Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ei ota lapsia yökylään :(

Vierailija
23.08.2010 |

Kun kysyn syytä, hän sanoo, että se on yksityisasia eikä kuulu minulle. Minusta aika outoa, että juuri kun lapset tulossa kunnon vierailuikään (isompi 3v) niin sitten ei enää käykään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole pakko yökyläilyttää ketään, edes lapsenlapsia, jos ei halua.

Vierailija
2/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että sanoo suoraan, ettei sun tarvii ihmetellä sen enempää.

Päiväkyläilyt kai käyvät kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ehkä jokus ottaa tunniksi pariksi "hoitoon"

Vierailija
4/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn syytä, hän sanoo, että se on yksityisasia eikä kuulu minulle. Minusta aika outoa, että juuri kun lapset tulossa kunnon vierailuikään (isompi 3v) niin sitten ei enää käykään.

ja nyt kun haluatte, ei enää huoli?

Vierailija
5/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että sanoo suoraan, ettei sun tarvii ihmetellä sen enempää. Päiväkyläilyt kai käyvät kuitenkin?

ei voi ajatella, että lähdettäisiin lomaselle miehen kanssa tai edes teatteriin, kuulemma anopille sopii muutama tunti ja sillä selvä.

Vierailija
6/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on sitä mieltä ettei ole kykenevä yökyläilyihin. Ja syy ei kuulu sinulle. Ei hänellä ole mitään velvollisuutta hoitaa lapsiasi.

Vierailija
7/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että sanoo suoraan, ettei sun tarvii ihmetellä sen enempää. Päiväkyläilyt kai käyvät kuitenkin?

ei voi ajatella, että lähdettäisiin lomaselle miehen kanssa tai edes teatteriin, kuulemma anopille sopii muutama tunti ja sillä selvä.

Mun anoppi ei ole hoitanut lapsiani tuntiakaan. Muutama tuntikin on ihan hyvä.

Vierailija
8/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän teidän pitäisi lomailemaan päästä...

Vierailija
9/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota kuin yhden kerrallaan. Eipä haittaa, lapset ei halua edes mennä.

Vierailija
10/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun voisi olla 2-3 yötä tai vaikka viikon, niin anoppi laittaa kokonaan stopin. Ei ole ihmeemmin kärttänyt kyläilemään, mutta ottanut, kun on pyydetty.

Vierailija
11/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole koskaan isovanhemmat ottaneet lapsia yökylään. Esikoinen meillä nyt 17v. Mielestäni yökyläily ei ole isovanhemmuden mittari, vaan s emuu toiminta, kiinnostus ja yhteydenpito. Meillä tosi nei toteudu nekään.

ei isovanhempien tehtävä ole yökyläilyttää, joten ihan olen anoppisi puolella tässä.

Vierailija
12/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun voisi olla 2-3 yötä tai vaikka viikon, niin anoppi laittaa kokonaan stopin. Ei ole ihmeemmin kärttänyt kyläilemään, mutta ottanut, kun on pyydetty.

Vierailija
13/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudet ja muut yksityisasiat.

Mun mielestä riittää kun sanoo, että on yksityisasia.

Esimerkiksi minä en kerro kenellekään iltayön paniikkikohtauksista. Minusta ne on esimerkiksi ihan vain minun ja mieheni asia.

Hohhoijaa, mitähän mulla on odotettavana poikalasten äitinä miniöiden taholta jos se tällaista on, mitä täältä lukee.

Anopilla on nähtävästi joku sairaus, mitä ei halua sinulle kertoa. Miksi olet niin utelias, että haluat sen tietää?

Vierailija
14/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää ettei pysty lapsesta huolehtimaan yöllä. En minäkään kertoisi tuollaiselle kyylälle.

Vierailija
15/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmillani ikinä yökylässä ilman jotain muuta aikuista "varmistamassa" - äitini on itse halunnut niin, koska ei halua ottaa yksin vastuuta "jos jotain sattuu". Ikinä ei ole mitään sattunut niinä parina kertana, kun me vanhemmat on oltu muualla. Äiti vaan on niin julmetun varovainen.

Jos anoppi ei ota lapsia, niin sitten ei ota; reilu peli kun kerran ilmoittaa siitä selkeästi. Hommatkaa joku muu hoitaja avuksi.

Vierailija
16/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaksi tunniksi päivisin.

Ei siksi, ettei rakastaisi vaan siksi, että en usko sitten enää jaksavani. Pienet lapset nimittäin on TOSI vaativia, mulla on omakohtaista kokemusta. ;-)

Vierailija
17/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhempi jo peräti 3-vuotias. Oletko ihan sekaisin? Tottakai voi tulla tilanne tai joskus jopa viikon matkakin, mutta ei kai se nyt oletus ole, että noin pieniä voitaisiin tuosta vaan jättää mummulaan noin pitkäksi aikaa? Yksi yö on paljon pienelle olla mummulassa. Ylipäätään en oikein ole koskaan ymmärtänyt tuota yökyläilyjen tarvetta. Meillä esikoinen 6v. on ollut satunnaisesti yökylässä 1-vuotiaasta, kun on ollut tarvetta tyyliin kaverin synttärit 300 km:n päässä tai kun oli tuparit uudessa talossa. Nyt vasta tänä kesänä on alkanut käydä omasta tahdosta ja mummun pyynnöstä "muuten vaan" yökylässä ja syynä lähinnä mökki. Tykkää älyttömästi olla isovanhempien mukana mökillä. Pienempi on 10kk ja ei ole ollut koskaan yökylässä. Ei ole ollut mitään syytä ja mikään automaattihan tuon ikäisillä yökyläily ei ole.

Vierailija
18/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaksi tunniksi päivisin.

Ei siksi, ettei rakastaisi vaan siksi, että en usko sitten enää jaksavani. Pienet lapset nimittäin on TOSI vaativia, mulla on omakohtaista kokemusta. ;-)

jos mun pitää ottaa vielä hoitovastuu lapsenlapsista kun miniät haluaa viettää parisuhdeaikaa ja vapaata. Niin ja maksaa lastenlasten vaunut ja toppapuvut yms.

Me taidetaan karata Espanjaan viettämään eläkepäiviä:)

Vierailija
19/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa nyt sentäs vaatimuksiin! Se on teidän lapsi eikä sen anopin!