En jaksa huolehtia itsestäni :(
Mulla on kaikenmaailman sairauksia ja lisää vaan ilmenee koko ajan, mutta en jaksa huolehtia itsestäni, siis ottaa lääkkeitä ym. ajallaan. En jaksa edes listata kaikkia vaivojani.
Huolehdin kyllä perheestäni viimeisen päälle, mutta itse olen hunningolla. Töissä käyn, mutta en vaan saa päivärutiineihini ängettyä itsestäni huolehtimistä.
Muita?
Kommentit (11)
Nukahdin eilen telkkarin ääreen.
Mulla on migreeni, astma, allergioita, atooppinen iho, refluksitauti, endo ja uusin tulokas listalla kuivasilmäisyys.
Tavallaan pikkuvaivoja kaikki, mutta en jotenkin vaan jaksa kun koko ajan pitäisi olla jotain hönkimässä, nappailemassa tai rasvailemassa, tiputtelemassa.
Lapsestani ja miehestäni kyllä pidän huolta, mutta itse jään vaille huolenpitoa.
t:ap
Mulla vähän sama.
vaikka mulla ei ole edes noin paljon ongelmia. Atoopikko kuitenkin olen ja jo se rasvailu tuntuu monimutkaiselta.
Auttaisiko sua, jos laittaisit noi asiat "lukujärjestykseen"? Itse kirjoitin viikko-ohjelman itselleni, jossa mukana siis mm. laihdutukseen tarvittavat lenkit ja jumpat, ihon rasvaukset ja muut jutut jotka täytyy hoitaa.
lapsia 4 ja katson että heillä vaatteita ja hiukset leikattuina,itse olen mikä olen=)
Jaksan huolehtia lapsistani viimeisen päälle, mutta itsestä huolehtiminen on viimeisellä sijalla. Tuntuu, että päivät on täpötäysiä. Tiedän kyllä, kuinka tärkeää olisi muistaa lääkkeet säännöllisesti ja huolehtia vaivat muutenkin asiallisesti, mutta muut asiat on silti aina tärkeämpiä.
Itse jaksan huolehtia itsestäni ja lapsista mutta jatkuva huolestuneisuus vaivaa ja pelkään etten jaksakaan huolehtia ym.
Lapsen hoidan ja vien kouluun ja haenkin koulusta ja ruokin ja käyn kaupassa jne. normaalisti, mutta jotenkin "unohdan" ottaa omat lääkkeeni (astma, kilppari, masennus jne.) tai käydä suihkussa tai vaihtaa vaatteita.
Eli olen likainen, homsuinen ja lääkitys retuperällä. Tekis mieli vain maata sängyssä ja olla tekemättä yhtään mitään.
kellä enemmän, kellä vähemmän. Helposti sitä tinkii omasta yöunesta, liikunnasta, harrastuksista, jne, jne. Mutta tilanne helpottaa (toivottavasti) ajan myötä. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat ;)
Toki itselekin pitää jäädä edes vähän aikaa, ja käyttää se sitten siihen, mitä itse eniten arvostaa.
Lääkkeet yms pakolliset kyllä pitäisi saada hoidettua itsellekin aina! Kukas niistä muistakaan huolehtii, jos itse et enää terveytesi vuoksi pysty ja jaksa. Yritä sillä motivoitua ja ota asia kerrallaan takaisin haltuun!
Nukahdin eilen telkkarin ääreen.
Mulla on migreeni, astma, allergioita, atooppinen iho, refluksitauti, endo ja uusin tulokas listalla kuivasilmäisyys.
Tavallaan pikkuvaivoja kaikki, mutta en jotenkin vaan jaksa kun koko ajan pitäisi olla jotain hönkimässä, nappailemassa tai rasvailemassa, tiputtelemassa.
Lapsestani ja miehestäni kyllä pidän huolta, mutta itse jään vaille huolenpitoa.
t:ap