Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä hoiti imuroinnit kun olit viimeisilläsi raskaana?

Vierailija
22.08.2010 |

Mulla mahan kivistystä ja tuntuu pahalta alkaa imuroimaan, mies sanoo että mun pitäisi imuroida sillä välin kun hän juoksuttaa lapsia ulkona. Riitaa aiheesta..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kotona. Olin hyvin energinen loppuvaiheessa. Olen niitä tapauksia, jotka alkaa siinä vaiheessa siivoilla vaatekaappien yläkaappejakin, kun odottelin viimeisilläni. Ainakin muistan, että pihalla aurasin mielelläni lumia. Vatsalla töytäsin lumikolan kinoksen päälle. :)

Vierailija
22/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti mies. Selkä oli niin kipeä, että makuulla olo oli parasta. Mutta tein mitä pystyin/jaksoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oton jälkeen ei olla kertaakaan riidelty siivouksesta. Ja halpaa on kotitalousvähennyksen kanssa, sama summa menee monilla ihan keposeen alkoholiin, iltapäivälehtiin ym. helposti nipistettävään.

Vierailija
24/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli reissutöissä, kotona joka toinen vkonloppu. Kuopusta odottaessa vuoroteltiin ja ihan lopussa mies hoiti siivouksen.

Vierailija
25/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa tultiin sotkuiseen kotiin.

Vierailija
26/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sitten loput, mitä pyysin imuroimaan, lähinnä siis sänkyjen alta jne..

Vierailija
27/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko raskauden sairauslomalla mm. selän totaalisen prakaamisen vuoksi, lisäksi siihen samaan syssyyn iski vaikea masennus. Siitä huolimatta minä imuroin, ja tein kaiken muunkin.

Vierailija
28/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppärin pesun, lattioiden pyyhinnän ja imuroinnin esim. sänkyjen alta. Kyllä minäkin imuroin ja pyyhin lattioita.

Mutta nyt on mun tehtävät jääny enemmän pyykin pesun ja tiskien+ ruuan puolelle.

Tämä on käynyt ilman erillisiä sopimuksia

Vierailija
29/29 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka päivä.

Vauvan syntymää sain odotella aika kauan, oli aikaa imuroida...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan