Kuka teillä hoiti imuroinnit kun olit viimeisilläsi raskaana?
Mulla mahan kivistystä ja tuntuu pahalta alkaa imuroimaan, mies sanoo että mun pitäisi imuroida sillä välin kun hän juoksuttaa lapsia ulkona. Riitaa aiheesta..
Kommentit (29)
silti mies. Selkä oli niin kipeä, että makuulla olo oli parasta. Mutta tein mitä pystyin/jaksoin.
Sen oton jälkeen ei olla kertaakaan riidelty siivouksesta. Ja halpaa on kotitalousvähennyksen kanssa, sama summa menee monilla ihan keposeen alkoholiin, iltapäivälehtiin ym. helposti nipistettävään.
Mies oli reissutöissä, kotona joka toinen vkonloppu. Kuopusta odottaessa vuoroteltiin ja ihan lopussa mies hoiti siivouksen.
Vauvan kanssa tultiin sotkuiseen kotiin.
mies sitten loput, mitä pyysin imuroimaan, lähinnä siis sänkyjen alta jne..
Olin koko raskauden sairauslomalla mm. selän totaalisen prakaamisen vuoksi, lisäksi siihen samaan syssyyn iski vaikea masennus. Siitä huolimatta minä imuroin, ja tein kaiken muunkin.
kylppärin pesun, lattioiden pyyhinnän ja imuroinnin esim. sänkyjen alta. Kyllä minäkin imuroin ja pyyhin lattioita.
Mutta nyt on mun tehtävät jääny enemmän pyykin pesun ja tiskien+ ruuan puolelle.
Tämä on käynyt ilman erillisiä sopimuksia
Ja joka päivä.
Vauvan syntymää sain odotella aika kauan, oli aikaa imuroida...
kun olin kotona. Olin hyvin energinen loppuvaiheessa. Olen niitä tapauksia, jotka alkaa siinä vaiheessa siivoilla vaatekaappien yläkaappejakin, kun odottelin viimeisilläni. Ainakin muistan, että pihalla aurasin mielelläni lumia. Vatsalla töytäsin lumikolan kinoksen päälle. :)