Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimo pukeutumaan paljastavimmin

Vierailija
22.08.2010 |

Kun katselen kadulla ohi kulkevia naisia, on aivan mahtavaa kun he tuovat muotonsa esille, avonaisia kaula-aukkoja, kireitä t-paitoja, hameita farkkuja ym.

Miten saada oma vaimo pukeutumaan julkisella paikalla niin? Olisi hienoa nähdä hänet kadulla hyvin avokauluksisessa paidassa tai vielä parempaa tiukassa t-paidassa ilman rintaliivejä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän saa itsevarmuutta ja luottaa paremmin siihen, että avonaiset tai kireät vaatteet pukevat häntä. Naiset usein häpeilevät muotojaan, pitävät itseään lihavana jne. Kerro vaimollesi, kuinka ylpeä hänestä olisit, jos hän kulkisi vierelläsi pukeutuneena siten, kuin yllä kuvaat.

Vierailija
2/9 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimosi ei koe toivomaasi pukeutumistapaa omakseen ja itselleen soveliaaksi, tuskin saat häntä pukeutumaan niin julkisella paikalla, vaikka seisoisit päälläsi ja lausuisit isä meidän -rukousta viikon putkeen. Useimmat naiset kuitenkin tahtovat tuntea olonsa mukavaksi vaatteissaan (mikä ei todellakaan tarkoita samaa kuin verkkareissa kulkeminen ja rytkyihin pukeutuminen, huom.), ja jos itse ei yltiöpaljastavissa vaatteissa tunne oloaan mukavaksi, on tosi kiusallista liikkua missään. On vaikea keskittyä kauppalistaan kaupassa tai töihin, jos "vääränlaiset" vaatteet vaivaavat mieltä koko ajan.

Meillä on miehen kanssa tätä samaa keskustelua koko ajan - hän toivoisi minun pukeutuvan paljastavammin, vaatteisiin jotka itse miellän huoramaisiksi (läpikuultavaa, pitsiä, kireää ja seksikästä pitäisi olla). Ensinnäkin työpaikallani on tarkkaan määritelty se, millainen pukeutuminen on soveliasta, eikä tällainen pukeutuminen ole sitä. Toisekseen en pysty edes kuvittelemaan, että voisin kulkea yhtään missään sellaisissa vaatteissa miettimättä koko ajan sitä, että näytän aivan huoralta - eikä lohduttaisi tippaakaan, vaikka mies olisi miten ylpeä ja innoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pukeudu töihin seksikkäästi, vaan business-tyyliin. Mutta kun lähden leffaan miesystävän kanssa, voin olla seksikäskin, se on hauskaa molemmista. Kyllähän me naisetkin odotamme miehiltä yhtä jos toista pukeutumisessa, emme kelpuuta likaisia, tyylittömiä tms. vaatteita. Jos oman aviomiehen elämää voisi sulostuttaa pukeutumalla toisinaan häntä miellyttävällä tavalla, miksi ei tekisi niin? Edellyttäen tietysti, että mies vastavuoroisesti ottaa huomioon jonkun oman toiveemme.

Mielestäni keskustelun aloittaja ei tuntunut pyytävän vaimoa pukeutumaan huoran tavoin, vaan kauniisti vartaloa korostaviin vaatteisiin.

Vierailija
4/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me naisetkin odotamme miehiltä yhtä jos toista pukeutumisessa, emme kelpuuta likaisia, tyylittömiä tms. vaatteita. Jos oman aviomiehen elämää voisi sulostuttaa pukeutumalla toisinaan häntä miellyttävällä tavalla, miksi ei tekisi niin? Edellyttäen tietysti, että mies vastavuoroisesti ottaa huomioon jonkun oman toiveemme.

Ihan varmasti myös miehet odottavat, että nainen on puettu puhtaisiin ja tyylikkäisiin vaatteisiin. Tässä ei nyt vaan riittäny, että on siisti ja tyyliksä, vaan tilattiin vielä lisäksi enemmän tissejä.

