Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiatonta toimintaa...

Vierailija
24.08.2010 |

lapsen eskarissa on tietynlainen tilaongelma ja annoin siitä palautetta pkn johtajalle joka vastaa myös eskarin tiloista. Nyt jokaikinen henkilökuntaan kuuluva tietää että MINÄ olen valittanut. Tuleepahan tunne ettei kannata enää palautetta antaa eikä mahdollisista epäkohdista keskustella kun näin saan julkisuutta. Olin kyllä tarkoittanut asian vain minun ja pkn johtajan väliseksi asiaksi sillä se asia ei koske millään tavalla eskarin henkilökuntaa vaan tiloja. Eipä tässä nyt suurta ongelmaa ole mutta harmittaa kun noin lörpötellään kaikki asiat....

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin pkn johtaja kuulemma saa ihan itse määrätä missä tiloissa eskareita pidetään...ensin laitoin viestin netistä löytyneelle ihmiselle jonka titteli oli "jokni eskarivastaava" mutta hän ohjasi viestin asianosaiselle kuten asian ilmaisi :D tässä tapauksessa pkn johtaja! AP

Vierailija
22/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli huomautin siitä, että kaikille lapsille ei ollut naulakkoa (lähinnä kysyin, että onko tulossa mitään lisänaulakoita, hankalaa, kun kolmen lapsen tavarat on samanlaisissa muovikoppasissa kuin esim. löytötavarat ja lattialla kaikkien pengottavissa). Vastau oli, että naulakoita ei tule.

Seuraavana päivänä lapseni oli ainoa, joka jäi ilman eskarikirjaa (aakkosjärjstyksessä keskellä) ja ainoa, joka jäi ilman eskarikansiota (tytöille punainen, pojille sininen). Ei se mitään, annoin lapselle kotoa Spiderman-kansion ja siitäkös eskaritäti soitti töihin, että on niin väkivaltainen kansio, että he ottivat sen pois. Vastasin tädille, että koska hän ei anna lapselle kansiota niin minä vanhempana joudun tekemään hänenkin työnsä ja jos ei kansio välittömästi palaudu lapselle niin valitus lähtee samantien. Kirjaa ei tarvitse antaa, osaan ostaa sen itsekin ja laittaa laskun kuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää siitä, että kunta säästää ja eskari siirtyy koululle? Kuule, tuskin.

Vierailija
24/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminnalta kuin mitä eräiden naisten toiminnasta voi odottaakin :( karmivaa että tuollaiset ihmiset ovat töissä lasten parissa....no mä sain oikeasti kiitosta henkilökunnalta kun olin valittanut mutta silti olen sitä mieltä ettei asioita tarvi juoruilla nimillä...ap

Vierailija
25/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tutustumaan Tampereen kaupungin toimintaan :D hän kuulemma on saanut vapaat kädet määritellä eskaritilat usko pois vaan :D Hän teki päätöksen ottaa eskari pois pksta ja siirtää se koululle. ap

Vierailija
26/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vastuullaan on usemapi ok ja siellä alueella toimivat esikoulut...onko tää tosiaan jollekulle vaikeaa uskoa?

Vierailija
27/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan aion jatkossakin saada suuni auki jotta jotain esitystä koskaan voisi tapahtua. Eskari poistettiin säästösyistä pksta ja ahdettiin naurettavan kokoiseen tilaan koululle. Huvittavaa tässä on se että eräät henkilökunnastakin kritisoineet tiloja siellä. Suosittelen teillekin! ap

Joten todennäköisesti he ovat vaan tyytyväisiä, että vanhemmat ovat huomanneet saman ja vaatineet parempia tiloja!

joten miksi olet käärmeissäsi siitä, että olet saanut niiden työntekijöiden silmissä tomeran ja heidänkin parastaan ajavan vaikutelman?

Vierailija
28/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä höntti uskoit.

Vierailija
29/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en todellakaan kaipaa mitään kruununi kiillotusta tässä asiassa vaan kaipaan sitä että asioista voidaan puhua luottamuksellisesti. ap

Vierailija
30/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella ystävyydellä...ap

Vierailija
31/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa ei ole toimittu hyvien tapojen vastaisesti...juorukellot täällä kilkattaa!

Vierailija
32/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoituiko asia? Ei minusta.

Munasit itsesi vain.

Vierailija
33/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsepa siitä että jos valitat tai annat muuta palautetta niin teet sen luottamuksellisesti vain asianosaisille...ehkä alkaa juorukellollakin kilkattaa. OHIS

Vierailija
34/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotensakin säälittävä jos tosiaan eräiden mielestä kannattaa pitää suunsa epäkohdista kiinni ettei munaa itseään. Hankkikaa itsetuntoa naiset! Ja joo asia hoitui sikäli että vanhempien mielipide nyt tiedossa ja kenties jatkossa yrittävät saada lisätilaa ettei tarvi lapsia pikkukoppiin tunkea...tai jopa harkitsevat että eskari vois palata sinne missä olikin. Mä satun tietämään etten ole ainoa vanhempi joka tätä asiaa pohtinut mutta mulla oli munaa ottaa asia esille! ap

Vierailija
35/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juuri itsetuntoa vaadi.

Vierailija
36/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelette avaamaan suunne epäkohdista...hankkikaa sitä munaa kuten ap tuossa sanoi!Mä olen saanut muutamankin parannuksen aikaan lasteni pkssa kun avasin sen suuni kannattaa kokeilla! OHIS

Vierailija
37/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki ihminen joka itse ei uskalla voi sitä sellaiseksi kutsuakin :D ap

Vierailija
38/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun auot päätäsi väärälle ihmiselle väärässä paikassa ja väärään aikaan ilman että syntyy minkäänlaista tulosta.

Vierailija
39/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa tai vaikka näillä palstoilla onkin sitä räksytystä joka ei itsetuntoa vaadi. Eri asia sitten ottaa rohkeasti härkää sarvista asianomaisen kanssa se vaatii jo jotain...

Vierailija
40/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mikä olikaan ongelmasi tämän asian oikein ymmärtämisessä? Sä tietenkin olet niitä naisia jotka räksyttävät hiekkalaatikolla jouluna ja uutena vuotena pienessä sievässä :D AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän