Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olisiko sinulla lapsia jos niiden "tekemiseen" vaadittaisiin sama kuin adoptiossa?

Vierailija
22.08.2010 |

eli avioliitto, ikää väh. 25v ja hyvä toimeentulo sekä asiat muutenkin järjestyksessä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen tekemiseen meni useampi vuosi, eli ehti nuo ehdot täyttyä. Naimisiinmeno oli mun ehdoton vaatimus lasten hankkimiselle.

Ja noina vuosina ehti hyvin miettiä kaikenlaista lasten saamiseen liittyviä asioita, kuten onko minusta yleensä äidiksi

Vierailija
2/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta adoptioviranomaiset ja kaikki kohdemaat ovat toista mieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELESTÄNI. Silloin tarkoitin, että tämä oli mielipiteeni. Perustelumpaa olisi mielestäni edellyttää jotain aikaa, jonka vähintään on asunut yhdessä, avio- tai avoliitossa. Yksinäinenkin ihminen kun pystyy adoptoimaan.

mutta adoptioviranomaiset ja kaikki kohdemaat ovat toista mieltä...

Vierailija
4/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta ja kolmosta ei olisi. Tuloni ovat pudonneet esikoisen jälkeen kotona vietettyjen vuosien vuoksi, ja asuntolainaakin on kertynyt.

Vierailija
5/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi, kaikki kriteerit ok.

Vierailija
6/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan "vain" avoliitossa, hääpäivä on sovittuna kuitenkin. Ja toisen lapsen kohdalla tulot olivat huonot!

Vierailija
7/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptioneuvonnat, kotitarkastukset ja lapsen luovuttajan hyväksyntä tiukan syynin jälkeen?

Kieltämättä moni biologisesti oman lapsen saanut jää puolitiehen tai kokonaan vaille.

Vierailija
8/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ja vanhemman ikäero ei yleensä saa adoptiossa olla yli 40v. Mies oli 45, kun esikoinen syntyi. Naimisissakaan ei olla.

Vierailija
9/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noita vaatimuksia voisi lieventää.

Vierailija
10/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kuka määrittää tuon "asiat muutenkin kunnossa" kohdan

Vierailija
11/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi adoptiolasta jo.

Vierailija
12/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa ei mielenterveys- tai päihdeongelmia, vakavaa sairautta, lapsia aiemmista liitoista joihin ei yhteydenpitoa, rikosrekisteriä tms.

Vierailija
13/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä edes tiennyt että minulla täyttyy adoptio-kriteerit kun tein ensimmäisen lapseni 29-vuotiaana, avioliitossa ja vakituinen työkin on ja omistusasunto. En kyl tiedä tuosta "hyvästä toimeentulosta" Näin hoitovapaalla aika pienellä rahalla kituutetaan ja velkaakin on ihan kiitettävästi.

Pitäisiköhän adoptoida...

Vierailija
14/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei ihan noin vanhoja lapsia, olin 4kk vajaa 25v kun esikoinen syntyi.

Vierailija
15/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei olisi enkä saisi nytkään adoptoida. 24v opiskelija kahden lapsen yh.

Vierailija
16/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei silloin kun lapset olen saanut.

Ikää lasteni syntyessä on ollut 21v ja 24v ja naimisissa ei tuolloin oltu.

T.27v. lastensa isän kanssa nykyisin naimisissa oleva

Vierailija
17/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä olla. Ikää 24v. Naimississa oltu jo kohta 6v.. Hyvä toimeentulo, no paha sanoa mitä olisi ilman lapsia, nyt mulla kotihoidontuki. Luulen ettei saatais ens vuonnakaan adoptoitua noiden muiden asioiden takia vaikka ikä tulisikin täyteen.

Nyt olen onnellinen 4v ja 1v kotiäiti. :)

Vierailija
18/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin vasta ekan jälkeen), joten ne on nou nou.

2 seuraavan kohdalla ikää oli ok, mutta tuosta hyvästä toimentulosta en olisi niin varma (kaikki meillä on mitä tarvitaan, mutta riittääkö se?).

Asiat muutenkin järjestyksessä meillä on aina ollut.

Muistan kun ajattelin joskus 2 lapsen jälkeen että voitaisiin adoptoida pari lisää, mutta tetoja hakiessani tulin siihen tulokseen että on helpompaa vaan tehdä itse. Ja hyvä näin :-).

Vierailija
19/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on muitakin vaatimuksia ja ne ei meillä täyty. Eli meillä ei olisi meidän ihanaa kolmea poikaa.

Vierailija
20/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ikää eikä mammonaa tarpeeksi. Muuten kaikki kunnossa, hyvä parisuhde ja tasapainoinen luonne isällä ja äidillä. Kuopus oltaisiin jo saatu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän