Onko reilua että kusipäiset valittavat av-mammat valloittavat U2-konsertinkin... O_O
Vali vali vali, kanssakatsojat pitävät hauskaa seisaalteen. Vali vali vali. Minulla on oikeus ISTUA PERSEELLÄNI ja murjottaa, koska minulla on lippu ISTUMAkatsomoon.
Olen niin vitun urpo, että änkeän livekeikoille, vaikkea psyykeni kestäkään sitä, että toiset eivät ole tällaisia tikkujäykkäpaskoja kuin minä!
Kommentit (23)
todellisten musaihmisten ilon täysin.
En usko, että sellaset, joiden täytyy koko ajan hytkyä, edes ymmärtävät musiikin päälle yhtään mitään. Ovat jotain ihme keskittymishäiriöisiä, joilla on pakonomainen tarve keikuttaa itseään koko ajan. Pahinta on vielä, jos ovat täysin epämusikaalisia (yleensä ovat), joiden kädet läpsyvät epätahtiin, laulu kulkee täysin nuotin vierestä ja perse hyllyy epävireisesti.
"Todellinen musaihminen" istuu tiukasti polvet yhdessä paikallaan, harras ilme kasvoillaan, silmät puoliavoinna, kädet sylissä (joskus ristissä). Oikein kovasti innostuessaan hän saattaa jopa kohottaa toista kulmakarvaansa (mutta tämä on harvinaista ja menee yleensä nopeasti ohi kun todellinen musaihminen muistaa jälleen hillitä itsensä).
todellisten musaihmisten ilon täysin. En usko, että sellaset, joiden täytyy koko ajan hytkyä, edes ymmärtävät musiikin päälle yhtään mitään. Ovat jotain ihme keskittymishäiriöisiä, joilla on pakonomainen tarve keikuttaa itseään koko ajan. Pahinta on vielä, jos ovat täysin epämusikaalisia (yleensä ovat), joiden kädet läpsyvät epätahtiin, laulu kulkee täysin nuotin vierestä ja perse hyllyy epävireisesti.
Ihan mieletön keikka eilen. D-katsomossa istumapaikat, seisoin (lue: tanssin) keikan lähes ekasta biisistä viimeiseen. Jos joku haluaa istua rock-konsertissa kuin kirkossa... Ei se mua haittaa, mutta niin kauan kun järkkärit ei kiellä istumaan, minä tanssin! En tajua, miten joku pystyi jammailematta kuunteleen kaikki legendaarisimmatkin biisit!
Musta tuntuu, että moni muukin olis mielellään jammaillut mukana, mutta tää on tää suomalaisista suomalaisin asenne, ettei voi, kun ei tiiä mitä vierustoverit siitä ajattelee.