Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkka asiaa (oksetusvaroitus)

Vierailija
23.08.2010 |

Miksi minulta tulee menkkojen aikana ihan järkyttäviä hyytymiä? Siis äskenkin plumsahti housuun sellainen kananmunan kokoinen klimppi kun menin vessaan, eikä se tietysti mihinkään siteeseen imeytynyt vaan valui vaan siitä lattialle, mistä sitten kaavin sen paperilla pönttöön... Kuvottaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän sieltä kuukautisten myötä poistuu

Vierailija
2/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihan oikeitakin verihyytymiä, jos on runsaat kuukautiset. Mulla tulee kans noita hyytymiä ekat kolme päivää, kun on tosi runsas vuoto muutenkin. Mulla ne ei kyllä onneksi tipahda siteestä :) Mut yleensä käytänkin sidettä ja tamponia yhtäaikaa. Isommat klimpit hulahtaa sitten ulos vaan suihkussa ja vessakäyntien yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kuppia, ja se on usein ylitäynnä (kuin muna ja -kuppi), yhtä suurta hyytymää. Olin heinäkuussa ulkomailla, ja ekana päivänä tuli hillitön ylivuoto housuhin.

Vierailija
4/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina luullu että mulla on runsaat menkat, mut ei sit vissii ookaa. Käytän myös kuppia ja tyhjennän sen kaks kertaa päivässä (ts. noin 12 tunnin välein) eikä oo ku kerran tai kaks ollu edes puolillaan se kupponen.

käytän kuppia, ja se on usein ylitäynnä (kuin muna ja -kuppi), yhtä suurta hyytymää. Olin heinäkuussa ulkomailla, ja ekana päivänä tuli hillitön ylivuoto housuhin.