Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottipahan anopin hössötys eilen taas sen verran

Vierailija
22.08.2010 |

päähän, että oli pakko mennä hetkeksi vessaan lukon taakse rauhoittumaan ja huuhtomaan naama kylmällä vedellä...- se on NIIIN hössö!

ja haluaa laittaa asiat mielensä mukaan. Nytkin piti valmiiksi järjestellyt jutut järkätä uudestaan niin, että 10 ihmiseltä meni samalla istumapaikat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätte sen häihin suunnittelemannne rahat aivan uskomatttomaan häämatkaan ja itseenne. Semmoinen kerran elämässä kokemus. ;-)

Vierailija
2/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu naimisissa jo vuosikaudet ja anoppi on vuosien mittaan hössööntymistään hössööntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olette tapelleet anopppi-kokelaan kanssa hääkutsuista ja sinä hävisit ja peräännyit vessaan pesemään kasvojasi ettei raivon kyyneleet näy.

Neuvoni oli vastaus siihen oletukseen.

Kerro tarkemmin ... niin ei meidän muiden tarvitse arvailla.

2

Vierailija
4/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen haluaa olla avuksi, miksei mene ja kysy, mitä voisi tehdä ja tekisi sitten sitä mitä pyydetään.

Vierailija
5/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään. Ja se parkuu sitten sitä, kun en auta.

Koskaan ei mikään ole oikein.

Vierailija
6/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan auttaa, mutta sillä ehdolla, että tehdään juuri niinkuin hän itse haluaa. Tai kysytään lahjatoivetta ja kuitenkin ostetaan jotain ihan muuta (täysin turhaa). "Hän nyt ajatteli tästä olevan enemmän hyötyä"..

Yritä kestää, ap! Kyseisen ihmistyypin kanssa oleminen on todella rankkaa!

Vierailija
7/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini on kyllä tähänastisista kokelaista paras, antaa lahjat rahana ja meillä ollessaan kysyy mitä voisi tehdä (tai siis kysyy mieheltäni joka tulkkaa, kun ei meillä ole yhteistä kieltä) ja tekee sitten sen. Vaikkei edes tarvis mummelin meidän nuorten takia raajojaan rasittaa, aina koitan sille teekuppia eteen työntää mutta ei nuo vanhan kansan ihmiset osaa olla paikallaan =) Annan sitten hommaksi perunankuorintaa sun muuta niin saa olla etes istualleen.

Vierailija
8/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tahtoo olla avuksi ja ajatuksenahan tuo on ihana ja mukava.

Mutta. Miksi, oi miksi ei voi kysyä, että MITEN voi olla avuksi?

Tai, jos on pyydetty esim. leipomaan kääretortun (esimerkkinä) niin sieltä tulee kolme kääretorttua, kaksi suolaista piirakkaa, muffinseja, keksejä, kuivakakkua.... Lista voi olla loputon..

Mun anoppi tulee jatkuvasti mun järjestämiin juhliin oman tarjoilupöydän kanssa. Kiva kun tahtoo auttaa, mutta ei ota ikinä huomioon sitä, että minä teen itse tarjottavat omiin juhliini. Jos joku tuo noin mahdottoman paljon mukanaan, niin siitä jää aika tavalla yli.

Vierailija
9/9 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän häissä anoppi rynnisti sisälle juhlapaikkaan ja kävi asettelemassa uudelleen mielensä mukaan istumapaikkakortit. Vieraat oli hiukan ihmeissään, kun valmiiksi tekemäni pöytien paikkakartat eivät pitäneetkään paikkaansa.