Naiset, onko teillä muka niin että lantio on leveämpi kuin hartiat??
Olen aika pitkä nainen ja mulla ainakin hartiat leveämmät kuin lantio ainakin 2 cm
Kommentit (26)
En tiedä. Riippuu otetaanko massa mukaan vai pelkät luut. Koen muuten että muka hartiat olisi leveät, tosin lantiokin on.
Lieneekö tuollaista luonnonoikkua olemassakaan? Jos tässä siis tarkoitetaan sitä, että lantio olisi leveämpi kuin olkapäiden väli?
Pitääkö meidän vastata kaikkien kuin yhdestä suusta, vai onko suotavaa olettaa, että naisilla on erilaisia vartalonmalleja?
Pullonkaulahartiat ja päärynämuotoperse niin silloin on persaus isompi.
minulla on hartiat leveämmät.
Olen päärynävartaloinen ja lantioni on leveämpi niin leveydeltä mitattuna kuin ympärysmitaltaan. Minulla on kapeat hartiat
Paita koko XS/S. Housujen koko L
Vierailija kirjoitti:
Olen päärynävartaloinen ja lantioni on leveämpi niin leveydeltä mitattuna kuin ympärysmitaltaan. Minulla on kapeat hartiat
Kamalaa! Sillä jos sinulle syntyy poikalapsi, niin hänen ylävartalo tulee olemaan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa! Sillä jos sinulle syntyy poikalapsi, niin hänen ylävartalo tulee olemaan samanlainen.
Minulla on 4 poikaa ja ihan "normaaleja" urheilivia nuoria ovat, leveät hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4 poikaa ja ihan "normaaleja" urheilivia nuoria ovat, leveät hartiat.
Synnytyskone perkele :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hartioiden leveys mitataan? Yritin googlettaa mutta ei löytynyt.
Hartiat on mulla leveämmät kuin lantio.