Lapseni olivat ihan ihmeissään puistossa.
Poikia siis ja leikkivät siellä muiden kanssa, kunnes kiinnittivät huomiota yhden pojan lippalakkiin, jossa koreili Hello Kitty.
Autossa sitten ottivat puheeksi, eivät sitä poikaa mitenkään kiusanneet asiasta. Mutta kyllä ihmettelen miten vanhemmat ostavat tytön tavaraa pojalle.
Kommentit (46)
Nyt en ymmärrä ap:ta ollenkaan. Miksi ei poika saisi ns.tyttöjen juttuja käyttää jos haluaa?? Koska se automattisesti tarkoittaa että poika on homo tai kasvatuksessa jotain vikaa tai poikaa kiusataan, niinkö??
Meillä asustaa 5v pinkkiin, lilaan ja vaalenapunaiseen rakastunut poika. Niitä värejä löytyy nykyisin ihan poikienkin vaatemallistoista, toki on joskus ostettu tyttöjenkin osastolta kun poika jotain kovasti halunnut. Hello kittyä ei meiltä löydy ainkaan vielä, mutta kyllä olisin valmis pojalleni sitä ostamaan jos haluaa.
Poikamme ei ole koskaan päiväkodissa asiasta kiusattu, ainakaan ei ole kertonut. Myöskään tädit eivät ole asiasta maininneet. Poika on todella ihanassa pienessä yksityisessä päiväkodissa ja uskon kyllä että olisi kerrottu jos jotain olisi. Itsekkin osaa sanoa kyselijöille sen mitä minä olen opettanut "ei ole tyttöjen ja poikien värejä vaan jokainen saa käyttää sitä mistä tykkää".
Poika tykkää myös leikkiä tyttöjen kanssa nukeilla ja olla kotileikeissä isänä. Leikkii kyllä myös poikien kanssa autoilla ja sotilailla yms. Kuitenkaan ei yleensä mene kaikkein rajuimpiin leikkeihin mukaan. Pihapiirissämme hän on suosittu leikkikaveri mielikuvituksensa takia, keksii aina mahtavia eläin yms. leikkejä.
Jos pojastamme on kasvamassa nyt sitten homo, niin sitten on. Ainakin hän saa olla juuri sellainen kun on ja rakastamme häntä. Myös sitten jos hänen päätöksensä on elää toisen miehen kanssa!!
että toiset pojat haluavat itse ns. tyttöjen tavaroita? Ja mitä pahaa siinä on?
ja käyttää sitä varmasti ihan mielellään, so???
Oho, aika jännää, että sun lapsilla on noin yksinkertainen äiti.
tiedän poikia jotka pitävät esim. pinkistä väristä. onneksi heillä on äidit jotka ei moista kammoksu vaan ostavat heille jotain sen väristä.
Terkkuja sinne ja nautinnollista, värikästä syksyä !