Ja miten nyt kukin, mutta en minä ainakaan haluaisi liikuskella julkisilla paikoilla tiukassa t-paidassa ilman rintaliivejä. Innostaako ajatus tosissaan sinua?

Vierailija
5/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse pukeudut?

Oletko koko ajan seksikkään näköinen?

Vierailija
6/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän katsoo itseään peilistä, ihaile häntä takaapäin, suutele niskaa. Taivuta paidan kaulusta hieman alaspäin ja sano; voi että sinä olisit seksikäs paljastavimmissakin vaatteissa...

Vierailija
7/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin saat häntä pukeutumaan niin julkisella paikalla, vaikka seisoisit päälläsi ja lausuisit isä meidän -rukousta viikon putkeen.

Ainahan voi kokeilla!

Vierailija
8/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nyt puhuinkin omasta puolestani ja omasta kokemusmaailmastani käsin :) Enkä tarkoittanut, että ap olisi pyytänyt vaimoaan pukeutumaan huoran tavoin, vaan kerroin siitä, että oma mieheni tahtoisi minun pukeutuvan näin. Voisin ehkä tietysti joustaa joskus, ja erotella töihin ja vapaalle pukeutumiseni, mutta mun työpaikkani sattuu olemaan sellainen, että asiakkaita saattaa tulla vastaan silloinkin, kun olen vapaalla. Jos olen silloin pukeutunut mieheni toivomalla tavalla, voin olla varma, että seuraavana päivänä töissä pääsen keskustelemaan pomoni kanssa siitä, miksi ihmeessä eräs asiakkaista on nähnyt minut sellaisissa vetimissä. Tiedän, että vapaalla minulla on oikeus pukeutua miten lystään eikä minun tarvitsisi sitä pomolleni selittää, mutta tämä minun alani sattuu vain olemaan vähän tällainen, että työt kävelee vastaan vapaapäivinäkin, ja vapaa-ajalla tehdyt asiat seuraavat työpaikalle huhujen, juorujen ja sen sellaisten muodossa. Ja kun joku kuitenkin ihmettelee: suurin osa asiakkaistani ei ole ensinnäkään täysi-ikäisiä ja toisekseen edes niin "täyspäisiä", että osaisivat erotella tällaisia asioita kuin töissä-vapaalla. Sen verran olen joustanut, että voin mieheni mieliksi pukeutua huorahtavasti kotosalla, mutta sehän ei tietenkään miehelle riitä/kelpaa.

Sitäpaitsi minä olen tasan kahdesti elämässäni asettanut mitään vaatimuksia mieheni pukeutumiselle - omissa häissämme ja siskoni häissä vaadin häntä käyttämään pukua. Muuten hän on saanut aivan itse valita vaatteensa ja kulkea juuri niin haisevissa ja tyylittömissä rytkyissä kuin on halunnut. En minä ole mieheni vartija, enkä vastuussa hänen pukeutumisestaan.

-3-

Vierailija
9/9 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikilla ilman liivejä liikkuminen satu rintoihin. Ainakin eräs ystäväni sanoi sunnuntaisin nauttivan ilman liivejä olosta. Viikolla hän joutuu pukeutuvan töihin hyvin muodollisesti. Sunnuntaisin hän sanoi tekevänsä pitkiä kävelylenkkejä ilman liivejä. Hän kuulemma nauttii rintojen liikkeestä ja siitä että tuntee paidan kankaan hankaavan nännejä vasten.

Muutaman kerran hänen kanssaan sunnuntaikävelyjä tehneenä, täytyy sanoa että se on ilo silmälle. Nähdä lähes täydellisten puolipallojen liikkuvan hillitysti paidan alla, niiden keskellä näkyy hennosti nännien kohouma. Kyse ei ole pienirintaisesta naisesta, tarkastin joskus hänen liivin kokonsa kylpyhuoneessa, se oli 70E.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme