Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendisisustamisen kammotukset?

Vierailija
23.08.2010 |

Mikä on sinun inhokkisi?

Itse en ymmärrä Gantin tähtityynyjä. Yksi tähtityyny asetettuna keskelle yksiväristä sohvaa. Mitä kaunista on tähden kuvalla varustetussa tyynyssä vai onko juju siinä, että halutaan näyttää, että on varaa ostaa satkun tyyny?

Toinen inhokkini on Pentikin poro - se hopean värinen kynttiläteline. Omasta mielestäni se on joulukoriste, mutta näitä nykyy olevan ihmisillä esillä ympäri vuoden.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin pidä itseäni hyväosaisena vaan ihan normaalina ihmisenä. Pidän yksinkertaisesta ja hieman sporttisesta tyylistä.

Noin yleisesti ottaen en silti ymmärrä, mikä oikeus ihmisillä on haukkua toisten koteja.

Vierailija
42/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin saan ihnonväristyksiä beigen tai puunvärin yhdistämisestä siniseen väriin. Turha kysyä miksi, sitä ei voi järjellisesti selittää. :D

Inhoan näitä askeettisen teräväkulmaisia huonekaluja, joissa on jotakin maitolasisia kaapinovia ja terästehtaalta viimeistelemättömän näköisenä liitettyjä kahvoja. Sellainen neukku-DDR-askeettisuus tai 70-luvun hotellien sisustus -"tyylikkyys ja koruttomuus".

Inhoan myös suuria värikkäitä kuvioita kankaissa. Olen jo elänyt 70-luvun ruskeat ja keltaiset froteet ja rumat Aurinkopullot kirjahyllyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, että kaikki on valkeaa. Eräässäkin lehdessä oli tällaisen kodin esittely, näytti ihan Kelan toimistolle. Laminaattilattia on kammotus. Artekin huonekalut näyttää toimistokalusteille. Kaikki Marimekon kuosit on lapsellisia.

Vierailija
44/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi inhoan kivitasoja ja sitä yhtä ainoaa pikkuruista lavuaaria. Kunnon tiskipöytä pitää olla.

Samoin kaksiväriset kaapit on rumia. Ja kylppäriin aina wc-pytty, inhoan erillisia pikkuvessoja.

Vierailija
45/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen ikkuna auki Gantin sivuille tässä samalla ja ihan perusnormaalin näköistä settiä siellä näyttää olevan tarjolla. Ylempänä olevista mielipiteistä päätellen luulin Gantin tarjoavan susirumia sisistusjuttuja ja pelkkää tähtikuosia. =)

Mä tykkään Gantista, Pentikistä ja myös Burberrystä En tosin pidä itseäni hyväosaisena vaan ihan normaalina ihmisenä. Pidän yksinkertaisesta ja hieman sporttisesta tyylistä.

Noin yleisesti ottaen en silti ymmärrä, mikä oikeus ihmisillä on haukkua toisten koteja.

Vierailija
46/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantin tyyli on mielestäni tosi kiva, kodikas ja raikas. Mutta tottakai jokainen saa laittaa kotinsa miten haluaa=)

Mulla on toinen ikkuna auki Gantin sivuille tässä samalla ja ihan perusnormaalin näköistä settiä siellä näyttää olevan tarjolla. Ylempänä olevista mielipiteistä päätellen luulin Gantin tarjoavan susirumia sisistusjuttuja ja pelkkää tähtikuosia. =)

Mä tykkään Gantista, Pentikistä ja myös Burberrystä En tosin pidä itseäni hyväosaisena vaan ihan normaalina ihmisenä. Pidän yksinkertaisesta ja hieman sporttisesta tyylistä.

Vierailija
47/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en oikeasti ole mikään trendien tuntija niin kotimme on sisustettu tasan niin kuin meitä itseämme miellyttää. Itse en tykkää kliinisen valkeasta, en vaaleasta lattiasta enkä avohyllyistä keittiössä. Tai siis ei minua nypi yhtään jos joku näistä tykkää, mutta itse en kotiini haluaisi valkoista lattiaa ja valkoisia kiiltäviä kaapinovia keittiöön. Enkä tykkää kattoon upotetuista halogeenivalaisimista vaan ihan vanhanaikaisista lampuista.

Vierailija
48/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksin juuri yhden asian vielä mistä en tykkää. Nimittäin näistä verhoilukiviseinistä joita nykyään paljon on. Verhoilukivi on ihan ok vähäisissä määrin käytettynä, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaa esim. makkariin tai olkkariin kiviseinän?

Vierailija
49/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suomalaisen kodin suomekielisten ihmisten seinällä sana home näyttää hassulta...

isoista kirjaimisa seinähyllylle koottu sana "HOME". Just joo, tosi tyylikästä, että seinällä lukee home :)) Taitaa olle vähän homeongelmaa...

Home on siis englanniksi koti=)

että kys. viestin kirjoittaja on asiasta tietoinen. Suomen sana home kuitenkin tarkoittaa semmoista ikävää sienikasvustoa.

Tiedoksi vähän hitaammillekin..

Vierailija
50/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohkaa siitä kuinka he haluaa sisustaa "oman näköseksi" ja "persoonalliseksi" ja "uniikiksi" ym. ja se koti on just niin trendikäs kuin voi olla, siinä ei tosiasissa ole muuta uniikkia kuin omat valokuvat, kaikki muu on kopsattu jostain sisustuslehdestä :D

Vierailija
51/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi inhoan kivitasoja ja sitä yhtä ainoaa pikkuruista lavuaaria. Kunnon tiskipöytä pitää olla.

Samoin kaksiväriset kaapit on rumia. Ja kylppäriin aina wc-pytty, inhoan erillisia pikkuvessoja.

ja ruskeaa, mustaa, ripaus jotain värikästä. Yök!

Vierailija
52/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sellainen jossa 3 istuttavan sohvan jatkeena pelkkä divaani. Just just menettelee, kun on kulmasohva jossa toisessa päädyssä divaaniosa.

Vierailija
53/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myös kaikki kromi/lasi sohvapöydät yms 80-luvun sisustusjutut...

Vierailija
54/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en satasta maksaisi tähtityynystä. On asioita mistä en sisustuksessa pidä. Itsellä. Se mitä muilla on ei minulle kuulu ja ei minjua sillain siis häiritse. Edelleen kammoan vekkivalaisimia, tuuletinvalaisin, paneliiseinät pääosin, mänty ylipäätään, laavalamppu, pirttikalusto kuuluu vain isoon vanhaan tupaaan.

Meillä on mariskooleja, unikkoa, pentikin poroja monta, mutta nämä kuuluvat jouluun.

Meillä on valkoiset keittiön kaapit, mustaa tasoa. Olohuoneessa saman sarjan kalusteet:)

On pääosin uutta ja jotain antiikkia löytyy. Itse paikoin aristelen uusia juttuja. Menee parisen vuotta, että alkaa tykätä eli siinä kohtaa, kun se jokin on jo menossa pois muodista.

Ja kyllä osin inhoa sitä, että nämä jotka juuri rakentavat tai ovat juuri rakentaneet nin kodit näyttävät niin sisustuslehdiltä repäistyltä.

Kiva jos miellyttää, mutta jotain omaa joukkoon. En minä sitä heille sano en. Minun mieleipiteeni. Jos kysytään niin ihan kiva vakio vastaus. Tai otan esille jonkun pienen asian josta pidän.

Kylppärit ja vessat erikseen. Ei toisen paskalla oloa toisen nauttiessa löylyistä, suihkusta tai ammeesta.

Vierailija
55/55 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus asiaoita on lueteltu aivan kammottaviksi. Kaikenhan saa näyttämään huonolta kun yhdistelee asioita huonosti. Mutta melkein kaiken saa myös näyttämään hyvältä, kun ymmärtää miten se tehdään oikein. Tottakai makuja on monia, mutta moni kavahtaa jotakin sisustus juttua alkuun kamalana, mutta toteutettuna ihastuvat siihen valtavasti. Jopa unikko ja pentikin porot jossakin oikeassa ympäristössä voivat olla kauniit. T. sisustussuunnittelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme