Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baletti Kansallisoopperassa 7-v:n kanssa - miltä paikoilta tuon ikäinen näkee esityksen?

Vierailija
23.08.2010 |

Olisko joku ollut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ensikertaa balettiin, lipunmyynnistä suositeltiin permantoa ja niitä etummaisia rivejä. Niiltä lapsi näkee hyvin myös ne hienot puvut ja muutkin yksityiskohdat.

Itse baletinhan näkee kaikilta paikoilta - pienet lapset vaan usein tykkäävät katsoa myös näitä "pieniä" yksityiskohtia. Ehdotetuilla paikoilla istuttiin ja kyllä tyttö tykkäsi!

Vierailija
2/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmista ovat nähneet.Me tykätään permannosta enemmän, pääseen jotenkin lähemmäs esitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia tyynyjä. Meillä 5-vuotiaskin näki ihan hyvin korokkeelta. Oltiin aika edessä permannolla, muistaakseni 5. rivillä.

Vierailija
4/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekalla rivillä olleet lapset pääsivät katsomaan välillä ihan kaiteen vieressä.

Vierailija
5/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösparven keskiosassa ekassa rivissä.

5v:kin näki ja hahmoti koko näyttämön tosi hyvin.

Vierailija
6/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa balettiin 6-vuotiaan tyttäreni kanssa. Hänen isoisänsä tykkää osta liput kolmannelta parvelta.. Näkeeköhän lapsi sielä hyvin?

Vierailija
7/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla rivillä, koroketyynyn kanssa... ei nähty hyvin sen kaiteen takaa, ja muuteknin huippasi jonnin verran itseäkin siellä piippuhyllyllä...

menisin ykkösparvelle, tokalle riville tai permannolle.

Vierailija
8/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

permannolla, aivan keskipaikoilla. Aika hyvin näki kun oli koroke.

Vierailija
9/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 17.rivi, ja olin yllättynyt miten hyvin sielä näkyi. Koroketyyny oli lapsella, eikä onneksi ketään hujoppia juuri edessä.

3. parvi on kyllä tosi korkealla, en ehkä sieltä varaisi paikkoja

Vierailija
10/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis varaa itse sieltä lippuja, työpaikkani kylläkin (pikkujoulut tms). Lapsi voi nähdä permannolta paremmin korokkeen kanssa.

Parvien ekalta riviltä (minun) näkyvyttäni haittaa se kaide. Itse en ole ollut kolmannella parvelle, enkä aio mennäkään korkeanpaikan kammon takia. Sinne saa kyllä halvimmat liput.

Jos saan valita, menen ekalle parvelle toiselle riville ja keskelle.

Mikä esitys teillä on mielessä?

Vierailija
11/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt appiukko varasi Pähkinänsärkijään liput kolmannelta parvelta. He tulevat eläkeläisporukalla ja varaavat kuulemma aina paikat tuolta. Näkeeköhän tuo meidän lyhyt 6v sieltä mitään?

Vierailija
12/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kehnot paikat, varsinkin lapselle. Varusta lapsesi ainakin teatterikiikareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän