Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapsillani on niin paskat geenit, etten halua pitää niihin yhteyttä kun ovat aikuisia.

Vierailija
22.08.2010 |

Kumminkin alkavat mulle vankilasta soittelemaan tai rahaa huumevelkoinsa vaatimaan. Muutan heti tuntemattomaan osoitteeseen kun huoltovelvollisuus huonogeenisistä lapsistani loppuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillat, neuvolat, erikoislääkärit, yms. Mua ei kiinnosta lähteä kuuntelemaan sitä miten paskat lapset mulla on.

Vierailija
2/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa kannattaa ehdottomasti häipyä. Kauheeta kattella kun kakarat pyörii huonojen geenien kanssa. Superjunttejahan niistä väkisin kasvaa. Oikea ratkaisu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeman oot tänään keksinyt.

Vierailija
4/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kouluiässä jo noista kasvaa pikkuapinoita, enkä jaksa iltoja kuunnella opettajan tai toisten oppilaiden vanhempien valituspuheluita.

Parasta heivata kakarat pois huollostani mahdollisimman pian.

Alibin kannessa varmaan lapseni nähdään 20 vuoden päästä.

Vierailija
5/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä. Naapurin mukuloilla on huonot geenit ja ne ei osaa kun ajaa pyörällä huonosti. Elämät huonosti. Ei kannata jäädä katsomaan. Lopputulos on jo selvillä.

Vierailija
6/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on silti sun lapsia vaikka istuis talon sisällä ja olis jäljet käsissä.aina voi muuttua...

Vierailija
7/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...geeneistähän se on kiinni. Kasvatuksellahan ei ole mitään osuutta asiaan... Idiootti.

Vierailija
8/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentujeni ongelmien setvimistä eikä mua tartte kutsua omaisena paikalle nuorisopsykiatrisen osaston palavereihin eikä myöhemmin Niuvaniemeenkään.

Äkkiä eroon noista kakaroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän