Mitä odotettavaa on enää 35-vuotiaalla elämältä
muuta kuin noutaja?
Kommentit (37)
kaksoset ja parin vuoden päästä siitä vielä yhden lapsen, ja tässä tämä 10 vuotta on hurahtanut vauhdilla lasten kanssa. Ilo niiden kasvua ja kehitystä on seurata, pysyy itsekin nuorena mieleltään kun on lapsia talossa.
Ei mitään, jos asuntolaina on jo maksettu.
Makaankin tässä pitkälläni ja odottelen milloin noutaja tulee. Eläkkeelle pääsen hyvällä tuurilla jo 25 v. kuluttua, joten se on seuraava välietappi.
Paino nousee vähitellen eikä enää lähdekään niin helposti pois.
Saa uudet lukulasit.
Hiusten seasta löytyy jonain kauniina päivänä harmaa hius.
Viiden vuoden kuluttua 40 tarkastuksessa kuulee että verenpaine on vähän nousussa.
Saa ostaa kaupasta Tenoja
.....
että alkaisimme miehen kanssa pikapuoliin iltatähden tekoon. Odotan myös että löydämme lähiaikoinan isomman asunnon. Myös työelältä odotan vielä yhtä ja toista. Ja tietysti lasten kasvamiseen liittyvät asiat sekä perhe-elämä. Ihan noin niinkuin nyt päällimmäisenä nämä. Eri asia tietysti jos lapset on tehty teininä ja 35 tuntuu jo mummoiältä.
Ajattelin myös vihdoinkin mennä uimakouluun, kun en osaa uida. Kunhan opinnot antaa tilaa illasta.
Sitten mun harrastus alkaa valmistua (olen liki 10v kirjoittanut kirjaa) ja vaatii hieman viimeistelyä, muutaman kappaleen uudellen kirjoittamista ja sitten jänskään, että mahdetaanko sitä julkaista ja ostaakohan kukaan. Se on mun esikoisteos. ;)
Työpaikka alkaa maistua puulta, suunnittelen uutta erilaista työuraa. En jaksa enää tätä it-projektien vetämistä. Tykkäisin tehdä jotain luovaa. Siihen mun iltaopinnotkin tähtää.
Voisin myös muuttaa maalle jossakin vaiheessa. Omaa autoa varten säästän rahaa. Pohdiskelen millainen se voisi olla.
Lapsenlapsia en odota vielä pitkään aikaan, lapsi vasta 8v.
muuta kuin noutaja?
Sun elämänasenteella....ei tosiaankaan mitään. Uskon, että olet ollut smanlainen pessimisti aina, jotenkin viestisi kuvastaa sen. No, onneksi en itse ole sellainen, vaan onnellinen 41-vuotias, joka elää elmänsä parasta aikaa, mutta kuten sanoni, se ei ole iästä kiinni vaan asenteesta ja luonteesta. Mutta hyvää loppuelämää sulle nyt kuitenkin =)
Minulla kolme lasta sen jälkeen kun täytin 35v aika menee siivillä. harrastuksia on sauvakävely, uinti, hiihto ja käsityöt ei kyllä tarvi sohvalla maata ja oottaa noutajaa.
olen toivottavasti jo vakaassa uranousussa ja lapset vähän isompia, on varaa matkustella ja hoitaa itseään ja viettää miehenkin kanssa uutta kuherruskuukautta. Mä uskon että mun elämäni vasta alkaa 35+ :)
jo, kun osa lainoista jo maksettu. Paljon liikuntaa, lisää vapaa-aikaa ja aikaa itsensä hoitamiseen. Ja matkoja. ja yleensä elämästä nauttimista, kun elämä pikkuhiljaa jo saatu kohdilleen.
keskustelemalla uusista sairauksista ja niiden lääkityksistä. Samalla saa päivitettyä viimeisimmät erot, kuolintapaukset, kaupan tarjoukset sekä mahdollisesti bingoillan takia näkemättä jääneiden Kaunareitten/Emmerdalen viimeisimmät juonenkäänteet.
olen toivottavasti jo vakaassa uranousussa ja lapset vähän isompia, on varaa matkustella ja hoitaa itseään ja viettää miehenkin kanssa uutta kuherruskuukautta. Mä uskon että mun elämäni vasta alkaa 35+ :)
Olet muuten oikeassa. Se miehen kanssa kuherruskuukausi on niin totta. Sitä ei voi uskoa kun lapset ovat pieniä ja aikaavieviä, mutta tulee uusi nuoruuus suhteeseen kun lapset ovat teinejä jo ja seksi kuin nuorena =)).
Odotettavissa kyllästyminen omaan mieheen, ihastumista vieraisiin miehiin, pettämiseen ajautumista, avioero ja tappelua elatusmaksuista. :)
Paino nousee vähitellen eikä enää lähdekään niin helposti pois. Saa uudet lukulasit. Hiusten seasta löytyy jonain kauniina päivänä harmaa hius. Viiden vuoden kuluttua 40 tarkastuksessa kuulee että verenpaine on vähän nousussa. Saa ostaa kaupasta Tenoja .....
Terveisin 41v.
Parasta on kuitenkin se, että elämästä ymmärtää vuosi vuodelta enemmän ja sitä ajattelee ja arvistaa ihan eri lailla kuin aikaisemmin. Ihminen viisastuu ja saa näköaloja ja siksi elämä muuttuu. En antaisi vuosiani pois vaikka niitä harmaita ja ikänäköä jo onkin :)
T. 41v. myös
keksii jotain ajankulua, kun noutaja tulee noin 50 vuoden päästä keskimäärin...Esim. ristikot, zumba, kansalaisopistossa voi alkaa opiskella portugalia. Myös sienestys on hyvä harrastus, mutta kännykkä kannattaa ottaa mukaan jos ei ole hyvä suunnistaja ja muutenkin jos alkaa huipata, niin voi soittaa apua. Sienikastike on hyvä ja halpa ruoka, kuivattaminen käy esim. lattialla jos onlattialämmitys kylppärissä. Myös kuivurin voi hankkia.
oisin vetäny ittseni kiikkuun 35-vuotiaana. Tämä tunteiden vuoristorata ja uusi teiniys on niin raastavaa. Olen tosissani.
Niinpä. Samaa mietin.