat kyseiseen tilaan! Turhaa nyt tulla vääristelemään mitään ja toisekseen kaikki on kahdenkeskistä mitä kahden kesken epävirallista tietä puhutaan! HALOO! Vai onko joku pölvästi nyt sitä mieltä että jos menet juttelemaan pkn tädin kanssa epäkohdista niin se on virallinen valitus? Voi teitä :D ap

buahahahahahah, no nythän sä vasta naurettavalta vaikutatkin. Puhuit ihan muuta aloituksessasi ja pitkin matkaa esiinnyit tässä muka perheiden esitaistelijana ja lasten oikeuksien puolustajana.... ja sää vaan oot kysäissy TÄDILTÄ, että mites mahdutte tähän...?

ei helavata, sä olet tosiaan METKA nainen.

Vierailija
64/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu otin yhteyttä pkn johtajaan mutta ei se tee asiasta mitään virallista valitusta :D sulle kai paskalla käyminenkin on virallista vai mitä? ap

Vierailija
65/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen monesti soitellut pkn johtajalle mutta vielä kertaakaan sitä ei ole käsitelty virallisena valituksena :D:D:D Maiju

Vierailija
66/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimitse tai meilitse kyselemään :D MAIJU

näköjään edes pk-johtajalle, ihan vaan on hoitajalle avautunut ja ihmetellyt, että onpas teillä vähän tilaa... hahaha.

JOS olisi vaatinut asian päättänyttä ihmistä korjaamaan tilanteen, se olisi ollut oikaisuvaatimuksen kaltainen aloite, suullisena tai kirjallisena. Ap antaa ainakin aloituksessa vaikutelman, että siitä on ollut kyse, eikä jonkun "tädin" kanssa jutustelusta.

Mutta joo, se onkin vaan jutustellut ;-DDD

Vierailija
67/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu otin yhteyttä pkn johtajaan mutta ei se tee asiasta mitään virallista valitusta :D sulle kai paskalla käyminenkin on virallista vai mitä? ap

mitä sä nyt OIKEIN teit, koeta jo päättää, kumpaa teit.

Joko jutustelit niitä näitä tai yritit vaikuttaa tila-asiaan. Kumpaa?

Vierailija
68/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten ovat aikoneet homman suunnitella niin että esim 16 lasta + 2 aikuista mahtuu noin 16m2 tilaan. Enpä tajunnutkaan että tällainen voidaan ottaa virallisena valituksena ja se voidaan juoruilla kaikille mahdollisille ihmisille :D ap

Vierailija
69/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toivon tosiaan että esim ensi vuonna ei lasten tarvi ahtautua moiseen tilaan. Ehkä tällä mun "virallisella ja julkisella" valituksellani onkin jotain virkaa? ap

Vierailija
70/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettäis julkisena ja virallisena valituksena. Maiju

Vierailija
71/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista puhumaan enkä kohdista valitustani henkilöihin niinasiat pidettäis mun ja johtajan välisinä. En yhtään pitäis ajatuksesta että niitä ruodittais jossain kahvipöydässä mun nimeni erikseen mainiten. Todellakin huonoa käytöstä ja vois odottaa että ihminen tuossa asemassa vähän miettis ennen kuin juoruilee.

Vierailija
72/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ihan vain kevyttä jutustelua tai sitten virallinen valitus REEEEPPPSSSS

Vierailija
73/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pkn kahvipöydässä juorutaan kaikki mahdolliset asiat oli sit kyseessä jonkun perheen äidin tapa toimia tai miltä hän näyttää. Auta armias jos joku menee vahingossa antamaan kritiikkiä jostain se on jotain niin kiellettyä että pitäähän siitä rankaista julkistamalla nyt vähintään siellä kahvipöydässä nimi :D:D mä tiedän olen ollut mmm kk pkssa töissä...

Vierailija
74/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toivon tosiaan että esim ensi vuonna ei lasten tarvi ahtautua moiseen tilaan. Ehkä tällä mun "virallisella ja julkisella" valituksellani onkin jotain virkaa? ap

puhunut asiasta päättävälle taholle, etkä jollekin "päiväkodin tädille". Ja mieluiten tehnyt jopa siitä sen oikaisuvaatimuksen, joka tehdään kirjallisena.

Annoit alussa vaikutelman, että olit tehnyt oikeasti valituksen, etkä vaan jutustanut jonkun hoitajan kanssa.

Vierailija
75/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit suuren palveluksen koko henkilökunnalle. Ei muutoksiin tarvita virallisia valituksia aina esim. itse valitin päiväkodin ankeasta pihasta ihan kunnan kotisivuilla palaute-osiossa. Oli sitten palaute mennyt sivistystoimeen, varhaiskasvatuksen päällikölle, päiväkodinjohtajalle jne. Ja koska tein sen kirjallisena, siihen oli reagoitava. Viikko palautteen jälkeen tuli miehiä tarkistamaan pihaa (päiväkodin johtaja ja henkilökunta oli tehnyt vuosittain valituksia ilman tulosta) ja siitä 3 kk:n päästä alkoi muutostyöt. Päiväkodin johtaja kiitti minua ja kertoi toki henkilökunnalle, että juuri minua sai näistä muutostöistä kiittää. Päiviteltiin vaan sitä, että vuosien valitukset menivät läpi vasta, kun yksi äiti rohkeni valittaa.

Kaverin lapsi aloitti juuri eskarin, ja tilaongelma on aivan mieletön. Kaveri vaan tuumasi, että ei viitsi valittaa, kun yksi toinen äiti varmasti tekee sen. Tosi ärsyttävää toimintaa! Jos aina vaan ajatellaan, että joku toinen sen tekee, ei mitään muutoksia saada aikaan.

Siksi siis, ap, kiitos minunkin puolestani, vaikka en Tampereella asukaan. Muutoksia ei saada aikaan, jos kaikki vain odottavat, että joku muu sen tekee. Ihan sama, miten valitus on tehty. Pääasia, että jollakin on munaa aukoa suutaan muuhunkin kuin vain tyhjänpäiväiseen pilkun viilaamiseen. Tässä ketjussa tuo pilkun viilaaminen on ihan huipussaan. :D On varmaan mammoilla kusi sukassa, kun ei itsellä ole kanttia aukoa päätään kuin av:lla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä