Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
21/475 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, Ninnimari, olet aivan oikeassa! Romantiikkaa, kynttilöitä, rakkautta ja hekumallisia hetkiä :)

Mulla on ihan mahdoton hetki, kun ei ole mitään tietoa milloin täti on tulossa seuraavan kerran kylään. Tässä on nyt aikaa keksiä kaikkia oireita. Sen verran tein, että testasin lämmöt, ja nyt on 3 päivää laskenut lämpö, eli ovis varmaan meni eikä tärpännyt.

Mutta toivonkin, että kierto palaisi niin normaaliksi kuin mahdollista. Harjoitellahan voi silti :)

Vierailija
22/475 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin eka yk meni päin metsää, joten jospa tässä kuussa tärppäisikin sitten kunnon yrityksellä :)Viides yrityksessä ja olisi kiva turista muiden samoissa menijöiden kans.

Nyt kp 2/30-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/475 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen osatanut tikut ja viikonloppuna pitäis alkaa tikuttelee. Toivottavasti ovis löytyy ja pääsis hommiin :)

Missäs muilla mennään? Onkos tullut plussia?

24/475 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio ihan nurkilla, varmaan jo viikonlopun aikana, alkaa ovistuntemuksia jo mukavasti olla. Usko on kyllä matalalla kun ei tähänkään asti ns.nappisuorituksillakaan ole päässyt..

ZHARAA, meillä myös viides toiveissa, lapset 9kk-11v, ikää alkaa olla kertynyt senverran ettei voi kovin pitkään odotella, jo kuopuksen aikaansaaminen oli vaikeaa (3 peräkkäistä keskenmenoa ja kuopuksen kaksonen meni myös kesken, onneksi saimme toisen heistä elävänä elämäämme)

Mutta nyt vaan oviksen odottelua..

Helene kp.11/24-28

Vierailija
25/475 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Tänne kesäkuisiin Täti sitten toi ja ihan superlyhyestä 19 päivän kierrosta. Jotain on siis hormonitoiminnassa pahasti pielessä, kun luteaalivaihe oli vain 7 päivää. Eipä siis ihme, jos ei tärppää. Maanantaiksi on puhelinaika omalääkärille, jos saisin lähetteen johonkin verikokeeseen, että selviäisi, mikä on pielessä.

Tähtisafiiri kp 2/19-27

Vierailija
26/475 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkoa odotellen, silloin poistuu kierukka ja päästään tositoimiin ;D

Itse en tikuttele, mutta "ovis tuulia" teille jotka sitä teette. En odota että vielä kesäkuulle tärppäis, kun kaikissa kolmessa on tärpänny kolmansien menkkojen jälkeen.

Palaan asiaan taas keskiviikon jälkeen omalta osaltani, muiden kirjoituksia käyn lukemassa mielenkiinnolla melkein joka päivä =)

Heikunkeikun...

27/475 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli tänään. Kyllä harmittaa vaikka alitajuntaisesti tiesinkin, ettei hoito onnistunut, mutta toivoin silti. Varsinkin kun oli niitä kaiken maailman oireita.

No hyvä puoli on se, että nyt mun luomuoviksen pitäisi tulla viikolla eli ei tarvtise lääkkeillä vauhdittaa toimintaa, kun se ei näköjään mulle edes tehoa. Elikkäs nyt on toiveet entistäkin korkeammalla.

Puregon-pistokset alkaa kp 5 ja sitten ultraan ja oviksen tikuttelua.

Toivottavasti saadaan kaikki kesävauva!

Vierailija
28/475 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vähän sekavissa tunnelmissa...mies ilmotti viikonloppuna, että haluaa pitää taukoa tässä vauvaprojektissa ja miettiä asiaa...ei siinä muuta, mutta mies oli alunperinkin se, joka alkoi kuumeilemaan tätä kolmatta ja sai suostuteltua minut mukaan projektiin!! Ärsyttää suunnattomasti tällainen epätietoisuus! Täytyis vissiin keskustella asiasta lisää ja mun mielipide on se, että joko yritetään tai sitten unohdetaan koko juttu lopullisesti. Ei tällä iällä (37) voi enää alkaa arpomaan...miehillä se on tietty vähän eri juttu.

Vieläkös Vilho on porukoissa mukana?

Mulla taitaa olla ovis viikonloppuna, joten katsotaan nyt mitä päätetään...Paljon plussia kaikille kuumeilijoille! T.Wilpuri kp9/25-31 yk5

Vierailija
29/475 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kesäkuisiin toukokuisista. Nyt kp 1/24-26. Täytyy koittaa ottaa seuraavat kierrot vähemmin odotuksin, kun pari kertaa on tullut petyttyä niin kovasti. On mukamas löytynyt kaikenlaisia oireitakin. Yritän nyt ajatella ihan muita asioita, ja odotella rauhassa seuraavia menkkoja. Yritän olla hötkyilemättä ja tarkkailematta itseäni. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta jospa onnistuisinkin.

Plussaonnea kaikille!!!

Vierailija
30/475 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri moi, tällähän minä pyörin ;). Ikävä jos mies tuollai vaihtaa mieltä. Toivotaan että yhteinen sävel löytyy- ja toivottavasti pääsette hyädyntämään oviksen ;). Meillä ukkeli oli valmis lykkäämään yritystä myös...kun sitten puhuttiin niin syy oli kuulemma se, että minä jännään ja menen pitkin seiniä (tässä kun on uutta työkuviotakin vähän)... lopuksi kyllä se sitten molemmilla oli kuitenkin se mieli, että ei haluta lykätä tai edes missata yhtään kiertoa.

eliina, tein ihan samoin meidänn ekat yrityskerrat ja oikeesti - oikeesti(!) yritän nykyään uskomatta kaikenlaisia oireita. Niitä kun on riittänyt melkeinpä joka kierrossa. (katsotaan taas, kun loppukierto lähestyy, että mikä tilanne ;))

Heippa muillekin, uusille ja vanhoille. Aika monella oli ovis viimeviikolla, eli peukut pystyssä piinaviikkoja kohti ;). Alkukiertolaisille pahoittelut "tippumisesta", uuten nousuun vain ;)!

ON: Olenkin vähän kirjoitellut tuolla esikoisen väkääjissä. Ja muutenkin (yrittänyt) viettää seesteistä alkukiertoa. Lääkärissä kävin viime viikolla (megakiertojen ja "turhien" ja useiden ovisplussien takia). Sain terot; munasarjoissa on toimintahäiriöitä. Esim.viimeviikolla puuttui niille kiertopäiville johtofollikkeli kokonaan (paljon pieniä). Yli puoli vuotta on kulunut pillereiden lopettamisesta, eli niiden pitäisi olla jo täydessä vauhdissa, mutta eipä olleet ei.... PCO:ta ei ollut onneksi, eikä endoa. Olin vähän masentunut uutisista, toisaalta helpottunut - että syy ja ehkä apukin löytyy. Nyt syön siis teroja ja testaan myös toiveikkaana ovista CB digitaalisella (varmuuden vuoksi, hih).

Aurinkoista viikkoa,

Vilho kp 16,yk 6.

Vierailija
31/475 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taijan hypätä mukaan pinoon :) Laskin varsin tolla Vauvan laskurilla viime menkoista, että kyllä sittenkin kesäkuisiin kuuluisin, jos tosiaan tärppi nyt kävisi bd Oviksen aika näinä päivinä...

Täällä on niin ihanaa porukkaa kasassa, että pakko pysyä matkassa itekkin - osa on jotenkin tullut jo tutuiksi tuolta toukokuisista.

32/475 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulit tänne jatkamaan ja kertomaan kokemuksia. Kyllä se mun vuoto oli sitten ihan oikeat menkat vaikka pitkään toivoin, että olisi sitä mainitsemaasi kiinnittymistvuotoa.

No itkut on nyt itketty ja kohta apteekkiin taas hakemaan lisäpuhtia eli kp 5 alan piikittämään puregonia.

Tsemppiä sulle ovistouhuihin.

33/475 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais harakoille mennä TÄMÄKIN kierto sitten..ellei ovulaatio sitten sattunut jo viikonloppuna, joskaan ei sekään mitään lupaa kuten ennenkään nappisuorituksillakaan ole vaikutusta ollut.. Me ollaan nimittäin koko perhe oltu päiväkausia flunssaputkessa..ja tottakai minä miehen kanssa pahimmassa taudissa juuri nämä päivät kun piti puuhailua olla!! Sunnuntaina vielä kerettiin ennenkuin su-ma yönä alkoi kunnon taudit molemmilla, jäänyt sen jälkeen puuhastelut puuhastelematta:/

EVELINA, sinulle oikein toivoin plussaa toukokuisiin, voi hitsit minkä teki taas sullakin!! Eipä tässä voi kuin toistaa jokakuista tarinaa, eli loppukiertoa päin ja toivottavasti plussia satelee kesäkuisiin!! Itsehän kuuluisin yhä toukokuisiin, mutta viimeiseen päivään joten ennemmin sekoilen täällä kuumeissani:)

Helene kp.16/24-28

Vierailija
34/475 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, Evelina :( Mie olin NIIIIN satavarma sun puolestasi, mutta nyt meni totaalisesti mettään. Uutta nousua kohden vaan bd Miten muuten - teetkö vielä entisellä kliniikalla sen vai vaihdatko jo hoitavaa tahoa?

Mulla kp tänään 14 ja ihmettelen, että oisko ovis jotenkin myöhässä, kun ei oo oikein normituntemuksia..?! Mietin jo, että pitäisköhän munkin kerran elämässäni oikein tikuttaa ovista? Mistä te ootte ovistestit ostaneet - netistä vaiko apteekista ja minkä merkkisiä? Tää raskauskuume alkaa olla melko ihananmakeanraastavaa, ko tietää tän seuraavan mahdollisen olevan se viimeinen meillä - sen takia hieman haikeaa, kun ei "vieläkään" oo tärpännyt, ko aiemmat lähteneet tyyliin: alkkarit pesty samassa pesukoneessa ;) Liekkö se hormoonikierukan pirulainen sai mun kropan aivan pyörryksiin ja nyt harmittaa aivan suunnattomasti, että meninkään sen aiemmin ees laittamaan, mutta kait kaikella on oma tarkoituksensa...

Helenelle oikein paljon parantumista, ainakin siihen pisteeseen, että saisitte peiton viuhumaan bd

35/475 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tuesta! Kyllä mä nyt jatkan vielä siellä klinikalla. Mutta aion ottaa korvausasian vielä puheeksi kun menen ensi viikolla ultraan. Ottaa pattiin kun monta hoitokertaa mennyt pieleen tuon ajoituksen takia. Rahoista nyt puhumattakaan.

Onneksi nyt saan inssin oikeaan aikaan, joten arvatkaapa nouseeko odotukset. ja jos ei vieläkään tärppää niin kyllä sitten tullaan maan pinnalle ja lujaa.

Fiilikset on vieläkin aika pöljät, mutta eiköhän se tästä kun perjantaina alan jo piikittämään itseäni ja ensi ke onkin jo ultra. Sitten alkaa oviksen tikuttelu. Ja taas ne piinaviikot huh.

Vierailija
36/475 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi ensimmäinen päivä ilman minkään valtakunnan ehkäisyä =) kierukka poistettiin eilen ja illalla oli pientä vuotoa, varmaan poistosta johtuvaa. Poistaminen ei tuntunut kummoiseltakaan,vähän nipisti.

Lääkäri toivotti onnea yritykselle ja sanoi että normaaleja kuukautisia voi joutua odottamaan ehkä pitkäänkin. No niitä odotellessa ja sitä ennen varmaan monta raskaustestiä tehdessä ;D

Vierailija
37/475 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Saako kysyä, että mitä sie piikität huomenna? :) Oliko se sitä, että munasolu irtoaa paremmin vai kasvattaako se sitä vai mikäs se olikaan?! Sori, ko oon utelias.

Myy: Mulla kesti viikon toi tyhjennysvuoto ja siitä meni apaut 6 viikkoa ekoihin menkkoihin. Kierto ollut kierukan jälkeen totaalisesti päin persettä, että vallan hulluksi meinaa välistä tulla ;) Oliko sua kauankin kierukka?

Ei maar, nyt on pakko alkaa moppaan lattiat ja sitten hakeen neiti 3 vee kerhosta.

38/475 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa sitten niitä ovistikkuja ja tänään tikuttelin ekaa kertaa. Haalea viiva tuli kontrolliviivan viereen, eli negaa tarkoittanee. Huomenna uudestaan =) Joskos nyt saisin oviksen bongattua sitten ;)

Mä muuten kovasti ihmettelin, että ovistesteihin ei saa käyttää aamun ekaa pissaa. Tuota en siis ennen tiennytkään. Onneksi luin käyttöohjeet tarkasti, ennen testausta.

Solina kp12/29

39/475 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Tämä neito ihan puhki kun tänään tuli uudet vaatekaapit ja nyt siivottavaa riittää.

Jep huomenna alkaa puregonin piikitys. Elikkäs se kasvattaa niitä rakkuloita ja pregnylin eli irroituspiikin pistän vasta sitten kun tikutan itse oviksen.

Täytyy jatkaa hommia, että saa vaatteet sängyltä takaisin kaappiin, et mahtuu nukkumaan.

Kivaa torstaita!

Vierailija
40/475 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha täällä sitten taas (= Toisaalta kiva kuulla teitä kaikkia tuttuja mutta toisaalta tosi per...stä ku jouduitte tänne.. Olisin niin teiltille plussaa toivonut (= No tälle kierrolle vedetään sitte kaikki plussalle =D hehee

pahimmasta masiksesta toivuttu ja kohta ovista ootteleen.. ajattelin tikuttaa tänkin kierron..

kp 4/?-28 yk 9